Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6158)

Vierailija
6001/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville vuositulot viime vuonna rapiat 12 000€, naurettavaa 😂 On kyllä ihan conman kuten arvelinkin.

Vierailija
6002/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville vuositulot viime vuonna rapiat 12 000€, naurettavaa 😂 On kyllä ihan conman kuten arvelinkin.

Ettei vain olisi tukiaisia nuokin, niiden vuosisummahan usein pyörii tuossa paikkeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6003/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIINKU.....HEIPPARALLLLAAAAAA...NIINKU

Vierailija
6004/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä sillä pärjää, jos auto ja asunto ym. ovat firman nimissä ja kulut menevät sitä kautta. Miian tulot alle 1000 euroa, mikäs hän sitten on?

Vierailija
6005/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun kaikki Villeä koskevat viestit lähtee ja tilalle tulee pitkä ylistys, jossa on hänen "saavutukset" listattuna.

Villen "someassari" päivystää. Sori nyt vaan alusta asti epäaito, eikä mikään maajussi. Tuli ohjelmaan mainostamaan ja hakemaan näkyvyyttä. Lehdet ja tuotantokin paljasti, että valehteli Outista näyttääkseen itse paremmalta 

Olen aina tykännyt maajusseista juuri aitojen persoonien takia. Ville oli maikkarilta huono veto, väärässä ohjelmassa. Jos haluavat häntä mainostaa, olisi varmasti löytynyt joku muukin ohjelma. Kerrostaloasukas ulkomaalaisen tehtaan osuuskunnassa on vaan niin kaukana maajussista

Näin on, katsojat ei tykänneet. Tuon mainostamisen voisi Ville ja assari jo lopettaa

Älkää yleistäkö, minä ainakin tykkäsin. Herrasmies viimeiseen asti maajussin lisäksi. Kuka ehdotti lopussa maljannostoa Vapulle kiitokseksi ohjelmasta? Muut ukot vaan istuivat typertyneinä, ei heille olisi tullut mieleenkään tuollainen.

Vierailija
6006/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään maljoja vielä?

HUOH...

Vierailija
6007/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo Kuusamon ahdh monta kertaa ohjelmaan ja tulos aina sama, elikkä nolla. Maajusseille tulikin hätä, voi eii meinaako tuo tulla tänne asumaan ja vallata tilastani puolet tosta noin vain, ei ikinä tänne vaimoa.

Vierailija
6008/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun kaikki Villeä koskevat viestit lähtee ja tilalle tulee pitkä ylistys, jossa on hänen "saavutukset" listattuna.

Villen "someassari" päivystää. Sori nyt vaan alusta asti epäaito, eikä mikään maajussi. Tuli ohjelmaan mainostamaan ja hakemaan näkyvyyttä. Lehdet ja tuotantokin paljasti, että valehteli Outista näyttääkseen itse paremmalta 

Olen aina tykännyt maajusseista juuri aitojen persoonien takia. Ville oli maikkarilta huono veto, väärässä ohjelmassa. Jos haluavat häntä mainostaa, olisi varmasti löytynyt joku muukin ohjelma. Kerrostaloasukas ulkomaalaisen tehtaan osuuskunnassa on vaan niin kaukana maajussista

En ole Villen assari, en ole koskaan tavannut häntä. Minua vain kiinnostaa noin monilahjakkaan ihmisen elämä, todella mielenkiintoinen ihminen. Pelasti tämän Maajussi-kauden upeilla treffeillään ja hyvällä käytöksellään. Ja n

Totta. Ville on kiehtova persoona juuri monilahjakkuutensa takia. Minä ihailen ehkä eniten hänen musiikillista suuntautumistaan. Toki muutkin alueet ovat arvostettavia unohtamatta herrasmiehen käytöstään. Oli virkistävää saada tämänvuotiseen ohjelmaan tällainen persoona mukaan. Ja en ole "assari", ihan tavallinen ohjelman katsoja vain.

Vierailija
6009/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Ville ihan itse. :)

Vierailija
6010/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko ollut parempi asua rivitalossa kuten Perttu?

Vierailija
6011/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin että tuo Pertun ehdokas Anniina on maatilan tyttöjä, olisikohan ollut valmis jättämään perheen tilan ja muuttamaan miehen tilalle, yleensä jälkipolvet ovat niitä tilan jatkajia, ellei hänellä sisaruksia. 

Emiliaa olisin toivonut Pertulle puolisoksi, Perttu oli iloisen ja vapautuneen näköinen hänen seurassaan.

Häntä olisin minäkin toivonut. Aada oli omituinen valinta eikä siitä sitten mitään tullutkaan..

Kummallista jankutusta!!!

Et pääse nyt Aadasta yli etkä ympäri!!! Jopa vastaat itsellesi, kun et muuten saa kannatusta!!!

Tuleekohan sulle edes uni simmuun, kun Aada luomien takana kummittelee!!!

Puheet Aadasta voisi jo lopettaa, eiköhän kaikki oleellinen ole sanottu.

Vierailija
6012/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Aadasta voi vielä jotain sanoa.

Ainakin niinkun, niinkun. 

Vierailija
6013/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa että täällä joku ottaa herneen pikku nenuunsa heti kun joku näkee jotain positiivista Villessä! Nii-ih, hän ei ole kuten suomalainen mies yleensä, kaljaa kittaava soffalla makoileva :D.

Minuakin kiehtoo Villen kaltaiset, joilla monta lahjakkuutta. Jos ei teitä miellytä niin sitten olette hiljaa.

Vierailija
6014/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomalaisia akkoja on näköjään helppo kusettaa. :))

Vierailija
6015/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Suomalaisia akkoja on näköjään helppo kusettaa. :))

Eihän meitä ole mitenkään "kusetettu". Ollaan ihan hyvissä voimissamme ja jatketaan elämää eteenpäin. Välillä on mukava saada tuulahduksia muualta maailmasta, ne piristää kummasti. Sitten jaksaa taas arkea paremmin.

Vierailija
6016/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on oikea mies löytynyt, kunhan sillä on aina joku riepu tai rätti kaulassa.

Se on varma merkki.

Vierailija
6017/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa hänelle kuitenkin joka täällä väitti Villen firmaa voitolliseksi, häntä lahjakkaaksi, aikaansaavaksi, tyylikkääksi herrasmieheksi, ihan muuksi kuin nämä suomi juntit, joista nyt ainakin oikeat maajussit meni huimasti ohi mitä tulee tienesteihin.😂😂😂 Huhuuu, mihin tämä ihailija joutui...?

Vierailija
6018/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei vain olisi tukiaisia nuokin, niiden vuosisummahan usein pyörii tuossa paikkeilla.

Kyllä hän aina ruokaa ja yösijan löytää ihailijoiden kustantamana.

Vierailija
6019/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, katsojat ei tykänneet. Tuon mainostamisen voisi Ville ja assari jo lopettaa

Älkää yleistäkö, minä ainakin tykkäsin. Herrasmies

Olet kiitollinen ja tyytyväinen niin vähään, nyt kyllä repesin nauruun.

Vierailija
6020/6158 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää yleistäkö, minä ainakin tykkäsin. Herrasmies

Villelle malja jo maistui, siitä se lähti taas?