Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5726)
Oliko Villellä kaksimielisiä puheita, kuten Matilla toistuvasti? Vastaapa rehellisesti!
Vierailija kirjoitti:
Jos Aada olisi tykännyt Pertusta niin hän olisi tehnyt kuten Perttu toivoi, eli olisivat edenneet rauhallisesti ja tutustuneet kunnolla toisiinsa. Mutta Aadalle olikin pääasia päästä saman tien asumaan Pertun luokse koska hänen unelmansa oli se paikka jossa Perttu asuu eikä Perttu itse. Pari kertaa mainitsikin sen että tykkää paikasta ja vaisummin sanoi sen jälkeen että niin ja Pertustakin. Oli hyvä että Perttu tämän huomasi vai äitinsäkö oli tarkkasilmäinen Aadan suhteen...hänhän tykästyi Emiliaan ja siinä olen hänen kanssaan samaa mieltä.
No voi p.rk.l., ei kun jatkuu vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Aada olisi tykännyt Pertusta niin hän olisi tehnyt kuten Perttu toivoi, eli olisivat edenneet rauhallisesti ja tutustuneet kunnolla toisiinsa. Mutta Aadalle olikin pääasia päästä saman tien asumaan Pertun luokse koska hänen unelmansa oli se paikka jossa Perttu asuu eikä Perttu itse. Pari kertaa mainitsikin sen että tykkää paikasta ja vaisummin sanoi sen jälkeen että niin ja Pertustakin. Oli hyvä että Perttu tämän huomasi vai äitinsäkö oli tarkkasilmäinen Aadan suhteen...hänhän tykästyi Emiliaan ja siinä olen hänen kanssaan samaa mieltä.
No todellakin jatkuu. Katsokaapas normaalit ihmiset joskus, jos on aikaa palsta klo 7.00. Punkero on täällä heti aamusta riehumassa ja haukkumassa ja kadehtimassa. Tunnistaa helposti tästäkin ketjusta.
Tuo on kyllä todella säälittävä, laskee muiden peukkuja, haukkuu kaikkia, toisaalta todella säälittävä reppana. Mutta rikosilmoitustakin voisi joskus harkita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin jatkuu. Katsokaapas normaalit ihmiset joskus, jos on aikaa palsta klo 7.00. Punkero on täällä heti aamusta riehumassa ja haukkumassa ja kadehtimassa. Tunnistaa helposti tästäkin ketjusta.
Tätä minäkin ihmettelen, kenellä on aikaa ja halua roikkua täällä joka halvatun päivä haukkumassa toisia aamusta iltaan. Pitäisikö mennä töihin ja kehittää muutenkin itseään? Ei normaali ihmistä voi tyydyttää tuo toisten arvostelu niin paljon, kuin tätä "palstapunkeroa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäh? Eikö tämä ihana maatalo lääneineen ollutkaan sinun?
En hitto vie lähde minnekään takahikiä Polvijärven rivariin!
Mitä tämäkin muiden taloja ja tönöjä kärkkyy. Töihin niin kuin muutkin, omatkotitalot ei paljon perähikiällä maksa, sellaisen maksaa yksinkin työssäkäyvä. Eikä sen talon tarvitse heti olla satoja neliöitä.
Tsekkasin huvikseni, Polvijärveltä saa pieniä omakotitaloja edullisesti ja luulisi työssäkäyvän saavan lainaa esim. 40 000, jolla pienen tönön jo saa. Vai onko jokin ongelma siinä, ettei voisi itse työskennellä omien unelmiensa eteen vaan odotetaan valmista.
Alkakaahan järjestelemään Aadan elämää tästä eteenpäin, kun hal
Aada on tosiaan häikäilemätön pyrkyri. Tässäkin ohjelmassa on aina joku inhokki. Viime vuonna oli se kiemurteleva Reetta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentteja lukiessa tulee mieleen, että osa katsojista ajattelee, että maajusseille ilmoittautuneet ehdokkaat ovat parasta, mitä maajusit koskaan voivat kohdata ja jos kumppani ei noista löydy, niin maajussi on ollut mukana väärin motiivein. Oikeasti on kuitenkin niin, että on todella käynyt hyvä säkä, jos sopiva ihminen on sattunut ilmoittautumaan mukaan ja on sattunut kirjoittamaan kirjeen, joka on tuonut jotain olenaisen tärkeää esiin ehdokkaasta johtaen esivalintaan.
Kirjeiden määrä on koko ajan vähentynyt niin että monella jussilla/jussittarella kaikki vastanneet pääsivät nyt kartanotilaisuuteen. Poikkeuksena tietenkin Ville, joka sai ennätykselliset 130 vastausta.
Espanjan tilukset sai 130 kirjettä 🥴
Villen esittelyvideossa ei väitetty, että Villellä on tiluksia Espanjassa. Vaan hän istui kerrostaloasunnossaan, kertoi siitä ja sen ympäristöä kuvattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentteja lukiessa tulee mieleen, että osa katsojista ajattelee, että maajusseille ilmoittautuneet ehdokkaat ovat parasta, mitä maajusit koskaan voivat kohdata ja jos kumppani ei noista löydy, niin maajussi on ollut mukana väärin motiivein. Oikeasti on kuitenkin niin, että on todella käynyt hyvä säkä, jos sopiva ihminen on sattunut ilmoittautumaan mukaan ja on sattunut kirjoittamaan kirjeen, joka on tuonut jotain olenaisen tärkeää esiin ehdokkaasta johtaen esivalintaan.
Kirjeiden määrä on koko ajan vähentynyt niin että monella jussilla/jussittarella kaikki vastanneet pääsivät nyt kartanotilaisuuteen. Poikkeuksena tietenkin Ville, joka sai ennätykselliset 130 vastausta.
Sai 130 vastausta, koska naiset luulivat, fttä Villellä on oma tila espanjassa.
Eivät luulleet, koska Ville ei mitään sellaista väittänyt.
Anteeksi taisin saada rähinän aikaan, kun pelleilin Villen enkeleillä. Ohjelma on jo näiilä jusseilla taputeltu, melkein kaikki eronneet. Ei kannata tällaisesta lapsellisesta jutusta tehdä elämää suurempaa draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra voi pudottaa Sirpa-Punkeron tuet minimiin, kun annetaan hänet ilmi.
Joo, mä oon kysynyt monesti ylläpidolta, että kuka se on joka haukkuu täällä Villeä ja Aadaa JOKA PÄIVÄ aamusta asti. Kyllä se nalli vielä napsahtaa.
Siinähän kyselet 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Aada on kaunis moneen verrattuna. Hänhän on luonnollisen nätti kasvoiltaan.
Eikä ole pilannut ulkomuotoaan millään epänormaalilla hiustenvärillä tai lävistyksillä, sori nyt vaan.
Eikä ole 30 liikakiloa kuten monella jo tuossa iässä on.
Ota hyvä mies yhtettä tuohon Aadaan! Voit päästä isäpuoleksikin. Kos olet persaukinen, unohda.
Olen kuule ihan nainen, jonka tämän kirjoitin :D. Ikää on 54 vuotta ja olen jo 30 vuotta katsonut huolissani naisten pyylevöitymistä. Kun itse olin nuori 90-luvulla, JUURI KUKAAN ei ollut lihava. Nykyään ovat lähes puolet jo 3-kymppisistä. Olen todella huolestunut, ihan terveydellisistä syistä.
Ja kyllä, Aada on todella luonnonkaunis ihminen!
T. alkuperäisen kirjoi
Olen samaa mieltä että Aada ei ole kaunis...Anniina ja Emilia ovat kauniita
Vierailija kirjoitti:
Ja yhden jussin kuiva kausi päättyi, ennenkuin Vappu ehti hyvästellä ja poistua pöydästä😂
Mainio näky, kun Antti-hujoppi kaappasi Matildan syliinsä ja kantoi kynnyksen yli, kuin sulhanen morsiamensa. Matilda on varmaan mieluinen miniä, iloinen ja aikaansaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten Perttu ei vaan uskaltanut olla valitsematta Aadaa :D
Tuli vaikutelma, että Perttu vei Aadan viimeisille treffeille syyllisyyden tunnosta (koska Aada koki, ettei saanut kunnon treffejä). Ja pusun anto oli samaa sovittelevaa käytöstä.
Valintatilanteessa valitsi Aadan, koska meni antamaan pusun ja antamaan vaikutelman, että tämä on "se oikea". Helpompi siis valita lopuksi ja pyristellä myöhemmin etäisyyden turvin irtaalleen.
Anniina olisi ollut Pertulle parempi valinta. Tasapainoinen, järkevänoloinen ja aikuismainen, myös nätti. Toisaalta hän voi nyt löytää muualta miehen, joka osaa sanoa myös ei eikä anna liian herkästi ohjailla itseään.
Tilanne oli myös ikävä Aadalle itselleen, että Perttu antoi tilanteen mennä noin ja varmasti pettymys on ollut iso. Enkä usko, että lapsi on vaikuttanut suhteeseen niinkuin joku/jotkut v
Ai et usko lapsen vaikuttaneen suhteeseen? Mietippä nyt tilanne: Aada tulee lapsensa kanssa yhdessä Artun tilalle. Lapsi pistää ranttaliksi, Aadan huomio on 100% lapsessa. Lapsi keskeyttää jokaisen lauseen, jonka Arttu yrittää sanoa. Ihan perusmeininkiä erityislasten kanssa. Rakennapa siinä sitten suhdetta lapsen äitiin, kun lapsi on jatkuvasti jaloissa vaatimassa huomiota.
Katri Utula on Espanjassa ja käynyt lounaalla Villen kanssa, julkaisi kuvan tarinoissaan.
Antti teki siinä ikävästi, että puhui molemmille ehdokkaille lopussa siihen malliin, että antoi ymmärtää valinnan kohdistuvan häneen. Oli varmaan niin tohkeissaan kuivan kauden päättymisestä. Jos olisi valinnut Ennin, olisi hänkin voinut sanoa kameroille valinnan olleen aika selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra voi pudottaa Sirpa-Punkeron tuet minimiin, kun annetaan hänet ilmi.
Joo, mä oon kysynyt monesti ylläpidolta, että kuka se on joka haukkuu täällä Villeä ja Aadaa JOKA PÄIVÄ aamusta asti. Kyllä se nalli vielä napsahtaa.
Siinähän kyselet 😂
Etkö sä tyhmä punkero tajua, että tässä matkittiin sua? :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin jatkuu. Katsokaapas normaalit ihmiset joskus, jos on aikaa palsta klo 7.00. Punkero on täällä heti aamusta riehumassa ja haukkumassa ja kadehtimas
On kyllä ihmetyyppi tuo serlokkipunkero, varmaan löyhkää tuoli laardille!
Keh ari-kale vielä kuvioissa, vai onko kotikulmilla keksimssä ruutia?