Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4763)

Vierailija
3381/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville voi ettiä naisensa sieltä Espanjasta ja myydä oliiviöljynsäkin missä lystää. Kuka jaksaa tuollasia Villen enkeleitä ja tuollasta paskaa kuunnella ja kattoa, kun ei ole maajussia nähnykään kaulahuiveineen!

Vierailija
3382/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota ällöttävää limanuljaskaa (villeä) olen kommentoinen jo aikaisemmin täällä. Miten suomalaiset akat voivat olla niin kuutamolla, että kehuvat ja palvovat tuota?! YÄK!!!

Omaan makuuni liian neitimäinen. 

No varmaan on, jos sinun juntti-ukkoosi vertaa.

Totta, ukkoni onkin oikea maajussi ja maalaisjuntti. Pidän miehekkäistä miehistä, en akkamaisista. 

Hyvä, että tykkäät omastasi. Mutta on myös niitä, jotka tykkäävät erilaisista. Ei junttius myös ole aina tae miehekkyydestä eikä mistään muustakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3383/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellähän omakin kommentti oli lehdessä. 😅

Ville puolustelee, mutta ei ole maajussi kun myönsi ettei omista yhtään puuta tai tee mitään maatilan töitä.

Olishan sekin outoa jos Ville ei voisi mainita tuotettaan ohjelmassa ollenkaan, kun ei voi viedä ehdokkaitaan "farmillekaan".

Vierailija
3384/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilperin vetovoiman salaisuus on tilukset Espanjassa 🍷🏖🏝🥂💃

Niin ne tilukset? 🤔

Kyllä! Mieluummin vanhemman naisen näkökulmasta tilukset Espanjassa kuin jossain Suomen sivukulmilla. Minua ei kiehdo pimeä ja pieni paikkakunta talvella, oli mies millainen hyvänsä. 

Vierailija
3385/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan sillä punatukkaisella naisellakin kahvila. Jos olisi päässyt ohjelmaan niin kyllä sitäkin olisi varmaan mainostettu ja tuonut paljon esiin. Muuten mihin hän on nyt häipynyt? Ei tainnut se videomieskään ollut sopiva. 

Vierailija
3386/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne tilukset? 🤔

Kyllä! Mieluummin vanhemman naisen näkökulmasta tilukset Espanjassa kuin jossain Suomen sivukulmilla. Minua ei kiehdo pimeä ja pieni paikkakunta talvella, oli mies millainen hyvänsä. 

Espanjaan pääsee muutenkin kuin vain lyömällä hynttyyt yhteen Fugen suomiparatiisissa (aka alkoholi- ja huumeongelmasta kärsivässä turistihelvetissä) osan vuotta kerrostalossa asustelevan patun kanssa. Siitä vaan lentoa varaamaan, ei maksa paljoa, eikä hotellimajoitusten hinnatkaan talviaikaan ole samaa luokkaa kuin sesongin aikaan. Jos miestä kaipaat, niin tinder on olemassa, ja kyllä Fuengirolassakin tarjontaa on, valitse vain kansallisuus. Luuletko muuten ihan tosissaan, että kaikki 130 eukkoa jotka Vilhelmille kirjoitti olivat vain havittelemassa vain Espanjassa talvehtimista? Entäpä jos joku tosissaan etsi elämänkumppania?

Jos minä näin vanhana akkana haluaisin ukon, niin sitten sellaisen tutun, turvallisen ja luotettavan jonka kanssa käydä kalassa, ulkoiluttaa koiria ja vanheta rintarinnan. Sellaista lämmintä ja läheistä yhdessäoloa kunnes kuolo meidät korjaisi. Mutta harmi vaan nautin yksinolosta ihan liikaa kas kun itsekäs luonne olen. Jos törmäisin Villeen tai saman tyyliseen heppuun niin nej tack, no gracuas, ei kiitos. Ei edes tapailukaverina. Ei hele! 

Vierailija
3387/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota ällöttävää limanuljaskaa (villeä) olen kommentoinen jo aikaisemmin täällä. Miten suomalaiset akat voivat olla niin kuutamolla, että kehuvat ja palvovat tuota?! YÄK!!!

Totta, ukkoni onkin oikea maajussi ja maalaisjuntti. Pidän miehekkäistä miehistä, en akkamaisista. 

Hyvä, että tykkäät omastasi. Mutta on myös niitä, jotka tykkäävät erilaisista. Ei junttius myös ole aina tae miehekkyydestä eikä mistään muustakaan. 

Mielipiteeni onkin subjektiivinen eli minulle Ville olisi liian neiti. 

Vierailija
3388/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koko formaatti kertonut miksi Ville otettiin ohjelmaan. Hän Ei ole maajussi ja kaukana siitä. Jos titteli on joku hiton oliiviöljyn viljelyä,  niin aivan väärässä ohjelmasa. 

Kyllähän hänellä titteleitä riittää. SIsällöntuottaja nyt ekana, hänhän esitteli palkkaamansa someassarin, jonka kanssa naiset pääsi tekemään markkinointisuunnitelman johtajan bisneksille. Soittaa pianoa, siis konserttipianisti, kuten nähtiin. Huonekalusuunnittelija ja - valmistaja, naiset pääsivät hänen lainatalonsa lainavarastoon maalailemaan johtajan suunnittelemat jakkarat. Jättibisnes ihan varmaan. Viimeisenä vaan ei vähäisempänä oliiviöljytuottaja. Maailmanmiehenä ojentaa ruusun treffikumppanilleen ja kysyy samalla, onko nainen koskaan syönyt OLIIVIÖöljyssä käsiteltyä parsaa. Hyvin internatsionelli tyyppi, joka lentelee alvariinsa sinne tänne tai ainakin Malaga-Helsinki väliä.

Miten niin ei ole maajussi.

Vierailija
3389/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne tilukset? 🤔

Villellä ei ole mitään tiluksia! Itsekin sanoi niin, ei omista edes yhtä oliiviipuuta. Ne tilukset on paikallisten maajussien jotka siellä viljelevät, ei Ville. Asuu kaupungissa ja on yhtenä osallisena osuuskunnassa joka ostaa oliiveja ja pullottaa tehtaassa. Mieluumin oikea työtä tekevä suomalaine maajussi jolla on tila ja muutakin kuin puheet

Vierailija
3390/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähti jalat alta, onhan se Ville maajussi, oikein jussien jussi 😂 Mitä me oikein urputetaan! Jätkähän on maamiehen perikuva, vain Hankkijan lippis puuttuu. Sekin puute korjautunee kun Hankkija tajuaa Villen mainosarvon 👍

Vierailija
3391/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villeviikari niin nauraa partaansa kun me hänest jauhetaan ja höpöhöpölehdetki  kirjoittaa eli näkyvyyttä ja mainostusta on. Kaik näkyvyys on hyväst vaik olis negaaki. Täähä se tarkotus tietty on. Hölmöt suomalaiset menee niin lankaan ja hän meil leikkii kui marionettinukeil ikään.

Mut, mut, samal hän tekee itsestään pellen jolle kaikki nauraa. Ei varmaan haittaa jos raha kirstuun kilahtaa jos ostetaa häne öljyjään, ja vaik mitä hyötyy hänel "maajussius" saattaa tuottaa. Mainossopimuksii, oma ohjelma, sponsorei etc.

Mut silti, sorry Ville, sä et oo niin fiksu kui sä luulet. Menetit kasvos. Oot looser vaik rahas ja mainees kylpisit. 

Vierailija
3392/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juho-Emil oli aivan ihana! Niin vilpitön ja rehellinen. Puhevika ei tee ihmisestä vammaista. Toivottavasti löytää jonkun ihanan rinnalleen!

Taitaa sukulainen päivystää. Ihana ei ole se, mitä hänestä tulee mieleen...

Äiti tai sisko tms. joka ei tajua, että naisen pitäisi tuntea jonkinlaista romanttista innostusta, että suhde syttyisi ja etenisi. 

Eiköhän tuon nyt jokainen aikunen ymmärrä.

Vierailija
3393/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, mutta tuo Antin tukevin tyttö (en muista nimeä) ja sen tissit, OMG. Ehkä pieni vilkaisu peiliin myös sen naaman tuunauksen alapuolelle olisi paikoillaan ennen ihmisten ilmoille lähtöä. 

Rintaliivit on keksitty. 

Oli kuitenkin sen verran älliä, että tajusi hyvissä ajoin, ettei tule valituksi. Verhosi todellisen syyn siihen, ettei muka ole syntynyt kipinää Anttia kohtaan. Rumien naisten yleisesti käyttämä keino. Nähty on. 

Vierailija
3394/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Junttius ei kyllä ikänä ole miehekkyyden merkki, vaan vain just sen junttiuden. Jotkut tykkää junteistakin, itse en koskisi kepilläkään. Miehekäs mies ei ole juntti, mutta juntti on juntti.

Ville ei ole millään mittapuulla "neitimäinen" tai "akkamainen", vaan ihan selvästi mies joka osaa käyttäytyä.

Muutenkin on aina ikävää, jos sanoja "neitimäinen" ja "akkamainen" käytetään haukkumaniminä ja synonyymeinä, kun tarkoitetaan sitä että  mies ei ole hyvä ihminen. Eli  neiti ja akka on kelvottomia ihmisiä. 

Vierailija
3395/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä tuota Pertun mollaamista ?

Jos Perttu alkaisi hymyillä ja liirkutella kaikille, saisi hän samanlaisen negatiivisen kommenttiryöpyn kuin kohtelias Ville.

Kuvitelkaapa itsenne kolmen tuntemattoman naisen piirittämänä, joista tulisi valita elämän kumppani ja vieläpä suuren maatilan emäntä.

Aivan kohtuutonta tuollainen, hehän itse lukevat näitä juttuja paraikaan.  

Miettikäähän ensin, mitä kirjoitatte !

No hah. Onko Perttu pakolla laitettu hakemaan naista tällä tavalla????? Täytyy olla aika erikoinen ihminen, että vapaaehtoisesti suostuu koko showhun. Ei kai tota koko hommaa kannata katsoa liian vakavasti,  paikoitellen jopa ihan hyvää viihdettä. 

Aika erikoinen pitää olla, että jaksaa täällä haukkua ja mollata vieraita ihmisiä. 

ja usko tai älä, niin kyllä nämä ihan tosissaan sitä kumppania tuosta ohjelmasta etsii. 

Minusta olisi vielä hullumpaa, että ihmiset tuonne menisi kaikkien pilkattavaksi ihan vaan huvikseen.

Ei kai tämä ohjelma ole sen kummempi/väärempi tapa etsiä kumppania, kuin joku toinenkaan tapa. 

Kukin tavallaan.

Vierailija
3396/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheeseen sopivaa musiikkia, amigos, por favor

Vierailija
3397/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt Villeä moititaan ja hänen naisensa eivät muka tajua, että huijaa niin leikitään nyt sitten vaihtoehdoilla minun näkökulmastani, samaa ikää kuin Villen naiset suunnilleen olen.

Antti, tietenkin liian nuori, mutta jos saman tyylinen mies vanhempana painoksena niin ei. Varmaan hyväntahtoinen ja puhelias vilkas mies, mutta ei minun tyyppinäni. Kaverina silloin tällöin tapaisin. Myös yhtenäinen luulen. 

Perttu, sama kuin yllä, liian rauhallinen, varmaan myös hyväntahtoinen ja pitäisi asioista huolta, mutta ei minun tyyppinäni. Kaverina ihan mukava ja auttavainen uskoakseni. 

Matti, sama kuin yllä, jotain vain puuttuu mielenkiinnon saamiseksi häneen. Ulkomuoto on ok, mutta ei ole vetovoimaa. Myös ehkä liian tasainen ja huumori eri tyylistä. Kaverina menisi, ehkä, elle vitsit menisi liikaa tiettyyn suuntaan ja luulisi itse muuta kuin kaveruutta. Auttavainen ehkä myös. 

Ville, ikä sopisi ja muutenki

Ja mistä päättelet että Ville ei turhista nipottaisi, ymmärtää elämän rajallisuuden ja antaa toiselle tilaa olla oma itsensä yms mitä muutaman minuutin tv-kameroille esiintymisen perusteella päättelet? Jospa onkin niin, niin kuin tuolla miestyypillä yleensä on, että hurmuriveikkovaiheen jälkeen alkaa kontrollointi ja toisen väheksyminen, tarve muuttaa kumppani mieluisakseen, mutta siltikään mikään ei koskaan riitä, maalitolppa siirtyy aina vaan. Samalla ukkeli itse saa tietysti puuhata mitä lystää ja kenen kanssa vain, koska muutenhan sinä olet mahdoton nipo ja todennäköisesti vielä vainoharhainen hullu, kun epäilet, että jotain voi olla pielessä, kun kaveriin ei viikkoon saa mitään yhteyttä. Ja rahaakin tulee hänelle välillä lainailtua ja muutenkin sopivasti sinun rahoillasi lounastettua ja illastettua, kun kummasti miehellä aina rahat just sillä hetkellä loppu, ja sitä rataa. Sinun olettamuksesi on ihan yhtä todennäköinen kuin minun, ellemme kumpikaan läheisesti tunne Villeä. Tämä miestyyppikuvaus voi yhtä lailla pitää paikkansa.

Vierailija
3398/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne tilukset? 🤔

Espanjaan pääsee muutenkin kuin vain lyömällä hynttyyt yhteen Fugen suomiparatiisissa (aka alkoholi- ja huumeongelmasta kärsivässä turistihelvetissä) osan vuotta kerrostalossa asustelevan patun kanssa. Siitä vaan lentoa varaamaan, ei maksa paljoa, eikä hotellimajoitusten hinnatkaan talviaikaan ole samaa luokkaa kuin sesongin aikaan. Jos miestä kaipaat, niin tinder on olemassa, ja kyllä Fuengirolassakin tarjontaa on, valitse vain kansallisuus. Luuletko muuten ihan tosissaan, että kaikki 130 eukkoa jotka Vi

Toki pääsee Espanjaan itsekin, mutta nyt olikin kumppanin kanssa vietystä ajasta kyse. Ei sinkkuelämästä. Tämä oli siis ihan kuvitteellista, mutta olettaen, että kuvitteellisesti olisin hakemassa kumppania ja Ville olisi valittu parini. Tinderiin minua ei saa kirveelläkään. En jaksa keskustella netissä turhaan koska luultavasti tavattaessa kemioita ei löydy. Minun pitää tavata naamatusten ja päätellä heti onko mitään potentiaalia yhteistä. Turhaan en jaksa tapailla jos ei ole aineksia siihen. Koska yhä harvempi kolahtaa. Kalastus ja koirien kanssa oleminen ei kiehdo näillä vuosilla yhtään. Kalastanut olen ex-miehen kanssa ja se kiintiö on totisesti täynnä. Ei mikään ulkona retkeily tai vaivalloisuus yleensäkään kiinnosta. En halua nyt mitään lemmikkiä juuri niiden sitovuuden vuoksi. En halua myöskään sellaista "tasaista ja turvallista" kumppania jonka kanssa pitää olla kaiken aikaa yhdessä ja koko aika raportoidaan tekemiset ja olemiset. Olen ollut itsekseni ja en pysty mihinkään perinteiseen niinkuinkuuluuolla- suhteeseen tuskin enää. 

Jos siis ylipäätään viettäisin aikaa jonkun miehen kanssa haluaisin viettää mieluummin mukavissa tunnelmissa  jossain lämmössä kuin pimeässä, loskassa ja kylmässä. Kesällä Suomessa kyllä olisi mukavaa, vuorotellen voisi olla missä tuntuu milloinkin kivalta. 

Vierailija
3399/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatilat vähenee Suomessa hurjaa vauhtia.

Seuraavaksi maikkari voisi tehdä ohjelman

työttömälle morsian tai seuralainen.

Vierailija
3400/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maatilat vähenee Suomessa hurjaa vauhtia.

Seuraavaksi maikkari voisi tehdä ohjelman

työttömälle morsian tai seuralainen.

Tai opettajalle morsian, lääkärille morsian, veturinkuljettajalle morsian, merimiehelle morsian, koodarille morsian, kansanedustajalle morsian, diplomaatille morsian, rakennusmiehelle morsian, insinöörille morsian, kauppiaalle morsian, bussikuskille morsian, golfia harrastavalle morsian, himolukijalle morsian, introvertille morsian, agrofoobikolle morsian, rivitalossa asuvalle morsian, sienestäjälle morsian...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi