Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5363)

Vierailija
5301/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä Mä Mä Mä Mä

Se on mää mää mää mää mää 🐏🐑

Vierailija
5302/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aada on niiiin kaunis!

Ja se on osalle naisista kova pala. Turru ilmiö vaikkapa työpaikoilta: kun toimistoon tulee uusi kaunis naispuolinen työntekijä, alkavat pahat kielet kalkattaa.

Miten tähänkin saadaan tumpattua kateus? Hyvänen aika, kun Aada ilmeisesti itse kehuskelee täällä itseään, niin pitäisikö kaikkien muidenkin olla asiasta aivan pähkinöinä? Aada on minusta keskivertonaisen näköinen, ei ruma, mutta ei missään nimessä silmiinpistävän kauniskaan. Jos hänet näkisi väkijoukossa, en usko, että toista kertaa kääntyisi katsomaan. Telkkariohjelmissakin näkee paljon kauniimpia ihmisiä, enkä ainakaan itse ole heille mitenkään kade, toteanpa vain, että onpa kaunis. Mutta jos i

Luepas nyt mummeli se kirjoituksesi oikein ajan kanssa, ja ajattele...........

"Voi Aada rukkaa, kun nyt yrittää tuoda itseään esille tätä kautta. Ensin kannattaisi laittaa mielen tasapainoa kuntoon vaikkapa jonkun ammattilaisen toimesta, niin sitten huomaat sinäkin Aada, ettei sen ulkonäön tarvitsekaan olla sellainen, että kaikki kehuskelisi. 

Aadan kannattaisi keskittyä lapseensa ja vaikka opiskella joku ammatti tulevaisuuden turvaksi, ellei sellaista ole. "

Niin, miksi hyökkäät asiattomasti Aadan kimppuun lytäten sekä hänen ulkonäkönsä, että persoonalisuutensa. 

Kyllä jokainen täysjärkinen ymmärtää nuo kehut provoiksi kaltaisiasi kohtaan. Ei ne Aadan kirjoittamia ole.

Ikäryhmä >55v on yliedustettuna julkisilla palstoilla, esim. facebook, ihan omilla naamoillaan haukkumassa ja arvostelemassa todella rumasti ja ala-arvoisesti julkkiksia ja mm. näitä maajussi-ohjelman osallistujia. Kirjoituksestasi päätellen kuulut tuon ikäisiin. Ja juuri teidän pitäisi olla esimerkkinä hyvässä eikä pahassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5303/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aada on niiiin kaunis!

Ja se on osalle naisista kova pala. Turru ilmiö vaikkapa työpaikoilta: kun toimistoon tulee uusi kaunis naispuolinen työntekijä, alkavat pahat kielet kalkattaa.

Miten tähänkin saadaan tumpattua kateus? Hyvänen aika, kun Aada ilmeisesti itse kehuskelee täällä itseään, niin pitäisikö kaikkien muidenkin olla asiasta aivan pähkinöinä? Aada on minusta keskivertonaisen näköinen, ei ruma, mutta ei missään nimessä silmiinpistävän kauniskaan. Jos hänet näkisi väkijoukossa, en usko, että toista kertaa kääntyisi katsomaan. Telkkariohjelmissakin näkee paljon kauniimpia ihmisiä, enkä ainakaan itse ole heille mitenkään

"Luepas nyt mummeli se kirjoituksesi oikein ajan kanssa, ja ajattele...........

"Voi Aada rukkaa, kun nyt yrittää tuoda itseään esille tätä kautta. Ensin kannattaisi laittaa mielen tasapainoa kuntoon vaikkapa jonkun ammattilaisen toimesta, niin sitten huomaat sinäkin Aada, ettei sen ulkonäön tarvitsekaan olla sellainen, että kaikki kehuskelisi. 

Aadan kannattaisi keskittyä lapseensa ja vaikka opiskella joku ammatti tulevaisuuden turvaksi, ellei sellaista ole. "

Niin, miksi hyökkäät asiattomasti Aadan kimppuun lytäten sekä hänen ulkonäkönsä, että persoonalisuutensa. 

Kyllä jokainen täysjärkinen ymmärtää nuo kehut provoiksi kaltaisiasi kohtaan. Ei ne Aadan kirjoittamia ole.

Ikäryhmä >55v on yliedustettuna julkisilla palstoilla, esim. facebook, ihan omilla naamoillaan haukkumassa ja arvostelemassa todella rumasti ja ala-arvoisesti julkkiksia ja mm. näitä maajussi-ohjelman osallistujia. Kirjoituksestasi päätellen kuulut tuon ikäisiin. Ja juuri teidän pitäisi olla esimerkkinä hyvässä eikä pahassa."

Haukkumasi postaus on mielipide siinä missä sinunkin mielipiteesi ja perustuu kirjoittajan näkemykseen Aadan ulkonäöstä ja käyttäytymisestä ohjelmassa. Kuunneltuani alle 40-vuotiaita ikätovereitani kyseisestä ohjelmasta olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Oletko nyt itse kateellinen "mummeleille", kun heitä vastaan hyökkäät? T. Eri 

Vierailija
5304/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks toi Viltsun vuokrakämppä sama missä se asui ex muijansa kanssa? Terde ainakin saman tyyppinen. 

Ei ole. Huvilat ovat uusia.

Vierailija
5305/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kova. Ihan ip lehdessä käsitellään sellaista tärkeää asiaa kuin mitä ponnari on sanonut tai tehnyt. On tietysti soiteltu myös ns valitulle naiselle, joka käsiksen mukaisesti selittelee jotain puutaheinää. Jes.

Vierailija
5306/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ponnari?

Vierailija
5307/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsmaikut yllättyivät kuinka suuria lehmät ovatkaan! Ei hyvää päivää 😂 Eikö Aada ole käynyt lapsensa kanssa edes Joensuun kotieläinpihalla? 

Vierailija
5308/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aada on niiiin kaunis!

Miten tähänkin saadaan tumpattua kateus? Hyvänen aika, kun Aada ilmeisesti itse kehuskelee täällä itseään, niin pitäisikö kaikkien muidenkin olla asiasta aivan pähkinöinä? Aada on minusta keskivertonaisen näköinen, ei ruma, mutta ei missään nimessä silmiinpistävän kauniskaan. Jos hänet näkisi väkijoukossa, en usko, että toista kertaa kääntyisi katsomaan. Telkkariohjelmissakin näkee paljon kauniimpia ihmisiä, enkä ainakaan itse ole heille mitenkään

Ikäryhmä >55v on yliedustettuna julkisilla palstoilla, esim. facebook, ihan omilla naamoillaan haukkumassa ja arvostelemassa todella rumasti ja ala-arvoisesti julkkiksia ja mm. näitä maajussi-ohjelman osallistujia. Kirjoituksestasi päätellen kuulut tuon ikäisiin. Ja juuri teidän pitäisi olla esimerkkinä hyvässä eikä pahassa.

Ja sinä itsekö olet vaatimallasi tavalla "esimerkkinä hyvässä", kun nimittelet itsellesi tuntemattomia kirjoittajia pilkallisesti "Pirjo Riita Irmeliksi" ja "mummeliksi"?

Vierailija
5309/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ponnari?

Mieti hiukan, olen katsonut koko hauskan show jo ajat sitten. En tiedä, missä joku etanahomma menee,. Katellaan, kun uusi kausi tulee, jos tulee. En kyllä jäisi kaipaamaan.

Vierailija
5310/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkumasi postaus on mielipide siinä missä sinunkin mielipiteesi ja perustuu kirjoittajan näkemykseen Aadan ulkonäöstä ja käyttäytymisestä ohjelmassa. Kuunneltuani alle 40-vuotiaita ikätovereitani kyseisestä ohjelmasta olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Oletko nyt itse kateellinen "mummeleille", kun heitä vastaan hyökkäät? T. Eri 

Viikon vitsi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

siinä sulle 🍋

Vierailija
5311/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon vitsi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

siinä sulle 🍋

Siinäpä vasta henkisesti kypsyneen ihmisen reaktio!

Vierailija
5312/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morsmaikut yllättyivät kuinka suuria lehmät ovatkaan! Ei hyvää päivää 😂 Eikö Aada ole käynyt lapsensa kanssa edes Joensuun kotieläinpihalla? 

Eikös siinä näkynyt jokin suurikokoisempi lehmärotu?

Vierailija
5313/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein koulussa linnunpöntön, osaan soittaa pianolla Ukko Nooan ja pidän hiukseni ponnarilla. Mä oon niin boheemi taiteilijaluonne. 

Kuinkas nuo "kykysi" ovat saaneet arvostusta? Ilmeisesti ei, koska täytyy pilkata muita niistä asioista. 

Vierailija
5314/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä,kun miehet väittävät, että "tavallinen mies ei enää kelpaa naisille", kun taasen tässä sarjassa kolme maajussia neljästä antoi pakit naisille.

Kaksi kuitenkin jatkaa suhdetta, joten parempi prosenttiosuus kuin Ensitreffeissä yleensä, vaikka siinä asiantuntijat tekevät valinnan. Kukaan kolmesta jussittaresta ei sen sijaan jatkanut valitsemansa miehen kanssa.

Vierailija
5315/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/3404117

Lehmä hyökkäsi palomiesten päälle

🤣

Par olla varovainen

Vierailija
5316/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/3404117

Lehmä hyökkäsi palomiesten päälle

🤣

Par olla varovainen

"Isäntä katsoi turvallisen paikan pellon reunasta ja ampui oudosti käyttäytyneen lehmän."

muistakaa muijat käyttäytyä

Vierailija
5317/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ponnari?

Öljysheikki

Kaikkea muuta on Villessä jo pilkattu, alushousuja ei? Koettakaa nyt keksiä vielä niistäkin jotain sanottavaa.

Vierailija
5318/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ponnari?

Öljysheikki

Kaikkea muuta on Villessä jo pilkattu, alushousuja ei? Koettakaa nyt keksiä vielä niistäkin jotain sanottavaa.

Eihän Villeä kukaan pilkkaa, sillä hän on lahjakas taiteilija ja designer, charmantti ja komea, rikas öljynjalostaja ja Suomen lahja Fuengirolalle. Ville on miespuolinen Bo Derek - 10 mies kuin unelma, jolla satakielen lauluääni ja kaulahuivi josta junttimiehet voi vain uneksia. Villen kun saisi oliivipulloon niin korkin kiinni pistäisin, pullon laatikkoon pistäisin ja päälle kirjoittaisin via air mail to Timbuktu

Vierailija
5319/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ponnari?

Virsi,vitsi  koko ponnaripää

Vierailija
5320/5363 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villessä on aitoa espanjalaisuutta, es un hombre muy masculino y guapo 🥳