Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4763)

Vierailija
3361/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun läheinen asuu Costa del Solilla ja kysyin tietääkö Willen ja hänen öljynsä. Kuulemma ei kumpaakaan. Tosin läheiseni ei suomalaispiireissä kyllä liiku. 

Vierailija
3362/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ällöttävää limanuljaskaa (villeä) olen kommentoinen jo aikaisemmin täällä. Miten suomalaiset akat voivat olla niin kuutamolla, että kehuvat ja palvovat tuota?! YÄK!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3363/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fugen kovimmat kundit, huutokauppakeisari ja öljyparoni 🤣😂

Vierailija
3364/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota ällöttävää limanuljaskaa (villeä) olen kommentoinen jo aikaisemmin täällä. Miten suomalaiset akat voivat olla niin kuutamolla, että kehuvat ja palvovat tuota?! YÄK!!!

Omaan makuuni liian neitimäinen. 

Vierailija
3365/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan on, jos sinun juntti-ukkoosi vertaa.

Vierailija
3366/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle ainakin tullut tämän ukon irvistyksiä katsellessa, että meidän taloon ei enää osteta minkäänlaisia oliiviöljyjä. Ihan saa rapsit ja rypsit riittää. 

Huvitti, kun tuo ukko nyt jossain IS:n haastattelussa kertoili, että hänellä ei ole ainuttakaan oliivipuuta. No fiksuimmat tämän nyt tiesi koko ohjelman ajan, mutta nuo naisparat... Sääli heitä. 

Tuskinpa naiset häntä tosissaan ottaa, ainakin itse samanikäisenä ottaisin ilmaisen loman mukavien seuralaisten kanssa. Olisi kiva kuulla mitä naiset puhuu keskenään. Tämän ikäisenä on maailmaa ja miehiä nähnyt sen verran että osaa suodattaa turhat kehumiset ja näkee mitä pohjimmiltaan miehessä on. Vanhempana ladyna hakiessa jo tietää ettei unelmien prinssi löydy tuon ikäisestä miehestä niinkuin ei toistekaan päin.

Vierailija
3367/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilperin vetovoiman salaisuus on tilukset Espanjassa 🍷🏖🏝🥂💃

Niin ne tilukset? 🤔

Vierailija
3368/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, ukkoni onkin oikea maajussi ja maalaisjuntti. Pidän miehekkäistä miehistä, en akkamaisista. 

Vierailija
3369/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fugen kovimmat kundit, huutokauppakeisari ja öljyparoni 🤣😂

Siinä toinen iljetys "huutokauppakeisari" ja sen akka!

Vierailija
3370/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koko formaatti kertonut miksi Ville otettiin ohjelmaan. Hän Ei ole maajussi ja kaukana siitä. Jos titteli on joku hiton oliiviöljyn viljelyä,  niin aivan väärässä ohjelmasa. 

Vierailija
3371/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkos itse saanut EDES sitä "juntti-ukkoa?"  Epäilen, ettet ole!

Vierailija
3372/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanut? Hmm.. mitäpä lottoat? 

Vierailija
3373/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koko formaatti kertonut miksi Ville otettiin ohjelmaan. Hän Ei ole maajussi ja kaukana siitä. Jos titteli on joku hiton oliiviöljyn viljelyä,  niin aivan väärässä ohjelmasa. 

Hän ei ole viljelijä, ei omista edes yhtä oliivipuuta.

Vierailija
3374/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle ainakin tullut tämän ukon irvistyksiä katsellessa, että meidän taloon ei enää osteta minkäänlaisia oliiviöljyjä. Ihan saa rapsit ja rypsit riittää. 

Huvitti, kun tuo ukko nyt jossain IS:n haastattelussa kertoili, että hänellä ei ole ainuttakaan oliivipuuta. No fiksuimmat tämän nyt tiesi koko ohjelman ajan, mutta nuo naisparat... Sääli heitä. 

Tuskinpa naiset häntä tosissaan ottaa, ainakin itse samanikäisenä ottaisin ilmaisen loman mukavien seuralaisten kanssa. Olisi kiva kuulla mitä naiset puhuu keskenään. Tämän ikäisenä on maailmaa ja miehiä nähnyt sen verran että osaa suodattaa turhat kehumiset ja näkee mitä pohjimmiltaan miehessä on. Vanhempana ladyna hakiessa jo tietää ettei unelmien prinssi löydy tuon ikäisestä miehestä niinkuin ei toistekaan päin.

Nuorempien on todella vaikeaa käsittää tuota. Että vanhempana naisena näkee miehet ja muutkin asiat elämässä ihan eri tavalla ja myös osaa suhtautua ja asettaa asiat omassa päässään. Kun on mieskokemusta ja elämänkokemusta osaa katsoa ihmisiä eri tavalla. Mieluummin ottaa sen kivoimman vaihtoehdon miehestä kuin jo valmiiksi ei niin kivan. Ville on paljon miellyttävämpi kumppani kuin joku raskassoutuinen ja silti ei niin täydellinen mies. Luuletteko, että ne muutkaan tuonikäiset miehet olisivat jotenkin vailla mitään vikoja? Vaikka olisivat kuinka tavallisia ja vetäytyvän totisia? 

Olen naisena aina sanonut, kun joku tuttava sanoo minulle, että eihän siinä miehessä nyt ole mitään, mikset häntä huoli, että ei hänessä ole silloin mitään muutakaan. En halua "varmuuden vuoksi" helppoa miestä, jonka seurassa pitkästyisin. 

Vierailija
3375/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanut? Hmm.. mitäpä lottoat? 

Saanut satimeen, eli avioliittoon? Menikö perille, vai pitääkö pösilölle vääntää rautalangasta? Voi herran jestas näitä nyhveröitä.

Vierailija
3376/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun läheinen asuu Costa del Solilla ja kysyin tietääkö Willen ja hänen öljynsä. Kuulemma ei kumpaakaan. Tosin läheiseni ei suomalaispiireissä kyllä liiku. 

Espanjassa on todella isot valikoimat oliiviöljyjä. Ei siis ihme, ettei Villen öljyjä tunne. Ja kun ei tiedä Villeäkään, niin se kertoo siitäkin, että Villestä ei ole mitään kohujuttuja liikkeellä. Se on hyvä. Hän vaikuttaakin hyvältä tyypiltä. 

Vierailija
3377/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kaksi hoikkaa vaikuttaa näkevän pinnan alle ja epäileväisiä ilmeitä on nähty. Se lihavampi polkkatukka on kuin litran mitta; kyynelehtii miten ihana mies ja muutenkin täysin myyty. Ressukka.

Vierailija
3378/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villellä ei ollut asuntoa Suomessa eli minne katosi tämä asunto joka hieman muistuttaa ohjelmassa asuntoa, ainakin tuo laaja terassi 🤔

https://witkawood.fi/muotoilijan-hirsitalo/

Eipä taida olla paljon mitään muutakaan. Heti kun näyttää tiluksensa Espanjassa ja osoittaa "bisneksensä" tai bisneksensä todenperäisyyden muutan kantaani. Vai onko niin, että Fuengirolan laitakaupungilla pohatan tilukset onkin kymmenen neliön alivuokralaiskämppä . 

Villellä mitään tiluksia ole Espanjassa ei missään muuallakaan. Öljy tulee tehtaalta ja pullotetaan Villen pulloihin. Siinä hänen osuus.

Vierailija
3379/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta tuo Antin tukevin tyttö (en muista nimeä) ja sen tissit, OMG. Ehkä pieni vilkaisu peiliin myös sen naaman tuunauksen alapuolelle olisi paikoillaan ennen ihmisten ilmoille lähtöä. 

Rintaliivit on keksitty. 

Vierailija
3380/4763 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt Villeä moititaan ja hänen naisensa eivät muka tajua, että huijaa niin leikitään nyt sitten vaihtoehdoilla minun näkökulmastani, samaa ikää kuin Villen naiset suunnilleen olen.

Antti, tietenkin liian nuori, mutta jos saman tyylinen mies vanhempana painoksena niin ei. Varmaan hyväntahtoinen ja puhelias vilkas mies, mutta ei minun tyyppinäni. Kaverina silloin tällöin tapaisin. Myös yhtenäinen luulen. 

Perttu, sama kuin yllä, liian rauhallinen, varmaan myös hyväntahtoinen ja pitäisi asioista huolta, mutta ei minun tyyppinäni. Kaverina ihan mukava ja auttavainen uskoakseni. 

Matti, sama kuin yllä, jotain vain puuttuu mielenkiinnon saamiseksi häneen. Ulkomuoto on ok, mutta ei ole vetovoimaa. Myös ehkä liian tasainen ja huumori eri tyylistä. Kaverina menisi, ehkä, elle vitsit menisi liikaa tiettyyn suuntaan ja luulisi itse muuta kuin kaveruutta. Auttavainen ehkä myös. 

Ville, ikä sopisi ja muutenkin olisimme samantyyppisiä. Kumpikin tajuaisi, että kokemusta elämästä ja ihmisistä on kertynyt ja tiettyä näkökulmaa ettei turhista nipoteta. Kumpikin saisi olla kokolailla oma itsensä ja osaisi olla välillä myös itsekseen. On tajuttu, että elämä on rajallista ja siitä kannattaa nauttia kun vielä on mahdollista. Tulevaisuutta ei kukaan osaa ennustaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän