Jännä kun internetissä ei ole oikeastaan mitään, silti pitää tuijottaa ruutua ja kännykkää koko ajan!
tuntikausia istua netissä ja kännykällä, mutta miksi? eihän täällä ole mitään, uutiset on luettu minuutissa ja se siitä.
Kommentit (7)
jännä se kun ihmiset tulee esim uimahallin saunasta ja uimasta, pukkarissa on heti pyyhe päällä joka ukolla jopa vanhuksilla KÄNNYKKÄ kädessä että onko tullut viestejä!
Mitä sitten pitäisi tuijottaa kun töissä ei saa käydä, opiskella ei saa, harrastaa ei saa eikä saa olla ihmissuhteita saati lemmikkejäkään?
Itseään kannattaa ihan tietoisesti vierottaa älylaitteista.
Itse jätän puhelimen illalla keittiöön, läheisille olen sanonut että soittavat jos on hätä, viestit ja muut katson aamulla. Herätykseen käy ihan tavan herätyskello. Unen saanti ja unen laatu ovat parantuneet kun en sängyssä enää selaa puhelinta.
Toinen on meille aikuisillekin hyvä ruutuaikaa, vapaapäivinä on liian helppo unohtua laitteiden ääreen mutta sovin jo etukäteen itseni kanssa mihin aikaan lähden tekemään asiaa x ja silloin tietokone ja puhelin jäävät tähän.
Nämä neuvot eivät tietenkään ole tarpeen ellei itse koe käyttävänsä älylaitteita liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten pitäisi tuijottaa kun töissä ei saa käydä, opiskella ei saa, harrastaa ei saa eikä saa olla ihmissuhteita saati lemmikkejäkään?
Sinulle annetaan lupa vauvapalstailla koko päivä, jos nuo kaikki muut on kielletty. Pyydä jos joku avaisi edes verhot niin voit katsella hiukan uloskin?
Youtube. Jos haluaa opetella uutta on sivustoja, kieli tai harrastusaiheet. Kiinnostuset.
Jännä kun tätäkin foorumia tulee tuijotettua siinä toivossa että löytyisi jotain kiinnostavaa, ja jos sitten joskus lopulta löytyy, ja ehkä vaivautuu kommentinkin kirjoittamaan, niin eiköhän kohta sekin ketju ole poistettu!
meenkin nyt tiktokkiin jos olisi jänniä videoita...
ap