Kuinka helppoa on olla työllistymättä?
Loppui 15 vuoden pituinen työsuhde eikä rehellisesti haittaisi jos vaikka kesän ja ehkä alkusyksynkin olisin työttömänä. Kuinka helppoa mahtaa olla? En nyt ihan läskiksi viitsisi työnhakua laittaa mutta pidempi loma liiton rahoilla kiinnostaa.
Kommentit (27)
Kannattaa ostaa uusi telkkari heti alkuun. Sitten nostaa tililtä yli 2000e käteiseksi. Saatat tarvita molempia joku päivä.
Mikä on työ itse olen kultalusikka Jussi miljoonaa perintö hallussani,parhaa juomat ja ruuat kuuluu jokapäiväiseen elämääni,kämppäni toki vaatimaton 500 neliötä riittää nippanappa nykyiseen elämääni,tarkoitus laajentaa elintilaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansiosidonnaista ei saa kuin 2kk täytenä. Sitten leikataan 20%. Lauloit, vaikka maamme laulua.
Oikeasti? Eihän 2 kk ehdi saamaan mitään kun perusrekry vie sen.
Näin on. Kannattaa tehdä omaverossa muutosverokortti, jossa ottaa huomioon nuo pienentyneet tulot, ettei mene liikaa veroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan alasta. Joku taloushallinto, sähköala tai sairaanhoito työllistää varnaan heti.
Miksi alapeukut?
Nokun ei työllistä. Hallitus pienensi hoitajamitoitusta, niin hoitajapula kääntyi ylitarjonnaksi. Simsalabim. Nyt on melkein joka paikassa hoitoalallakin ollut jo yt:t ja takaisinottovelvollisuus irtisanottuja kohtaan, mutta ei voi palkata jos ei mitoitusta nosteta ja sen mukana rahoitusta.
Olen 44, eli luulisin että ikä ei tule vielä vastaan.
Ap
Mietit jo syksyä vaikka tässä edelleen odotetaan kevättä? Tosiaan täyttä ansiosidonnaista saa nykyisin vain sen kaksi kuukautta, joten kannattaa laskea tuleeko 80-prosenttisella ansiosidonnaisella toimeen.
Sinulla on työtä tekevän asenne. Masennu ja hae lääkkeitä lääkäristä. Valita sinne tetoimistoon, ettet pysty tekemään mitään. Tänäänkään ei huvittanu mitään tehdä.