Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3261)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kovasri vouhkattu, kun Matti mainitsi vesijetti-ajelulta tultuaan, että paikat kastui: tottahan vesillä ollessa saatetaan kastua - ilman mitään kaksimielisyyksiä. Täällä jotkut oikein kyttäämällä kyttäävät jotain, jota sitten paheksua suureen ääneen. En ole varma, korjaantuvatko asiat tälläkään tavalla.
Ei se siellä vesillä tota härskiä sanonut vaan jossain wannabe länkkäripubissa, kun oli hommannut musiikkiesityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vai että nipot me too -maailmassa kasvaneet...eipä ollut me toota keksittykään silloin kun olin keskenkasvuinen tyttönen. Silloin oli ihan normaalia, että esim. naapurin miehet ja jopa omat sukulaiset kyttäsivät ja kommentoivat, että jokos ne on "Tiinalla" ti55it kasvaneet.
Kaikki mitä suusta tuli, sisälsi jonkin rasvaisen jutun ja perään kjeh rjäh -hörötystä. Kopelointia ja lääppimistä sai tehdä kaikille. Siksi niitä kaksimielisyyksiä ei jaksaisi millään enää kuunnella telkkarista vuonna 2025.
Kyllä minä pistäisin miehen luiskaan, jos liikutun treffeillä musiikista ja toinen kommentoi, että kostuihan se joku paikka sentään tänäänkin.
Missä maailmassa ja seurassa olet elänyt? Itse 70-luvun teininä en ole tuollaista kokenut. Riippui siis, millaisessa seurassa elettiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TV:ssä näytetään vain minimaalinen osuus keskusteluista. Nuo täällä kommentoivia ärsyttävät asiat: "seksihullut, tuotemainostajat, herkkänahkaiset" ym., ovat siis murunen kaikesta puhutusta. Ne ovat MTV:n valitsemat, siis tuotantoyhtiön mielestä kiintoisat pätkät. Ei MTV ole rankannut niitä sopimattomaksi ja asiattomiksi. Eikä ne niitä olekaan suuren yleisön mielestä, täällä vaan pieni joukko vouhottaa ihan normaaleista jutuista.
KUULEPAS
monen monta kertaa olen jaksot Katsomosta katsonut, ja ihan joka ikinen kerta samat kaksimielisyydet ja niiskutukset ja enkelit ja kuivat kaudet.
NIIN, äläpä ammu, ei se muuksi muutu 🐮
Ohjelman nimi on Maajussille morsian. Mitä siitä tulee mieleesi, ja sanasta morsian? Kenties seurustelu, intiimiys, häät, hääy
Hirnusinko mää ny ko hevone? kui ny kukkaa tota tosissaa otti - vain tosikko tosissaan?
ny mää meen ja katon kerran viäl 🐮
ei kai ne ny enää kehtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarmo olisi paras Miialle. Saisi hänestä myös tanssikaverin. Soppeli pari mielestäni.
Jarmo ei ole Miian tyylinen mies ollenkaan. Liian asiallinen. Samoin se Janne, perhomies. Miialle pitää olla mies, joka hyppää Miian kanssa alasti uimaan ensitreffeillä. Ei asiajarmot jatkoon.
No Jarmolta lähtee suustakin asiaa, toisin kuin toi perhomies. Mykkänä istuu pitkät tovit, eikä saa sanaa suustaan. En jaksaisi odottaa, milloin jotain saa sanotuksi.
Joo, mutta Miia sanoikin, että vois komeaa miestä katella pitempäänkin, vaikka hiljaisuudessa. Sinun mieltymyksiähän tässä ohjelmassa ei noteerata.
Vierailija kirjoitti:
Villit seiväsmatkat 😉 Granille Maspalomasin kuumille kuuluisille dyyneille. Telttamajoitus, AI sis. vapaasti oliiviöljyä, adults only 😎. Matkanjohtajana veitikoiden veitikka "Velmuville" 😍
No nyt kyllä kateus haisee! Älä sure, kyllä sinäkin vielä mahdut joukkoon mukaan.
"Ottiko noin koville? Älä nyt ala kiukuttelee kun ihmiset kertoo mielipiteensä mikä ei sinua miellytä välttämättä. En ole sanonut missään vaiheessa ettenkö hyväksyisi Pertun ihastumista, vaan kerroin minkälaisen kuvan Aadan käytös hänestä antoi. En puhu yhdestä itkusta vaan kokonaiskuvasta."
Sen kokonaiskuvan sinusta kirjoitustesi perusteella saa, siis ettet hyväksy Pertun valintaa.
Ja olet kommentoinut samaan tapaan monesti, tyylisi on aina sama. Sellaisen kuvan minä olen sinusta saanut, muiden edustajaksi en itseäni ylennä.
Mitä ihmeen siveyden sipuleita täällä vouhkaa ohjelman kaksimielisyydestä, jopa pervoilukin mainittu?! Rauhoittukaas jo. Olen kaikki jaksot katsonut ja ei ole korviin osunut mitään sopimatonta. Antti puhui kuivasta kaudesta, se vaan huvitti. Valittakaa MTV3 lle, jos koette tämän hyvän mielen ohjelman niin asiattomaksi, törppöä täällä haukkua ohjelmaan osallistuneita.
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko sanoa että Perttu vaikuttaa äärettömän pitkästyttävältä ihmiseltä ollakseen vasta 27v(?). Vastaus kaikkeen on mmm jooo niiin, niinpä En ole nähnyt yhtäkään pitkää, luontevaa keskustelua jossa hänestä olisi saanut jotain syvällisempää irti tai että olisi haastanut keskustelukumppaniaan. Ehkä väärä sana, en tarkoita haastamisella mitään riidan haastamista mutta jotain muuta kuin pelkkää myötäilyä. Ehkä ilman kameroita on supliikimpi mutta tv:n perusteella vaikuttaa painajaismaiselta treffikumppanilta.
Siis täh! Onko se oikeesti 27?
Mää luulin että se on joku nelikymppinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f8d77a70-3683-44d5-975e-803e29e…
Mikä mies Ville...
Oliko hän siis joskus aiemminkin maajusseissa?
Oi miksi oi miks.
Kiitos linkistä. Kyllä hymähtelin kun jutun luin, eiku 😅🤣😂 🥳
Naiivi toimittaja kansan syvien rivien edustajana.
Mtv on nimensä mukaisesti mainoksilla rahoitettu. Pääasiassa viihdekanava.
Jos olisi kyseessä Ylen tuotanto, ymmärtäisin kritiikin. Mutta ei kukaan täysillä käyvä ota ohjelmaa (enää) vakavana pariutumisohjelmana, paitsi täällä nämä palstaviljelijät.
Vierailija kirjoitti:
"Ottiko noin koville? Älä nyt ala kiukuttelee kun ihmiset kertoo mielipiteensä mikä ei sinua miellytä välttämättä. En ole sanonut missään vaiheessa ettenkö hyväksyisi Pertun ihastumista, vaan kerroin minkälaisen kuvan Aadan käytös hänestä antoi. En puhu yhdestä itkusta vaan kokonaiskuvasta."
Sen kokonaiskuvan sinusta kirjoitustesi perusteella saa, siis ettet hyväksy Pertun valintaa.
Ja olet kommentoinut samaan tapaan monesti, tyylisi on aina sama. Sellaisen kuvan minä olen sinusta saanut, muiden edustajaksi en itseäni ylennä.
Se on sinun mielipiteesi. Ei se ole minulta pois. Sitä paitsi tänään vasta avasin koko palstan mihin kaksi kommenttia laittanut niin miten voit sanoa "monesti" ? Täällä on minun lisäksi muitakin jos et ole huomannut.
Kenet se Ville otti , vai ottiko ketään . Varmaan sinkku edelleen siellä Espanjassa.. Nää kun filmattu jo aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että nipot me too -maailmassa kasvaneet...eipä ollut me toota keksittykään silloin kun olin keskenkasvuinen tyttönen. Silloin oli ihan normaalia, että esim. naapurin miehet ja jopa omat sukulaiset kyttäsivät ja kommentoivat, että jokos ne on "Tiinalla" ti55it kasvaneet.
Kaikki mitä suusta tuli, sisälsi jonkin rasvaisen jutun ja perään kjeh rjäh -hörötystä. Kopelointia ja lääppimistä sai tehdä kaikille. Siksi niitä kaksimielisyyksiä ei jaksaisi millään enää kuunnella telkkarista vuonna 2025.
Kyllä minä pistäisin miehen luiskaan, jos liikutun treffeillä musiikista ja toinen kommentoi, että kostuihan se joku paikka sentään tänäänkin.
Missä maailmassa ja seurassa olet elänyt? Itse 70-luvun teininä en ole tuollaista kokenut. Riippui siis, millaisessa seurassa elettiin..
Niin varmasti riippuikin ja riippuu edelleen tänä päivänäkin. Sitä seuraa ei vain vielä lapsena ja teininä voinut itse valita. Eikä sukulaisia varsinkaan. Omasta kokemuksesta lähtien kerroin, en väittänyt näin tapahtuneen kaikkialla. Eikä tämä nyt tähän ketjuun enempää kuulukaan.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta oli havaittavissa siten, että muut eivät uskalla sanoa enää juuri mitään, ettei Aada vain nyt pahoita mieltään. "
Miten tämän havaitsit?
Olen eri kuin jolta kysyit, mutta havaitsin katsomalla ohjelmaa. Viestintä sisältää paljon muutakin kuin ääneen lausutut sanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas moittii naisia hiljaisista hetkistä eikä itsekään ilmeisesti osaa puhua pukahtaa niissä mitään 🤭
Tuomas vaikuttaa itsekin verkkaiselta. Jossain vaiheessa alkaisi ärsyttää vilkkaampaa puolisoa. Kaksi hiljaista voisivat olla hiljaa yhdessä. Sanoa sanan silloin tällöin. "Ilmoja pitelöö".
Mikset sie sano ikinä että rakastat mua?
Johan mie kolkytä vuotta sitten toin sen julki kun mentiin vihille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aadan katseet ja eleet oli aina harmistuneita kun Perttu puhui tai huomio muita kuin häntä.
Niinkö?
Jospa sinä omia tunteitasi reflektoit. Et jostain syystä hyväksy Pertun ihastumista
Kylläpä sieltä taas löytyi kärkäs Aadan puolesta puhuja. Ei ole Pertun ja Aadan ihastuminen millään tavalla minulta pois. Täällä keskustellaan ja ollaan montaa mieltä. Yksi havainnoi yhtä, toinen toista. Suurin osa täällä kirjoittavista ei hauku ketään tyyppiä ihmisenä vaan korkeintaan heidän käyttäytymistään. Miksi se sinua niin riepoo?
Meillä on työpaikallakin sallittu kaksimielisyydet ja hauskuuttelu, uutta palkatessa testataan huumorintaju ja pervoilun sieto. Se tekee tylsän työn siedettäväksi ja töissä saa nauraa ja iloita.
Epäilemättä juuri sellainen työpaikka jossa vaihtuvuuden vuoksi saa rekrytoida usein...Tietysti näitä omia perversioita jakavia löytyy joka työpaikasta mutta ei sentään kuulu cv:ssä mainita.
Vierailija kirjoitti:
"Perttu on pyörittänyt tilaansa ilman vaimoa ja pyörittää varmaan jatkossakin. Vaimon ei tarvitse hänen tilallaan olla työntekijä."
Joo mutta jos muutat tilalle maajussin vaimoksi, voisi olettaa että autetaan jossain myös. Jos tulee joku hätätilanne vaikka eläinten kanssa olisi hyvä pystyä toimimaan.
Oletko nykyaikaisen maatilan elämää nähnyt, vai miltä pohjalta kommentoit tuollaista. Hätätilanne eläinten kanssa? Millainen hätätilanne, tulipalo vai mikä? Ei silloin yksin pysty tekemään mitään. Ohjelmasta jäänyt sellainen kuva, että Pertun tila on melko suuri. Automaatio ja ehkä jopa palkatut työntekijät ovat silloin mukana kuviossa.
Tuomaksen kaksi brunette ehdokasta on ihan samannäköisiä. Toisen kanssa on jo peli selvä. Eivät saaneet katsetta irti.
Piialle ei sattunut ihan parhaat vaihtoehdot.
Vierailija kirjoitti:
Piialle ei sattunut ihan parhaat vaihtoehdot.
Alkoi Pian hymy näyttää jo aika väkinäiseltä valintajaksossa, enkä ihmettele yhtään, mutta sisukkaasti hän veti tyylillä loppuun asti 👍 Kaikkea hyvää Pialle jatkoon, olet suomalainen supernainen ja oikein hyvä tuollaisena kuin olet!
Minäkin olen ujo ja joskus on vaikea saada suutaan auki oikeaan aikaan, mutta kyllä miehen tuppisuuna istuminen ja minusta poispäin katsominen viestii lähinnä että toista ei kiinnosta pätkääkään.
Ohjelman nimi on Maajussille morsian. Mitä siitä tulee mieleesi, ja sanasta morsian? Kenties seurustelu, intiimiys, häät, hääyö? Tässä ovat toisistaan viehättyneet ihmiset hakeutuneet toistensa seuraan. Heillä on ihan normaalia flirttiä, mitä on yleensäkin toisiinsa ihastuneiden kesken, jos et sitä tiennyt. Se taas on ihan eri asia ja täysin sopimatonta, jos jollekulle joku täysin vieras, ehkä vastenmielinenkin ohikulkija tulee heittämään kaksimielistä läppää, hyi sellaiselle.