Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6485)

Vierailija
2221/6485 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villen oliiviöljy taitaa tulla tehtaalta, jossa niitä geneerisesti valmistetaan ja hän vaan lätkäsee pulloon oman etikettinsä, jos sitäkään.

Mitään omia tai vuokrattuna oliviiviljelmiä hänellä ei takuulla ole.

No on sulla mielikuvitusta!

Vierailija
2222/6485 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/6485 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon näistä morsianten tarinoista on käsikirjoitetttuja ja repliikit laitettu heidän suuhunsa? Jotenkin vaikea uskoa, että ihan fiksun oloinen Outi olisi niin ihastunut ja lähes rakastunut rättikaulaiseen liipparimieheen.

Vierailija
2224/6485 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse saisin valita noista kaikista naisista naisystävän tällä näkemällä niin ehdottomasti Aada.

Vierailija
2225/6485 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tuossa videon haastattelussa Ville vaikuttaa pätevältä. En ymmärrä miksi häntä täällä mollataan. 

Vierailija
2226/6485 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villen ex-kämppä. https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000008553718.html

En näe koko juttua, mutta tuossa alussa sanotaan että: omakotitalon sisustanut muotoilija

ei kai välttämättä hänen oma asuntonsa?

Onko tuo se hirveä vaneritalo?

On vaneritalo muttei hirveä.

Vierailija
2227/6485 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti Perttu päätyy tähän vaaleaan naiseen plussa jakson perusteella, ei ole ainakaan vielä näyttänyt epävarmuuksiaan joten vaikuttaa näistä tasapainoisimmalta. Tämä Porin emäntä myös nappivalinta, mutta onko välimatka turhan pitkä? 

En tiedä mistäpäin nämä muut ovat, yksi oli ainakin porista. 

Vierailija
2228/6485 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villen ex-kämppä. https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000008553718.html

Järkyttävä!!!

Ei kyllä pennin jenin vertaa ole sisustamiselle silmää.

Vierailija
2229/6485 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aito ihminen on "kylähullu" ja kaikki maireat maneerit ja teennäisen käytöksen opetellut on fiksu? Ehkä kuitenkin toisin päin."

Ei se että höpöttelee jatkuvasti mitä sattuu ole sen kummemmin aitoutta kuin mikään mukaan. Se on vain erikoinen luonne. Ei varautuneempi ja harkitsevaisempi ihminen ala höpötellä vain alkamalla "aidoksi".

Vierailija
2230/6485 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin pidän Antista. Luonnollinen eikä esitä yhtään mitään. 

Vierailija
2231/6485 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kiitos se sana SPOILER, jos paljastatte tulevien jaksojen tapahtumia.

Vierailija
2232/6485 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän se nuori ja paksuin joka tulee varmaan Olemaan Matin valinta, niin ajattelee kun katsoo jaksoja ja näkee mitä kaksmielistä juttua Matti on jauhanut kokoajan suvin kanssa 

Minusta nuorin on vanhemman oloinen ja näköinen ikäänsä nähden. Vasta 36v mut käy 10v vanhemnasta.

Vierailija
2233/6485 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän se nuori ja paksuin joka tulee varmaan Olemaan Matin valinta, niin ajattelee kun katsoo jaksoja ja näkee mitä kaksmielistä juttua Matti on jauhanut kokoajan suvin kanssa 

Minusta nuorin on vanhemman oloinen ja näköinen ikäänsä nähden. Vasta 36v mut käy 10v vanhemnasta.

Myös pukeutumistyyli vanhentaa. Oliskohan niin, että olisi ikäänkuin turvallisin vaihtoehto? On maanläheisin naisista. Jos Matti miettii, että että tuon kanssa hän pärjää. 

Vierailija
2234/6485 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonojen kokemusten kolhima ja erityislapsen haasteista tietoinen Aada hakee nyt lempeää ja empaattista miestä. Saisi yksi sarjan kauneimmista naisista noilla minimikriteereillä kyllä niin paljon paremman kumppanin kuin tuollaisen haalean no joo, juu -maajussin. Voisi melkein Aadan puolesta toivoa, ettei tule valituksi, jottei erehdy tyytymään noin vähään.

Vierailija
2235/6485 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minua hiukan häiritsee Aadan kokoaikainen hymyily. Voi olla luontaista, mutta myös opeteltua."

Minulla sama, en jotenkin luota ihmiseen, joka hymyilee ihan koko ajan. Tottakai on hymyisämpiä ihmisiä. Olen kai itse perusilmeeltäni vakava, mutta nauran ja hymyilen silloin kun on aihetta. 

Ystäväni ovat samanlaisia, jutellaan vakavia ja nauretaan kun on nauruun on syy, mutta ei ole koko ajan sellainen virne naamalla. Tai huuto ja kalkatus. Kaitpa tämä on jokin temperamenttiero. 

Vierailija
2236/6485 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvausryhmän pyöriminen ympärillä vielä lisää jännitystä, 

mitä on jo valmiiksi.

Vierailija
2237/6485 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonojen kokemusten kolhima ja erityislapsen haasteista tietoinen Aada hakee nyt lempeää ja empaattista miestä. Saisi yksi sarjan kauneimmista naisista noilla minimikriteereillä kyllä niin paljon paremman kumppanin kuin tuollaisen haalean no joo, juu -maajussin. Voisi melkein Aadan puolesta toivoa, ettei tule valituksi, jottei erehdy tyytymään noin vähään.

Miksihän Aada ei ole saanut kunnollista kumppania, jos kerta saisi jopa niin paljon paremman kuin maajussin? Ei ole saanut edes yhtä ainutta pitkää tai vakavaa suhdetta 🤔. Eipä taidakaan olla ihan niin enkeli kuin antaa ymmärtää, pelkkä ulkonäkö kun ei alkua pitemmälle suhteessa vie.

Ja siihen kestohymyyn mistä täällä on ollut puhetta; kyllä pitää ihmisen osata ja pystyä puhumaan vakavastikin vakavista asioista. Hymyily ei ihan joka paikkaan kuulu tai sovi. Minulle tuli mieleen myös epävarmuuden peittely, jos hymyilee jatkuvasti, se on eräänlainen naamari, jolla peitetään todelliset tunteet ja ajatukset. 

Vierailija
2238/6485 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hiukan häiritsee Aadan kokoaikainen hymyily. Voi olla luontaista, mutta myös opeteltua. Ei tarvitse olla naama väärällään, mutta jotain keinotekoista tuossa on. Vai tietääkö olevansa kaunis ja herttaisen oloinen kun hymyilee. Vai onko joku tai jonkun peittely. 

Jokaisella on omanlaisensa synnynnäinen elekieli ja ilmeet. Suomalaisia usein moititaan jöröiksi ja hymyttömiksi.  Maajussikin erikseen mainitsi, että olisi kiva katsella tuota kaunista hymyä.  - Aadan hampaatkin ovat säännölliset ja kauniit, ei siis mitään syytä nostaa kättä suun eteen.

Vierailija
2239/6485 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä ja päällimmäisenä on puhe siitä lapsesta. Näin on aina ihan aina näissä perävaunusuhteissa.

Vaikeaa tulee Pertulle jos hänet valitsee. Onneksi on kaksi mukavaa muuta ehdokasta.

Tämä heti jo toisilleen luomisesta.

Perttu ei tiedä mihin ryhtyy, toivottavasti Aada kertoo rehellisesti ongelmista liittyen erityislapseen, koskaan se ei tule olemaan helppoa, etenkin kun kyseessä ei ole oma lapsi. Lapsi vaatii paljon huomiota ja ymmärrystä. Aadalla ei ole ollut pitempiä suhteita, ei edes lapsensa isän kanssa, tämäkin kertoo miten suurista ongelmista on kyse.

Jos ei tunne Aadan lasta, niin sen perusteella, että kutsutaan erityislapseksi ei vielä voi paljoa sanoa lapsesta mitään. Aada kertoo, että pärjäävät kahden hyvin, siitä

Tätä mäkin ajattelin.  Olen lievästi autistinen (Asperger) aikuinen ja sinkkuna ollessa  ajattelen, miten mukavaa olisi olla parisuhteessa. Sitten kumminkin jo tutustumusvaiheessa mua alkaa yleensä ahdistaa joku asia niin paljon, että on pakko lopettaa koko homma. En osaa siis edes säädellä tutustumista omaan tahtiini sopivaksi. Jossain vaiheessa vain alan kokea, että se ihminen on vienyt mun mielenrauhan ja mukavat rutiinit.  Ja eiku bänks.

Jos kyse on jostain neurokirjon erityisyydestä, voi Aadalla itselläänkin olla piirteitä.  Todennäköisempää kumminkin, että lapsen isällä on.

Vierailija
2240/6485 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hymyilin myös aina ja koko ajan sosiaalisissa tilanteissa, kun vielä maskasin. Eli tällä yritin peittää sisäistä poikkeavuuttani ja vaikuttaa sosiaaliselta ja "normaalilta".  Minulla ei silloin ollut vielä diagnoosia (asperger), joten en tiedostanut asiaa itsekään. Siis sitä, että esitän koko ajan. Kokemus oli osoittanut, että ihmiset tykkäävät hymyilystä ja suhtautuvat positiivisemmin ystävöökisen näköiseen ihmiseen. Siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan