Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aadan olisi pitänyt ottaa Matildan keinot käyttöön. Olisi nyt onnellisena maatilan emäntänä 😄
Eivät kai miehet niin tolloja ole, että lankeavat pelkkiin "keinoihin"? Kyllä kai ihastuminen sentään ainakin jonkin verran perustuu molemminpuoliseen vetovoimaan, jota Aada ei Pertussa luonnostaan herättänyt.
Kyllähän sitä vetovoimaa oli, mutta ei myöhemmin sitten riittänyt suhteen syvenemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville on vähän veitikan oloinen, touhuilee kaikenlaista ja kaikenlainen jää alkutekijöihinsä, rahaa ja omaisuutta ei ole, mutta mukavana seuramiehenä saa aina mukaan ihmisiä rahoittamaan touhuja hetkiseksi jne.
Ja tämä vain ohjelman perusteella tehty arviointi, joka voi olla 100% pielessä.
Miten niin touhu jää alkutekijöihinsä? Hänellä on ollut oliiviöljybisnes yli 10 vuotta. Hän on suunnitellut taloja, jotka ovat valmistuneet. Hän on suunnitellut takkoja, joita on ollut myynnissä yli 10 vuotta. Hän on suunnitellut sisustuspuupaneeleja, jotka ovat myynnissä, ja joita on esimerkiksi useissa asuntomessutaloissa.
https://linnatuli.fi/takkamallisto/varaavat-kiertoilmatakat/piccolo/
https://www.novowood.fi/WITKA-WOOD-PANEELIT/ekauppa/g7030/?search_group…
Hän on säveltänyt musiikkia mm. kesäteatterinäytelmiin, ensi kesänäkin taas es
*mainos
Vappu on oikein hyvä tässä ohjelmassa. Uskon, että hän tosissaan tsemppaa jusseja ja haluaa heidän löytävän rakkauden.
Mutta esim. Pertulla todella huono ulosanti... vaikea saada selkoa yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas kertoi, miten tärkeitä on ystävät kun tulee jätetyksi. Oiskos nyt sillä mielellä että tämä korintuoja Jonna ei ainakaan jätä häntä. Sepä vaan että se ei näy päällepäin kuka pettää tai jättää. Suattaapi olla samanmoinen käytös tällä naisella muillekin miehille ja vapaamielinen.
No jopas taas tiesit ja ilmoitit meille tärkeän tiedon.
Impi ei ainakaan enää ollu
Miksi pitäisi olla? Nyt ei eletä 1800-lukua.
Huvittavaa kun kaikki Villeä koskevat viestit lähtee ja tilalle tulee pitkä ylistys, jossa on hänen "saavutukset" listattuna.
Villen "someassari" päivystää. Sori nyt vaan alusta asti epäaito, eikä mikään maajussi. Tuli ohjelmaan mainostamaan ja hakemaan näkyvyyttä. Lehdet ja tuotantokin paljasti, että valehteli Outista näyttääkseen itse paremmalta
Olen aina tykännyt maajusseista juuri aitojen persoonien takia. Ville oli maikkarilta huono veto, väärässä ohjelmassa. Jos haluavat häntä mainostaa, olisi varmasti löytynyt joku muukin ohjelma. Kerrostaloasukas ulkomaalaisen tehtaan osuuskunnassa on vaan niin kaukana maajussista
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun kaikki Villeä koskevat viestit lähtee ja tilalle tulee pitkä ylistys, jossa on hänen "saavutukset" listattuna.
Villen "someassari" päivystää. Sori nyt vaan alusta asti epäaito, eikä mikään maajussi. Tuli ohjelmaan mainostamaan ja hakemaan näkyvyyttä. Lehdet ja tuotantokin paljasti, että valehteli Outista näyttääkseen itse paremmalta
Olen aina tykännyt maajusseista juuri aitojen persoonien takia. Ville oli maikkarilta huono veto, väärässä ohjelmassa. Jos haluavat häntä mainostaa, olisi varmasti löytynyt joku muukin ohjelma. Kerrostaloasukas ulkomaalaisen tehtaan osuuskunnassa on vaan niin kaukana maajussista
Näin on, katsojat ei tykänneet. Tuon mainostamisen voisi Ville ja assari jo lopettaa
Edelleen se mitä moni kunnon mies toivoo. Tulkaa tytöt takaisin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on, katsojat ei tykänneet. Tuon mainostamisen voisi Ville ja assari jo lopettaa
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vappu on oikein hyvä tässä ohjelmassa. Uskon, että hän tosissaan tsemppaa jusseja ja haluaa heidän löytävän rakkauden.
Mutta esim. Pertulla todella huono ulosanti... vaikea saada selkoa yhtään mistään.
Väkisin ei sitä rakkautta voi ihminen tuntea... vaikka Vappu kuinka painostaisi ja tsemppaisi. Vappu käyttäytyi typerästi, tenttasi Perttua kuin tämä olisi rikollinen ja painosti Piaa väkisin ottamaan vielä yhteyttä Aleksiin, vaikka Pialla oli jo uusi tuttavuus meneillään.
Vierailija kirjoitti:
En ole Villen assari, en ole koskaan tavannut häntä. Minua vain kiinnostaa noin monilahjakkaan ihmisen elämä, todella mielenkiintoinen ihminen. Pelasti tämän Maajussi-kauden upeilla treffeillään ja hyvällä käytöksellään. Ja netistä löytää kyllä hänen työnsä ja olemisensa, kun viitsii nähdä vähän vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkisin ei sitä rakkautta voi ihminen tuntea... vaikka Vappu kuinka painostaisi ja tsemppaisi. Vappu käyttäytyi typerästi, tenttasi Perttua kuin tämä olisi rikollinen ja painosti Piaa väkisin ottamaan vielä yhteyttä Aleksiin, vaikka Pialla oli jo uusi tuttavuus meneillään.
Sitä itsekkin ihmettelin, että jos Pia oli jo treffaillut uuden tuttavuuden kanssa, niin oli tarpeetonta usuttaa enää Piiaa soittelemaan perään Aleksille. Aika typerää...kai Pia osaa valita kiinnostuksensa loppupeleissä itse.
Jos mies ei ota itse yhteyttä milloinkaan, paras jättää haakuroimaan itsekseen. Tuollaista kivirekeä ei kukaan huolisi itselleen. Miehellä pitää olla uskallusta, eikä vaan möllistellä tekemättä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Aadan olisi pitänyt ottaa Matildan keinot käyttöön. Olisi nyt onnellisena maatilan emäntänä 😄
Laiha muodoton lauta ei voi esitellä olemattomia muhkeita muotojaan. Pertulla (sitte niinku sitte oltiin niinku sitte ettei oltu niinku sitte...) ei myöskään ollut Antin kykyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Villen assari, en ole koskaan tavannut häntä. Minua vain kiinnostaa noin monilahjakkaan ihmisen elämä, todella mielenkiintoinen ihminen. Pelasti tämän Maajussi-kauden upeilla treffeillään ja hyvällä käytöksellään. Ja n
Terve teille, monilahjakas ja mielenkiintoinen ei ole kuullut, että oma kehu haisee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Villen assari, en ole koskaan tavannut häntä. Minua vain kiinnostaa noin monilahjakkaan ihmisen elämä, todella mielenkiintoinen ihminen. Pelasti tämän Maajussi-kauden upeilla treffeillään ja hyvällä käytöksellään. Ja n
Ei kiinnosta hänen cv ja valehtelu toisesta ei ole hyvää käytöstä
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla niinkin että Aada kyllästyi Pertun jahkailuun ja totesi että nyt joko ollaan tai sitten ei olla yhdessä, piste.
Hienoa että Tuomas ja Antti löysivät onnensa. Ei tämä ihan turha sarja ole. Joka vuosi syntyy pareja.
Perttu vaikuttaa hitaalta jahkailijalta kyllä, mutta kuka tahansa tervepäinen "jahkailisi" jos joku yrittäisi muuttaa sun kanssa samaan osoitteeseen siinä vaiheessa kun olet nähnyt sen muutaman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiha muodoton lauta ei voi esitellä olemattomia muhkeita muotojaan. Pertulla (sitte niinku sitte oltiin niinku sitte ettei oltu niinku sitte...) ei myöskään ollut Antin kykyjä.
Matildan "keinorepertuaariin" kuuluu myös, että ei ole laput silmillä pistetty (erityis)lasta alulle kelvottoman ja vastuutaan pakenevan tusinahäntäheikin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matildan "keinorepertuaariin" kuuluu myös, että ei ole laput silmillä pistetty (erityis)lasta alulle kelvottoman ja vastuutaan pakenevan tusinahäntäheikin kanssa.
siinäpä kaunosielu oksensi sielunsa sisällön ketjuun 🤢🤮
Näin se minullakin on aina ollut. Jos ensi katsannolla ajattelee: "Voi ei!", niin ei se myöhemminkään siitä kummene.