Miehet jos yhden yön nainen ei kostu
Miten hoidatte homman jos nainen on rutikuiva ja suihinottokin vähän takkuaa miten munan livautat tupiin
Kommentit (55)
Joskus räkäissyt kulliin ja kerran oli hoito joka sanoi että on vähän kuivat paikat ja en millään saanut siihen tiukkaa reikää kullia vaikka kännissä yritin syljelläkin että terkkuja sinne jyväskylään
On sekin itse myönsi että ei kostu on kuiva ja kuka kulkee yökerhossa liukuvoide taskussa sinäkö
Vierailija kirjoitti:
On sekin itse myönsi että ei kostu on kuiva ja kuka kulkee yökerhossa liukuvoide taskussa sinäkö
No jospa sen luota löytyy liukkari missä ollaan jatkoilla.
Ei välttämätön.nainenhan ei vielä taksissa kaan vielä tiedä haluavansa seksiä vaan kun vähän heittää ja kättä housuun niin sit sillä alkaakin tehdä mieli.mistä puun takaa olet noussut kun perusasiat on hukassa
Kstuminen voi jäädä kun nainen esim leikattu munasarjat ja kohtu. Ompa kauheeta. Liukkarit ovat todella hyviä!
Vierailija kirjoitti:
Siinä se kulkee liukkari, missä kumikin.
Joillakin ei oikein kostu, jos alkoholilla on osuutta tapahtumiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuivia naisia, on vain huonoja miehiä.
Ei tietenkään. Kaikki on miehen vika aina ja ikuisesti.
Kannattaa valita naisia joilla ei ole vaihdevuodet alkaneet tai menneet. Itsellä turvaraja on max 40v. Sen alle olevat kyllä kostuvat aina!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa valita naisia joilla ei ole vaihdevuodet alkaneet tai menneet. Itsellä turvaraja on max 40v. Sen alle olevat kyllä kostuvat aina!
Minulla ainakin seksihalut ovat vain lisääntyneet. Haluan enemmän kuin nuorempana. Tiedä sitten mistä johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä täytän kesällä 46v ja kyllä kostun erittäin helposti. Ei ole vaihdevuosista tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Kieltä pilluun ja liukuvoidetta temmiin. Aina on vehje uponnut.
Näin on. Pillun nuolemista jatketaan niin kauan että kostuu ja siihen liukkaria vielä päälle.
Ai lähdet random muijan mukaan ja jos on kuivahiiva niin pitäs alkaa pillua leipomaan hoh hoijaa onpa jutut.en minä sen muijan hyvän olon takia mennyt vaan oman
Tapailen vain alle 30-vuotiaita naisia. Heillä harvemmin on tuota kuivan noita-akan syndroomaa.
Livautan naisen taksiin ja menen nukkumaan.