Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6456)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aada möhläsi kaikki mahdollisuutensa parisuhteisiin kun näytti koko kansan edessä olevansa totaalinen red flag!!!
Ja siitä taitaa nyt vahingoniloa riittää pitrkäksi aikaa. - Olen varma, että tuolla ulkonäöllä Aadalla kyllä flaksi käy.
Ei kuitenkaan pitempiin ja pysyviin suhteisiin. Vaikutti kovin hankalalta luonteelta. Kuka jaksaa vain pelkän ulkonäön perusteella olla suhteessa jossa toinen on vaikea käytökseltään. En minä ainakaan!!! Ja eikö jo se ettei Aada ole koskaan seurustellut kerro sen että jossain mättää ja pahasti! Siis ulkonäkö ei riitä. Sitäpaitsi ei Aada nyt mikään kummoinen edes ole ulkoisesti. Moni on täälläkin kommentoinut että aivan tavis...
Huutomerkki hihhuli!!! taas tuoss
Ihme tarve tosiaan jollakulla Aadan ulkonäköä ja käytöstä jatkuvasti moukaroida. Eipä voi kuin ihmetellä motiiviaan.
Emilian suku vois lähettää sen vaikka kausityöläiseksi Pertun luo. Jospa se siittä viel lämpenis jalat, khöm, tukevasti maanpinnalla olevalle 😜
Onko seksuaalinen suuntautuminen sinusta negatiivinen juoru? Miksi kukaan ex tai muukaan lähtisi tuollaisia aiheetta levittelemään?
Toki meitä moneksi, mutta itse uskon että vinkeissä asuu helposti jokin totuuden juuri.
Vierailija kirjoitti:
Onko seksuaalinen suuntautuminen sinusta negatiivinen juoru? Miksi kukaan ex tai muukaan lähtisi tuollaisia aiheetta levittelemään?
Toki meitä moneksi, mutta itse uskon että vinkeissä asuu helposti jokin totuuden juuri.
Kyllä se saattaa olla, jos onkin hetero. En esim. itse tykkäisi yhtään, jos joku levittelisi musta juoruja, että olen naisena naisiin päin.
Samaa mieltä. Vaan että lähes 60v miehestä kukaan lähtisi levittelemään tuollaisia yhtäkkiä ilman syytä. Katkerat naiset voisivat narsistiksi exää syytellä ( enkä siis tarkoita Villeä vaan yleisesti). Aika näyttää tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan mukaan ja uudelle kaudelle ilmoittautumaan kipinkapin. Maajussille morsian jatkuu jälleen! Rakkaus ei maailmasta lopu.
Ei tarvitse odotella ensi kesään asti, tänne vaan kirjettä kiireesti tai kiireettä. Tosin ei ole enää maatilaa. Kasviöljyjäkin näytti olevan kaupan hyllyillä ostettavissa mielin määrin ja useampaakin sorttimenttiä, eksoottisen auringon allakin kasvatettua.
Rakkautta en kuitenkaan pysty lupaamaan kuin korkeintaan ensimmäiselle täydelle sadalle kirjoittaneelle. -Olettaisin kuitenkin pienemmästä määrästä olevan helpompi valintatilanne joten älkää nyt kaikki kirjoittako.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, että mieluummin ei valitse ketään.
Ohjelman formaattiin kuuluu että lopussa yksi pitää, siis pitää valita, katsojien "riemuksi".
Vaikka maajussilla ei tilaviikolla kipinöisi heistä yhdenkään kanssa.
Onko ollut sellaisia tapauksia, että maajussi ei ole lopussa valinnut ketään? On suoraan ilmoittanut, ettei valitse, kun ei ole tullut riittävästi tunteita tms.
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut sellaisia tapauksia, että maajussi ei ole lopussa valinnut ketään? On suoraan ilmoittanut, ettei valitse, kun ei ole tullut riittävästi tunteita tms.
Mitä itse olen seurannut (ei kaikki kaudet), niin en muista tällaista. On ehkä sitten sovittu jonkun kanssa vaikka, että valitsen sinut muodollisesti, vaikka ei puolin tai toisin mitään odotuksia olekaan, niin helpompi jälkipyykki.
Ihan yleistähän tuntuu olevan, että vaikka useimmat puolin ja toisin vakuuttelevat olevansa kiinnostuneita, niin tuskin on edes tavattu kuvausten jälkeen valitunkaan kanssa. Eikä siinä mitään, eihän se aina natsaa, mutta katsojalle jää hiukan hassu olo siitä, että sitä kiinnostusta muka sitten on loppuun asti ollut kuitenkin useammallakin. Eri asia tuollainen, että on käyty kumminkin treffeillä ilman kameroita ja siinä huomattu, että ei tästä nyt mitään tullut.
Muistelisin kerran olleen kyseinen tilanne.
Mutta oliko koko kolmikko ottanut tilalta heipat kun Vappu oli vielä matkalla lopullisen valinnan kuvaukseen ?
Vierailija kirjoitti:
Muistelisin kerran olleen kyseinen tilanne.
Mutta oliko koko kolmikko ottanut tilalta heipat kun Vappu oli vielä matkalla lopullisen valinnan kuvaukseen ?
Tästä olisi mielenkiintoista kuulla lisää. Tilanne, jota itse tuolla ylempänä muistelin, oli tämä:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005881684.html
(siis ei tunteita ketään kohtaan ja valitsi sellaisen, jolla oli kuvauksissa alkanut muu suhde, joten valittu ei pety, kun homma ei jatku)
On ollut. Esim se jätskimies oliko viime vuonna :) Ei valinnut ketään.
Matildasta ja Antista juttua.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/koti/9d16129c-a2ed-4248-a6f1-b5359f…
Vierailija kirjoitti:
Aada möhläsi kaikki mahdollisuutensa parisuhteisiin kun näytti koko kansan edessä olevansa totaalinen red flag!!!
mitä tarkoitat?
"Ja eikö jo se ettei Aada ole koskaan seurustellut kerro sen että jossain mättää ja pahasti!"
Aada on saanut lapsensa jo parikymppisenä ja jäänyt tuolloin yksin lapsensa kanssa. En yhtään ihmettele, että on vaikeaa noin nuorella naisella löytää poikaystävää, jos on lapsi, joka on vielä erityislapsi. Aadan olisihelpompi löytää joku reilusti vanhempi mies, jolla on myös lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Koko kansan? Tuskin edes heidän, jotka ohjelmaa seurasivat.
Vierailija kirjoitti:
"Ja eikö jo se ettei Aada ole koskaan seurustellut kerro sen että jossain mättää ja pahasti!"
Aada on saanut lapsensa jo parikymppisenä ja jäänyt tuolloin yksin lapsensa kanssa. En yhtään ihmettele, että on vaikeaa noin nuorella naisella löytää poikaystävää, jos on lapsi, joka on vielä erityislapsi. Aadan olisihelpompi löytää joku reilusti vanhempi mies, jolla on myös lapsia.
Sielläkö joku tarjokas?:D Ehkä se Aada parhaiten tietää mitä hakee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, että mieluummin ei valitse ketään.
Ohjelman formaattiin kuuluu että lopussa yksi pitää, siis pitää valita, katsojien "riemuksi".
Vaikka maajussilla ei tilaviikolla kipinöisi heistä yhdenkään kanssa.
Eihän asia nyt noin ole että pakotettaisiin? Onhan Maajussille Morsiamessa ollut tilanteita missä ketään ei ole valittu ja onhan ohjelmasta ehdokas lähtenyt myös kesken kaiken kotiin :)
Maajussi-Mauno oli valintatilanteessa hankalampaakin hankalammassa tilanteessa, kaksi ehdokasta oli täysin eri planeetalta.
Valintaa edeltävänä päivänä sanoi sitten toiselle näistä että on "pakko" valita sinut, ja näin tapahtuikin.
Nyt ei enää muista mikä tämän kolmannen kohdalla puolin ja toisin mätti.
Huutomerkki hihhuli!!! taas tuossa yllä hulluna hilluu!!! oksentaen katkeraa sappeaan!!!
Ruma ruustinna 1973; juntti ukkonsa kera, samaistuu vaatimattomampiin muikkeleihin!!!
ja taaaaaaaaaaaaaas kateellisena maalittaa kaunista Aadaa!!!