Jos marginaalihörhöt järjestää jonkun oman mielenosoituksen, josta en ole edes kuullut, ei se tarkoita ettei tavikset olisi samaa mieltä
Tuli nyt yhtäkkiä mieleen kun taannoin täällä ilkkui ja riehui se palstan päivystävä trolli jonkun omituisen sakin natovastaiselle mielenosoitukselle, jossa oli muutama ihminen. Niin luuleeko tämä natoprotrolli että tavallinen pulliainen joka äänestää jotain isoista tavispuolueista edes tietäisi että joku marginaaliväki on järjestänyt jonkun natovastaisen mielenilmauksen, SAATI että menisi sinne vaikka jostain kumman syystä olisi siitä tiennyt. Itse vastustan natoa, en silti lue mitään vaihtoehtomedioita ja äänestän ihan tavallista eduskuntapuoluetta, olen kaikin puolin tylsä ihminen. Minä en osallistu mihinkään mielenilmauksiin ylipäätään, enkä asu pk-seudulla päinkään. Siksi minua jäi oikein ihmetyttämään, että kuvitteleeko ilkkuva trolli että Suomessa on n. 10 marginaalihörhöä jotka vastustavat natoa, mutta koko muu kansa miljoonine ihmisineen kannattaa natoa, todisteena se etteivät ne miljoonat olleet seisomassa jossain paikassa jonain päivänä, jossa joku ääriryhmä tms oli vastustamassa natoa.
En tiedä mistä tämä nyt pöllähti mieleen, olen vaan ihmetellyt että miksi sellainen selvästi tpysin mielisairas trolli saa täällä riehua vuodesta toiseen. Se on se sama jo länkyttää iii goria kaikille, jotka ei ole pro-nato ja pro-sitä sun tätä. Kaikesta pitäisi kaikkien katsokaas olla trollin kanssa täysin samaa mieltä.
Sama mietintä varmaan sopii mihin aiheeseen tahansa. Ellei näy hkin torilla notkumassa outojen ihmisten kanssa kyltti kädessä, niin kaikki suomalaiset on siitä asiasta täysin eri mieltä, mitä mieltä ne ovat.
Näinhän se on. Trollit käyttää hörhöjä lyömäaseena, vetääkseen maton niiden alta, jotka näkevät uhkana.
Toinen konsti on huudella kaikille pietarin trollia.