Onko minun moraalitonta mennä tänään kauppaan?
Olenko moraaliton jos menen tänään ruokakauppaan? Katsovatko lakkovahdit pahalla jos menen ostoksille?
Pitäisikö vain yrittää selvitä ilman kaupassakäyntiä kunnes lakko loppuu? Vai voinko puhtaalla omatunnolla mennä jo tänään kauppaan?
Kommentit (38)
Nyt juuri voi mennä kauppaan, siellä ovat vastuulliset ihmiset töissä.
Mulla loppu hedelmät, pitäis lähteä kauppaan. Vai onko ne loppunu kauapstakin, kun eikö ne sanonut, että tuoretuotteet saattaa loppua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla mitään moraalia ole joten kait se on ihan sama.
Vain eläin on moraaliton. Ihminen ei voi olla. Jokaisen moraali alkaa jstn!
Eläin ei ole moraaliton. Luonnossa on vähintään yhtä kova kuri kuin ihmisillä. Eikä ole sossua ja poliisia, vaan valinnat on omalla vastuulla. Moraali mukana tai pääsee nopeasti hengestään.
Meidän iso lähikauppa oli tänään auki vain 2 tuntia. No ei varmaan ruoka lopu kesken, kun kukaan ei pääse ostoksille.
Poikotoikaa Pamia. suuruuden innoittama puheenjohtaja taas vauhdissa korottamassa vain omaa palkkaansa. Voi sitten hyvillä mielellä maksella omia kulujaan.
ps saatte heti hyvän palkankorotuksen kun eroatte liitosta. Samat edut? Saatte kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppu hedelmät, pitäis lähteä kauppaan. Vai onko ne loppunu kauapstakin, kun eikö ne sanonut, että tuoretuotteet saattaa loppua?
Sokeria ja lisäaineita jättimäisellä hiilijalanjäljellä. Hae helikopterilla.
Idea lakkovahdeille: jakakaa asiakkaille ilmaisia aterioita. Tajuatte kai että ruokaostoksille mennään jotta voidaan syödä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla mitään moraalia ole joten kait se on ihan sama.
Vain eläin on moraaliton. Ihminen ei voi olla. Jokaisen moraali alkaa jstn!
Eläin ei ole moraaliton. Luonnossa on vähintään yhtä kova kuri kuin ihmisillä. Eikä ole sossua ja poliisia, vaan valinnat on omalla vastuulla. Moraali mukana tai pääsee nopeasti hengestään.
Moraaliin tarvitaan mieli. Eläimellä on vain vaisto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeria ja lisäaineita jättimäisellä hiilijalanjäljellä. Hae helikopterilla.
Hyvä idea. Laitankin sen heti lämmitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä menen perjantaina kahteen eri kauppaan ja se on ihan sama, että mitä muut ajattelevat.
Vitsi mikä kovis. OU JEEEEE sinua.
Vierailija kirjoitti:
Poikotoikaa Pamia. suuruuden innoittama puheenjohtaja taas vauhdissa korottamassa vain omaa palkkaansa. Voi sitten hyvillä mielellä maksella omia kulujaan.
ps saatte heti hyvän palkankorotuksen kun eroatte liitosta. Samat edut? Saatte kuitenkin.
Eipä ole pamia, ilman menty viikkoja. Mutta en boikotoi jos saan jostain.
Vierailija kirjoitti:
Monesko aloitus. Käyt kaupassa ostoksilla, jos tarvis on. Helppoa.
Pitää huomioida että kyseinen myymälä on auki ennen kuin menee.
Tokmanni ja S-kauppa ainakin näkyi olevan auki lakosta huolimatta. Eikö se lakko alkanutkaan?
Kiitos vastauksista!
Kai tästä sitten uskaltaa kaupoille lähteä, wc paperi tosiaan lopussa
- AP
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista!
Kai tästä sitten uskaltaa kaupoille lähteä, wc paperi tosiaan lopussa
- AP
Ei, ei ja älä, älä! Kun sataa älä nyt hyvä ihminen mene suojaan. Kyllä kädellä voi pyyhkiä ja sitä nuuhkia
No on moraalitonta. Sun kuuluu olla syömättä, kunnes lakko loppuu.
Kyllä todellakin on.