Onko joku löytänyt puolison ja saanut lapsen 35v+ iässä?
Onko joku vielä löytänyt kumppanin ja perustanut perheen 35 ikävuoden jälkeen?
Kommentit (42)
Kuulosta siltä että kysyjä on niitä ajopuuihmisiä jotka uskoo ennemmin vaikka enkeleihin kuin ottaisivat vastuuta oman elämänsä kulusta.
Vierailija kirjoitti:
vain unissaan. tuon ikäiset on ylijäämää.
Olen lapsivuodeosastolla töissä ja joka päivä meillä on yli 35v synnyttäneitä. Toki monet heistä uudelleensynnyttäjiä, mutta myös ensisynnyttäjiä on. Vanhin tietämäni ensisynnyttäjä oli yli 50v.
Vierailija kirjoitti:
Kuulosta siltä että kysyjä on niitä ajopuuihmisiä jotka uskoo ennemmin vaikka enkeleihin kuin ottaisivat vastuuta oman elämänsä kulusta.
Voi kuule. Ei se elämä mene aina niinkuin suunnittelee. Vaikka itse ottaisi kuinka vastuuta, niin se toinen voi häipyä kuvioista tuosta vaan.
Jep. Mies 37vuotiaana ja 1. lapsi 40v toinen lapsi 41v.
Hyvin menee.
Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lapsivuodeosastolla töissä ja joka päivä meillä on yli 35v synnyttäneitä. Toki monet heistä uudelleensynnyttäjiä, mutta myös ensisynnyttäjiä on. Vanhin tietämäni ensisynnyttäjä oli yli 50v.
Jättäisitkö oman lapsensaantisi sen varaan että 35-vuotias nainen löytää vielä mieleisen kumppanin ja saa lapsia
Vaimon kyllä, synnyttänyt en ole vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäisitkö oman lapsensaantisi sen varaan että 35-vuotias nainen löytää vielä mieleisen kumppanin ja saa lapsia
Miten vaikeaa on ymmärtää etteivät kaikki asiat ole vain omissa käsissä ja elämä ei aina mene kuten itse suunnittelee?
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi elämässä joutua monenlaisten tilanteiden eteen vaikka kuinka olisi ottanut vastuuta elämästään. Elämä kun tuppaa olemaan aika ennakoimatonta ja matto voi mennä jalkojen alta keneltä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Enää ei eletä aikaa jolloin "parhaat on viety" tietyn iän jälkeen, koska parisuhteita alkaa ja päättyy kaikissa ikävaiheissa toisin kuin ehkä joskus 50-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvolassa työskentely tuo myös vähän realismia ikökiihkoiluun, 35v+ ensisynnyttäjä ei ole mikään harvinaisuus vaan ihan yleinen ja tavallinen asia.
Olin 36/37 kun tavattiin. Sain lapsen 42v. Enemmänkin lapsia olisi saanut tulla. Nyt 47 ja enää en lasta toivo. Mies reilu 10v nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Minä, 42 vuotiaana. Tosin lapsia oli aiemmasta liitosta myös. Tulin suht nopeaa raskaaksi, tosi mies jätti raskausaikana kuitenkin. Ei sitten halunnutkaan isäksi, vaikka lapsi oli ollut hänen suuri haaveensa jo kauan
Minkä ikäinen lapsen isä oli tuolloin? Kuinka paljon hän oli tekemisissä lapsenne kanssa? Kumpi teistä ehdotti alunperin lapsen hankkimista?
Puolisoja ei löydetä. Ne ostetaan.
Isäni oli 67 vuotias kun synnytti minut
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hyvä ihminen jätä lapsen saantia sen varaan että löydät tuossa iässä jonkun hyvän kumppanin.
Paljon hyviä miehiä ja naisia eroaa tuossa iässä ja muodostaa uusia parisuhteita.
En. Liikaa sukupuolitauteja nuoruudessa.
Joo, tapasin miehen 34 vuotiaana, sain lapset 35 ja 37 vuotiaana, mies 4 vuotta vanhempi