Marianna ei luovuttanut, vaan Big Brother poisti hänet yksipuolisesti. Tarkoittaa mitä?!?!
Kommentit (44)
.mut sisältä kaikkee muuta,tosi epävarma.mä veikkaan et terveydlliset syyt oli se syy.
niin miksi ei sitten sanota että lopetti terveydellisistä syistä johtuen. Ja eihän bb silloin yksipuolisesti sitä talosta poistaisi jos kyse olis jostain terveysjutusta vaan eikö silloin itse pikapikaa haluais lähtee pois ja hoitaa terveyden kuntoon.
Ihan yhtä lailla siellä on monet muutkin olleet helisemässä, mm. eräskin se oli vaan mun diabetesseliseli -aki, joka toisti n. 1000 kertaa "olet heikoilla hangilla". :D Samoin Kadin käytös oli mitä oli ja niin oli ylisovinisti-Jarkonkin. Sen käytöksen muuntumisen huomas moni. Samoin ekalla kaudella voittaja-Pertun itsensä nyppimisestä tuli totaalisen jatkuvaa ja neuroottista.
luulen kanssa, että se johtuis jotenkin siitä melanoomaluomen uusinta poistosta josta tyyppi puhui alkupäivinä.. että sieltä ois patologi löytänyt jotain, jonka takia tartteet tutkia tarkemmin heti tai hoitaa jotain.. onhan muitakin poistettu bbn toimesta, mutta aina aiemmin syyt on kerrottu.. jotain todella henk koht siis
talosta liittyy siihen melanoomaluomeen. Talosta saa olla 12 tuntia poissa esim. lääkärin takia, ja Mariannalla onkin lääkärireissu venähtänyt pitemmäksi. Siksi poistostakaan ei ollut aikaisemmin varmuutta, kun vasta tänään. Näin siis arvelen.
Mutta mikäs nyt mättää, kun faktoja ei asiasta AV:llä kuulu, muistuu mieleen Jussilan kuolema, joka oli AV:llä jo aiemmin, kuin tiedotusvälineissä luki?
ennen kuin se oli tiedossa lehdistölläkään. Monesti miettinyt kukahan mahtoi tuo tänne kirjoitellut ihminen olla. Saisi edelleenkin hävetä.
Joku Niko on Drama Queen joka "sekoaa" koko ajan. Mutta on eri asia seota niin että alkaa oikeasti iso pyörä heittää.
Tarkoitan esimerkiksi sitä, että miten Marianna, samoin kuin Harri, ovat ottaneet NIIN raskaasti ja olleen muka NIIN ihastuneita (että ovat olleen lähes sairaallisen mustasukkaisia) ihmisistä joihin ovat vasta tutustuneet (ja joiden kanssa tuskin hääkellot koskaan soisivat tmv. =ei mitään todellista rakkautta) !
Toki voi kaveritasolla kiintyä jne. lyhyenkin ajan jälkeen, mutta esimerkiksi mariannan vähättely talon uusia naisia kohtaan jne. kertoo siitä, että ihan kaikki ei ole kohdillaan. Hänellä ei ollut mitään syytä puhua heistä ilkeästi (miksi hakkua heidän ulkonäköään, luonnettaan jne), joten herää kysymys miksi niin teki? ...Ja tekeekö täysjärkinen tuollaista...
kuntoon eikä jäädä odottelemaan että millon katsojat äänestää talosta pois....
jos henkilökohtaiset syyt. Luulen että tuotanto pelaa varman päälle jos on ollut melanoomassa jotain sellaista että asiaan pitäisi puuttua muttei ole hirveä kiire. Marianne olisi halunnut ottaa riskin.
suora lainaus BB:n sivuilta tmv? Sillä "yksipuolisesti" viittaa minusta siihen että Marianna poistettiin talosta ilman että hän itse halusi lähteä...?! Jos joku hyvä syy olisi (syöpä tai vaikka läheisen kuolema tmv) niin kai sitä tahtoisi talosta pois, ei pitäisi poistaa?
Entä jos käytti huumeita, veti viivat vessassa tms? Oli niin pettynyt kolmiodraamasta....
syy paljastetaan sunnuntaina? Vittu jos tää on taas joku kusetus ja se ämmä palaa sunnuntaina takas. Siihen loppu bb:n katsominen!
käypä vaihtoehto että käyttää huumeita...
teki mitä? Tarkoitetaanko tuolla sitä jäähyväisvideota minkä jätti niille asukkaille? Joka siis näytetään sunnuntaina?
No juu. Kai noissa syövissäkin on sellaisia että ollaan siinä rajalla että onko pahanlaatuinen muutos. Tai jotain. Toki on siinä mielessä outoa että illalla lähti. Mutta onko sillä nyt sitten niin paljon väliä että milloin? Sama se vaikka illalla. Jos mulla olis syövän uusiminen syy lähteä, niin en todennäköisesti haluaisi mennä taloon selittämään asiaa koko suomen kansalle. Ja mitä tulee johonkin jäähyväisiin, niin eihän toi Marianna sentään ikuisikisi ajoiksi niistä eroa.
jos kyseessä olisi ollut se, että olisi löydetty jotain syöpään liittyvää, niin kyllä Marianna talossa ollessaan olisi ollut tietoinen että jotain ikävää saattaa jossain vaiheessa tulla ilmi. Ja jos tällainen tilanne on ollut, niin ei kyllä tippaakaan nöyryyttä naisessa näkynyt, noin vakavan asian kanssa. Päinvastoin, niin ilkeää juttua ja haukkumista toisista ihmisistä että pahaa teki.
Vai bulimania. Onko voinu tilata oksukameran, vai?
Veikkaan että "isoveli" katsoi hänen taloon jäämisensä mahdottomuudeksi.
Jos mietimme sitä, että hän "seurustelee", ja kuitenkin "ihastui" talossa Johaniin niin pahasti, että oli mustasukkainen jo ENNEN kun mitään miehen ja uuden tytön kanssa tapahtui...!
Ja ylipäätään kaikki nuo kommentit "ulkonäkö zero" jne. ja mitä aiemminkin on ilmi tullut, ettei hän kestä "kilpailijoita" (esimerkiksi hänen HULLU käytös saunassa kisan alussa, kun Minna oli vehdannut miesten kanssa altaassa jne.) ei normaali (ja ilmeisesti seurusteleva...) ihminen ole noin huomionkipeä.
Veikkaan että hänellä on jonkin sortin mt-ongelmia ollut jo siviilissä, ja nyt joku sukulainen/ystävä tmv. on tehnyt aloitteen että näyttää taas pää olevan hajoamassa tmv. ja BB:n psykologi on sitten tehnyt sen viimeisen ratkaisun poistaa hänet talosta.
Toki mahdollista että lähipiirissä on sattunut jotain, mutta totaalinen vaikeneminen lähdön syistä viittaisi juuri mt-ongelmiin, sillä jos vaikka joku läheinen olisi tappanut itsensä tmv. traagista, niin eiköhän siitä olisi mainittu "perhepiirissä tapahtuneen tragedian vuoksi" tmv.