Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakottaako itsensä töihin vai jatkaako sairauslomaa? Voimat ovat hyvin vähäiset.

Vierailija
18.02.2025 |

Se miksi edes mietin asiaa on se, että työkaverit eivät pidä siitä että olen sairauslomalla ja ahdistaa olla listoilla kyseisessä paikassa. Voisin irtisanoa itseni muuten mutta sitten saisin karenssin, joten ainoa keino on jatkaa sairaslomaa niin kauan kunnes olen työkuntoinen vaikka tiedän etten työpaikkaan enää palaa. Työkuntoiseksi pitää päästä kuitenkin että jaksan sitten toisessa työpaikassa. 

Vointi on tällä hetkellä niin huono, että en jaksa ponnistaa kuin vähän ja sitten on kuin olisi imetty kuiviin. Se on ihan fyysistä uupumusta ja henkinen puoli on kytköksissä myös tässä asiassa. 

On absurdia että joku normaali siivoaminen, vaikka sängyn petaus ja tiskien laitto vie puhdin niin että minun on pakko levätä. Ei auta vaikka käskisin itseni ponnistamaan. Koko ajan on pakko jakaa arjen asioita osiin ja pelkän uupumuksen vuoksi olo on masentunut ja peloissaankin olen. 

Stressaa nuo työasiat kuitenkin. Olen ollut jo kolme kuukautta pois. Ahdistaa joka kerta soittaa että sairasloma jatkuu. Ahdistaa se mitä työkaverit ajattelevat ja se että roikun listoilla vaikka en haluaisi. 

En tiedä mitä enää teen. Voisinpa pakottaa itseni toimimaan mutta en kykene siihenkään. Tämä saa epätoivoa ja itsetuhoisiakin ajatuksia aikaan kun ei käsitä mikä on vialla. 

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulta otettu labrat, jotka vois selittää uupumusta?

Eli pvk, ferritiini, tsh, t4v, sokerihemoglobiini, d-vitamiinitaso, b12-tc2? Joissain tilanteissa myös dheas olisi hyvä mitata.

Jos ferritiini alle 30, niin rautavarastot tyhjät. Mulla tulee oireita (huimaus, väsymys) jo alle 50 arvolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän