Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6456)
Vieläköhän Jonna kortteeraa Tuomaksen tiluksilla?
- Anopillakin on sananvaltaa tiluksilla
Kirjoitit omatkin ajatukset kiteyttävän teksti. Kiitos ajatuksistasi. Juuri näin. Rehellisyys ihmisessä kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Maajussi-Mauno oli valintatilanteessa hankalampaakin hankalammassa tilanteessa, kaksi ehdokasta oli täysin eri planeetalta.
Valintaa edeltävänä päivänä sanoi sitten toiselle näistä että on "pakko" valita sinut, ja näin tapahtuikin.
Nyt ei enää muista mikä tämän kolmannen kohdalla puolin ja toisin mätti.
Tästähän on edellisellä sivulla linkki lehtijuttuun. Valitsi muodollisesti naisen, jolla oli alkanut suhde toisen maajussin morsianehdokkaaseen. Ei halunnut herättää turhia toiveita kenestäkään. Toinen eivalituista oli vielä tuomittu erilaisista rikoksista, esim. pahoinpidellyt kumppaneitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aada möhläsi kaikki mahdollisuutensa parisuhteisiin kun näytti koko kansan edessä olevansa totaalinen red flag!!!
Miten? Perttu saattoi aivan hyvin valehdella.
Aadahan näytti sen ihan itse omalla käytöksellään.
Niinkuin minkä?
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän Jonna kortteeraa Tuomaksen tiluksilla?
- Anopillakin on sananvaltaa tiluksilla
Tunnetko anopin? Minä tunnen 😅
Olihan tässä Tuomas ja Jonna, jotka toisensa löysivät. Mitä heille nyt kuuluu? Antti löysi kaverinsa ja nähtävästi myös Tuomas. Seiska vaan ei kirjoita Tuomaksesta.
Juuri luin Seiskasta;
Maajussille morsian -ohjelman 18. kausi sai päätökseensä hiljattain. Lopulta maajusseista vain yksi löysi itselleen kumppanin, kestiläläinen Antti.
Vierailija kirjoitti:
Olihan tässä Tuomas ja Jonna, jotka toisensa löysivät. Mitä heille nyt kuuluu? Antti löysi kaverinsa ja nähtävästi myös Tuomas. Seiska vaan ei kirjoita Tuomaksesta.
Juuri luin Seiskasta;
Maajussille morsian -ohjelman 18. kausi sai päätökseensä hiljattain. Lopulta maajusseista vain yksi löysi itselleen kumppanin, kestiläläinen Antti.
Lähtikö Jonna jo pois Tuomaksen luota, vai laitettiinko pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri luin Seiskasta;
Lähtikö Jonna jo pois Tuomaksen luota, vai laitettiinko pois?
Jonna edelleen on Tuomaksen luona, mutta tuo uutinen tarkoittaa näitä maajussia kenestä tehtiin se ohjelma eli Tuomashan ei ollut ns oikea maajussi ohjelmassa.
Villen haastattelu Olé -lehdessä. mm.
"Mainittakoon tässä yhteydessä myös teemaa sivuten se, että päädyin Maajussille Morsian -sarjaan, koska tuotantoyhtiö minua sinne pyysi, en siis itse kertonut haluavani maajussiksi. Ohjelmassa mukana olo oli kuitenkin oikein mukava kokemus."
"Oliiviöljyn sadonkorjuu alkaa pian, ja uuden sadon myötä ensi vuodelle on tulossa uusia tuotteita. Myös musiikin puolella on luvassa uutta."
https://olekustannus.com/asuminen/yrittaja-ville-witka-olen-oliivioljyn…
Vierailija kirjoitti:
Villen haastattelu Olé -lehdessä. mm.
"Mainittakoon tässä yhteydessä myös teemaa sivuten se, että päädyin Maajussille Morsian -sarjaan, koska tuotantoyhtiö minua sinne pyysi, en siis itse kertonut haluavani maajussiksi. Ohjelmassa mukana olo oli kuitenkin oikein mukava kokemus."
"Oliiviöljyn sadonkorjuu alkaa pian, ja uuden sadon myötä ensi vuodelle on tulossa uusia tuotteita. Myös musiikin puolella on luvassa uutta."
https://olekustannus.com/asuminen/yrittaja-ville-witka-olen-oliivioljyn…
Kuka tuon Ole-lehden kuvat ottaa?! Ensimmäisessä kuvassa Witka on hiukset pörrössä ja silmälasit vinossa. Toisessa kuvassa ei katso kameraan ja piti katsoa kaksi kertaa onko sillä edes housut jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Witka, onko sillä edes housut jalassa.
Sukat sentään oli jalassa, Luojan kiitos
Pitää hankkia Witkan oliiviöljyä. Uskon, että se on lantraamatonta. Markettiöljyistä en ole niin varma. Onko kenelläkään vinkkiä aidosta oliiviöljystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, kun Antti koppas naisen syliin niin vie sen miesluolaan mutta veikin traktoriin.
Traktori pompottaa epätasaisella alustallaan. Nainen sylissä vaimentaa tuota kunhan istuimen jäykkyyttä hölmöilee säätämään suuremmaksi. Jäykkyydestä ei kuitenkaan sen enempää, eihän tässä mikään Matti olla.
(Ps. Matin pieruhuumori mahdollisesti leikattiin lähetykseen päässeestä pois ?)
Vierailija kirjoitti:
Aadaa käy sääli. Samoin Jennaa...ja Outia. Toisaalta jos aikuinen nainen vielä yli viiskymppisenä menee ja ihastuu tollaseen auervaaraan, niin saa siinä sydämen särkyessä vähän itseäänkin syyttää.
Tykkäyksiä 40 ja alapeukkuja kuusi.
Selkeät numerot, auervaaraksi taiteilijan ainakin tuossa tuomitsitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin ensin, että Matti sanoo, että vasikka on nimetty vapuksi, mutta sehän olikin Amor eli ei viitannut juontajaan vaan koko ohjelmaan.
Minäkin luulin, että Vappu. Mutta vuonna 2025 lehmävasikoiden nimet alkavat A:lla.
Joka päivä näköjään oppii jotain uutta.
Oletan että 2025 sonnivasikat alkaa V kirjaimella, ja jos sukunimikin annetaan niin se kaksois W:llä.
HEIPPARALLLAAAA.....NIINKU...NIINKU....