Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5707)

Vierailija
5661/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vuosi ei nyt vaan ollut rakkauden vuosi, sen enempää Maajusseissa kuin Ensitreffeissäkään, aika onneton lopputulos molemmissa😢.

Vierailija
5662/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimiä tietysti, heipparallllllaaaaaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5663/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäh? Eikö tämä ihana maatalo lääneineen ollutkaan sinun?

En hitto vie lähde minnekään takahikiä Polvijärven rivariin! 

Mitä tämäkin muiden taloja ja tönöjä kärkkyy. Töihin niin kuin muutkin, omatkotitalot ei paljon perähikiällä maksa, sellaisen maksaa yksinkin työssäkäyvä. Eikä sen talon tarvitse heti olla satoja neliöitä.

Tsekkasin huvikseni, Polvijärveltä saa pieniä omakotitaloja edullisesti ja luulisi työssäkäyvän saavan lainaa esim. 40 000, jolla pienen tönön jo saa. Vai onko jokin ongelma siinä, ettei voisi itse työskennellä omien unelmiensa eteen vaan odotetaan valmista.

Alkakaahan järjestelemään Aadan elämää tästä eteenpäin, kun hallitsette senkin niin hyvin. Vai olisiko niin, että eläisitte oman elämänne ensin? Ehkä omassa itsessänne olisi jotain muutettavaa?

Vierailija
5664/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vuosi ei nyt vaan ollut rakkauden vuosi, sen enempää Maajusseissa kuin Ensitreffeissäkään, aika onneton lopputulos molemmissa😢.

Toisaalta, oliiviöljy  ja design puujakkara tuli kaikille tutuksi🤸 Ehkä ensi vuonna Vappu ja Ville etsii maajusseja Los Pacosista 🌞 Heipparallaa! 

Vierailija
5665/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä en ymmärrä, miksi Aada niin kovasti olisi kiiruhtanut yhteenmuuttoa? EIhän he oikeasti edes tunne toisiaan, jos on muutaman kerran tavannut ja yhden viikon (viisi päivää?) viettänyt Pertun luona. EN tiedä, olisiko Aadan lapsi joutunut kouluakin vaihtamaan, jos hän on esim. viime lukuvuoden ollut eskarissa ja nyt jatkaisi samassa koulussa ekaluokalle. Mun mieledtä lasten vanmhempien ei pitäisi tehdä noin hätiköityjä päätöksiä.

Sama ja Jonnan ja Tuomaksen kanssa, kun Jonna, yhden lapsen äiti, muutti saman tien asumaan Tuomaksen luokse. Tai toki voi olla, että se lapsi asuu pääsääntöisesti isänsä luona ja tapaa Jonnaa vain viikonloppuisin ja lomilla...

No on sulla ongelmat!

Vierailija
5666/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimiä tietysti, heipparallllllaaaaaa

Heipparallaa voi v*ttu! 

Vierailija
5667/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieledtä Mieledtä Mieledtä mä mä mä mä

Vierailija
5668/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miian tai Ritvan mukana olo ei häirinnyt, vaikka eivät ole varsinaisia maajusseja. Kuitenkin aidosti haluaisivat kumppanin ja heillä on omat paikat minne viedä.

Ville taas on niin kaukana ohjelman aiheesta, ei ollut edes paikkaa minne viedä farmiviikolle. Joku osuus ulkomaalaisessa tehtaassa ja asuu kaupungissa. Eikä sekään vielä, vaan tuo esittäminen ja markkinointi oli niin läpinäkyvää.

Olen aina tykännyt maajussit ohjelmasta juuri aitojen persoonien takia ja tosissaan ovat mukana. Villestä aistii kaikkea muuta ja oli pohjanoteeraus maikkarilta ottaa mukaan, vaikka kuinka olisi Vapun kaveri.

Maajussi-ohjelma on söötti. Mut nyt tuli kyllä ohjelmaan särö. Eihän Villellä ollut paikkaa minne morsianta viedä, vaan asuiko siis tuossa airbnb:ssa kesän. No. Entäs sitten, vaan jotenkin ei homma täsmää.

Vierailija
5669/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villehän on täys kontroloiva "nasse".

Vierailija
5670/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut mahtavaa, kun Ville naisineen olisi käynyt Espanjassa katsomassa oliivilehtoja ja puristamoa. 

Vierailija
5671/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämäkin muiden taloja ja tönöjä kärkkyy. Töihin niin kuin muutkin, omatkotitalot ei paljon perähikiällä maksa, sellaisen maksaa yksinkin työssäkäyvä. Eikä sen talon tarvitse heti olla satoja neliöitä.

Tsekkasin huvikseni, Polvijärveltä saa pieniä omakotitaloja edullisesti ja luulisi työssäkäyvän saavan lainaa esim. 40 000, jolla pienen tönön jo saa. Vai onko jokin ongelma siinä, ettei voisi itse työskennellä omien unelmiensa eteen vaan odotetaan valmista.

Ottakaapas järki käteen, erityislapsen kanssa jonnekin syrjäkylälle jatkuvaa remonttia vaativaan omakotitaloon! Mikä pankki antaa nykyisin lainaa omakotitaloa varten opiskelijalle, jonka työllistymisestä ei ole mitään varmuutta? Pohjois-Karjala on Suomen pahinta työttömyysaluetta. Koettakaa nyt hillitä tuota toisen elämän suunnittelua ja keskittykää omaan elämäänne.

Vierailija
5672/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaapas järki käteen, erityislapsen kanssa jonnekin syrjäkylälle jatkuvaa remonttia vaativaan omakotitaloon! Mikä pa

Nää eläkeläiset luulee, että talon saa edelleen puoli-ilmaiseksi, sen lainan maksaa helposti yhden työssäkäyvän ihmisen palkalla (ja siitä elättää vielä helposti lapsenkin), ja että pankkikin antaa sitä lainaa ihan kun vaan kysyy. 

Ei ole asiat olleen noin enää pitkään aikaan. Minä ja puoliso haettiin asuntolainaa kasvavan kunnan taajama-alueen ulkopuolella sijaitsevaan 2000-luvun taloon. Molemmat meistä tienaa selvästi yli suomalaisten keskiansioiden. Silti vain yksi viidestä pankista suostui myöntämään meille lainan, vedoten talon "huonoon" sijaintiin. 

Jos meillä oli noin vaikeaa, niin voin vaan kuvitella miten menisi (oletettavasti ei kovin varakkaalla) yksinhuoltajaäidillä, joka yrittäisi muuttaa kuolevalle pikkupaikkakunnalle johonkin viime vuosituhannen hometaloon.

Vierailija
5673/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää Nää Nää Nää

Vierailija
5674/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää Nää Nää Nää

Terveisiä sinne 80-luvulle! 

Vierailija
5675/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Valintoja. Itse pystyisin ostamaan saman tien omakotitalon maaseudulta ja tekemään duuniakin siellä, mutta eipä kiinnosta maaseutuasuminen. Naiset kyllä ostavat ihan omakotitalojakin itse, tunnen itsekin pari. Ja saapa niitä taloja vuokrattuakin, jos välttämättä haluaa lapsensa kanssa omakotitaloon muuttaa. Kai hänellä, lähes 30 vuotiaalla ihmisellä sentään joku ammattikin on. Onko hän opiskellut amk-tutkintoa yli 10 vuotta??

Vierailija
5676/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää Nää Nää Nää

Tämä Nää ei osaa edes suomea kirjoittaa ja niputtaa kaikki eläkeläiset samaan muottiin. Inhottaa nuo nää ja tää kirjoittajat ja sitten puheissa niinkuttajat. Laskin yhtenä iltana, että eräs niinkuttaja sanoi lyhyessä puheenvuorossaan 20 kertaa niinku. Ei olisi tarvinnut yhtäkään.

Vierailija
5677/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää Nää Nää Nää

Tämä Nää ei osaa edes suomea kirjoittaa ja niputtaa kaikki eläkeläiset samaan muottiin. Inhottaa nuo nää ja tää kirjoittajat ja sitten puheissa niinkuttajat. Laskin yhtenä iltana, että eräs niinkuttaja sanoi lyhyessä puheenvuorossaan 20 kertaa niinku. Ei olisi tarvinnut yhtäkään.

Itse olen viime aikoina kiinnittänyt huomiota "tavallaan" sanan viljelyyn puheissa. Koko puhe on kuin tavallaan puhe eli ehkäpä se ei ole puhe ollenkaan.

Vierailija
5678/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Antti ja Matilda

Vierailija
5679/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkakaahan järjestelemään Aadan elämää tästä eteenpäin, kun hallitsette senkin niin hyvin. Vai olisiko niin, että

Sinä se tunnut olevan sairaalloisen kiinnostunut kyseisestä pyrkyristä.

Vierailija
5680/5707 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä joku häiriintynyt joka vain jaksaa jauhaa AADASTA!! Aada sitä ja Aada tätä! Jättäkää jo hänet rauhaan. Ollaan jo ymmärretty, että et voi sietää Aadaa. 

Hanki nyt vaan jo oma elämä!

Mä haluan keskustella ohjelmasta asialliseen tyyliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi