Hirveä jyrinän ääni kantautuu naapurista, myös öisin.
Mikä tuollainen ääni voisi olla, tosi kova jyrinä, kestää n. 20 sek ja n. 3-4 kertaa vuorokaudes.
Sen verran kova että siihen aina herää yöllä. Miten tuollaista sitten lähtee kartoittamaan ?
Kommentit (44)
Blenderi, tekee otain terveyslitkua tai bodarismoothieta? Tai kahvipapujen jauhaminen?
Kahvit yöllä: pyydetty yökylään 😂
Äänekkäitä laitteita. Harmi naapureille.
Olen kaikelle allerginen, varsinkin eläimille, mutta säännöllisesti saan heippalappua postilaatikosta, kun "minulla" koirat haukkuvat tai kissat maukuvat. Alakerrassa on perheellä viisi kissaa ja molemmilla seinänaapureilla haukkuvat koirat. Äänet todellakin kantautuvat oudosti
Ei kai kukaan voi pestä pyykkiä joka päivä 3 kertaa, ja kyllä pesukoneen tunnistaa, ääni on paljon kovempi.
Olisko kahvikone. Aika täsmää. Ne on julmetun äänekkäitä
Meidän kerrostalossamme vedenlämmitysjärjestelmä (boileri tai mikä lie) pitää ihan maanjäristyksen tasoista ääntä parin tunnin välein. 1970-luvun kerrostalo. Takuulla ääni kuuluu muihinkin asuntoihin, meillä tämä siis alakerrassa. Mutta kaikkeen tottuu, niin tähänkin.
Taitaa olla jokin talotekninen juttu. Jokin pumppu, tms.
Itse asun nykyään jännässä kämpässä. Asunto on ympäri vuorokauden todella hiljainen vaikka sijaitsee kantakaupungissa. Mitään ei kuulu, paitsi 1-2 kertaa vuorokaudessa aivan helvetinmoinen pamaus jostakin. Tulee aina eri aikaan. Siis sellainen ääni kuin joku tiputtaisi vaikka sohvan metrin korkeudelta parketille. En ole onnistunut ymmärtämään mistä se tulee. Muuten on täysin hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kerrostalossamme vedenlämmitysjärjestelmä (boileri tai mikä lie) pitää ihan maanjäristyksen tasoista ääntä parin tunnin välein. 1970-luvun kerrostalo. Takuulla ääni kuuluu muihinkin asuntoihin, meillä tämä siis alakerrassa. Mutta kaikkeen tottuu, niin tähänkin.
En usko tottumiseen. Kyllä melulle pitäisi voida tehdä jotain! Ihan jo suunnittelullisesti tai keksiä. Ihmiset sekoavat melusta. Ilmalämpöpumppu voi olla joillakin melun lähde?
Naapuri perspieree. Kysy onko ruokavalio kondiksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tottumiseen. Kyllä melulle pitäisi voida tehdä jotain! Ihan jo suunnittelullisesti tai keksiä. Ihmiset sekoavat melusta. Ilmalämpöpumppu voi olla joillakin melun lähde?
Raha ratkaisee näissä laitteissa. Otetaan se halvin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan voi pestä pyykkiä joka päivä 3 kertaa, ja kyllä pesukoneen tunnistaa, ääni on paljon kovempi.
Miksi ei voisi? Jos on pieniä lapsia niin pesukone jyrrää koko ajan. Turhaa ostaa isoa vaatevarastoa kun kohta jää kuitenkin pieneksi.
Joku on Virosta ja on jyristyskone? Leipäkone?
Liittyy talon tekniikkalaitteisiin.
Mun naapurilla on blenderi, ja voi jessus kun se jyrisee niin et seinät tärisee!
Vierailija kirjoitti:
naapurissa ukkostaa
Ei noin saa sanoa. Pitää käyttää sukupuolineutraalia sanaa henkilöstää
Samanlainen jyrinä kuuluu meillä seinän takaa. Meillä tuumataan, että Jyristäjä tuli kotiin, kun ensin jysähtää ja sitten jyrisee. Illalla jyristää aina vähän ajan päästä, ikäänkuin haluaisi, että meillä suljettaisiin TV. Mutta emme sulje kuin tasan kello 22. Vaikuttaa joltakin hermoheikolta, joka nukkuu 10 tuntia pintaunta. Itse tarvitsen 6 tuntia sikeää unta.
Smoothien tekoa? Ne tehosekoittimet kyllä osaavat metelöinnin jalon taidon.
Vierailija kirjoitti:
Blenderi, tekee otain terveyslitkua tai bodarismoothieta? Tai kahvipapujen jauhaminen?
Kahvit yöllä: pyydetty yökylään 😂
Äänekkäitä laitteita. Harmi naapureille.
Fiksut sentään ymmärtävät pitää niitä laitteita käsissään eikä keittiön työtasolla kun ne ovat päällä.
Pesukone linkoamassa