Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku löytänyt puolison ja saanut lapsen 35v+ iässä?

Vierailija
18.02.2025 |

Onko joku vielä löytänyt kumppanin ja perustanut perheen 35 ikävuoden jälkeen?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tapasin miehen 34 vuotiaana, sain lapset 35 ja 37 vuotiaana, mies 4 vuotta vanhempi 

Vierailija
22/42 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta siltä että kysyjä on niitä ajopuuihmisiä jotka uskoo ennemmin vaikka enkeleihin kuin ottaisivat vastuuta oman elämänsä kulusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti oli 36 kun sai mut

Vierailija
24/42 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vain unissaan. tuon ikäiset on ylijäämää.

Olen lapsivuodeosastolla töissä ja joka päivä meillä on yli 35v synnyttäneitä. Toki monet heistä uudelleensynnyttäjiä, mutta myös ensisynnyttäjiä on. Vanhin tietämäni ensisynnyttäjä oli yli 50v. 

Vierailija
25/42 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulosta siltä että kysyjä on niitä ajopuuihmisiä jotka uskoo ennemmin vaikka enkeleihin kuin ottaisivat vastuuta oman elämänsä kulusta.

Voi kuule. Ei se elämä mene aina niinkuin suunnittelee. Vaikka itse ottaisi kuinka vastuuta, niin se toinen voi häipyä kuvioista tuosta vaan.

Vierailija
26/42 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mies 37vuotiaana ja 1. lapsi 40v toinen lapsi 41v. 

Hyvin menee. 

Suosittelen.

Vierailija
27/42 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lapsivuodeosastolla töissä ja joka päivä meillä on yli 35v synnyttäneitä. Toki monet heistä uudelleensynnyttäjiä, mutta myös ensisynnyttäjiä on. Vanhin tietämäni ensisynnyttäjä oli yli 50v. 

Jättäisitkö oman lapsensaantisi sen varaan että 35-vuotias nainen löytää vielä mieleisen kumppanin ja saa lapsia

Vierailija
28/42 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kyllä, synnyttänyt en ole vielä.

Vierailija
29/42 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäisitkö oman lapsensaantisi sen varaan että 35-vuotias nainen löytää vielä mieleisen kumppanin ja saa lapsia

Miten vaikeaa on ymmärtää etteivät kaikki asiat ole vain omissa käsissä ja elämä ei aina mene kuten itse suunnittelee?

Vierailija
30/42 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi elämässä joutua monenlaisten tilanteiden eteen vaikka kuinka olisi ottanut vastuuta elämästään. Elämä kun tuppaa olemaan aika ennakoimatonta ja matto voi mennä jalkojen alta keneltä tahansa.

Vierailija
31/42 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää ei eletä aikaa jolloin "parhaat on viety" tietyn iän jälkeen, koska parisuhteita alkaa ja päättyy kaikissa ikävaiheissa toisin kuin ehkä joskus 50-luvulla.

Vierailija
32/42 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvolassa työskentely tuo myös vähän realismia ikökiihkoiluun, 35v+ ensisynnyttäjä ei ole mikään harvinaisuus vaan ihan yleinen ja tavallinen asia.

Vierailija
33/42 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 36/37 kun tavattiin. Sain lapsen 42v. Enemmänkin lapsia olisi saanut tulla. Nyt 47 ja enää en lasta toivo. Mies reilu 10v nuorempi.

34/42 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, 42 vuotiaana. Tosin lapsia oli aiemmasta liitosta myös. Tulin suht nopeaa raskaaksi, tosi  mies jätti raskausaikana kuitenkin. Ei sitten halunnutkaan isäksi, vaikka lapsi oli ollut hänen suuri haaveensa jo kauan 

Minkä ikäinen lapsen isä oli tuolloin? Kuinka paljon hän oli tekemisissä lapsenne kanssa? Kumpi teistä ehdotti alunperin lapsen hankkimista?

Vierailija
35/42 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/42 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoja ei löydetä. Ne ostetaan. 

Vierailija
37/42 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli 67 vuotias kun synnytti minut

Vierailija
38/42 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt hyvä ihminen jätä lapsen saantia sen varaan että löydät tuossa iässä jonkun hyvän kumppanin. 

Paljon hyviä miehiä ja naisia eroaa tuossa iässä ja muodostaa uusia parisuhteita.

Vierailija
39/42 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Liikaa sukupuolitauteja nuoruudessa. 

Vierailija
40/42 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi