Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottoruokasi, kun rahat on tosi tiukilla

Vierailija
18.02.2025 |

Jos on tilanne, että palkkapäivään on vielä viikko ja rahat todella vähissä, niin mikä on se ruoka, jota laitat silloin? Siis jotakin tosi edullista ja riittoisaa olisi nyt haussa. 

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikko tai keitän perunat ja uunilenkkiä.

Vierailija
142/144 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin perunoita, porkkanoita, sipulia ja jotain halvinta sesongissa olevaa hedelmää tai kasvista ja paseerattua tomaattia sekä kananmunia. Lisäksi pastaa ja jauhoja leipomiseen. 

En kuitenkaan ostaisi näistä sitä ihan kaikista halvinta, vaan maksaisin vaikkapa muutama kymmenen senttiä enemmän vähän paremmasta Annabelle perunasta ja paremmasta, ei niin kiiltävästä pastasta. Noita syön ihan mielellään, vaikka mulla ei ole rahapulaa. Proteiiniksi hernistä, kananmunaa tai proteiinijauhoa, jota minulla on aina kaapissa ylimääräistä. 

Halpoja ruokia on porkkanaraaste, itse leivottu juurileipä, perunarieska, sämpylät. Peruna on aina herkkua, valmisti sen miten hyvänsä.

Seuraan tarkkaan alennuksia ja säästän niissä joka viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasesta valmisruokia, joita olen ostanut sinne silloin, kun on rahaa. Niitä riittää kahdeksi viikoksi.

Vierailija
144/144 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro. Itse kerätyistä marjoista tehty hillo. Jos haluun panostaa vähän enemmän, keitän sen maitoon. On muuten halpaa veteen keitetty puuro. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme