Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entisen miehen nykyinen soittelee

Vierailija
18.02.2025 |

Tilanne on todella outo. Kyselee oliko väkivaltainen ja narsistinen. 

Me oltiin yhdessä nuori aikuisuus, johon liittyi kaikkea draamaa yhdessä kasvaen. En pitäisi häntä ilkeänä, olin itsekin mahdoton. Nyt olen aikuisessa suhteessa ja elämä mallillaan. Tuntuu oudolta, että tuo intohimoinen teinisuhde palaa elämääni näin. Olen jollain tasolla vaalinut tuota suhdetta sellaisena intohimoisena ensirakkautena ja aika on kullannutkin muistoja. 

Koen ettei ole ok minulta alkaa eritellä millainen hän oli / avata henkilökohtaista kokemusta. Mitä mieltä olette? En ole vastannut ja viestejä satelee joka paikassa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa pommittaa siksi kun et ole vastannut. Sinuna vastaisin, etten halua keskustella aiheesta enkä halua enää yhteydenottoja. Sitten laittaisin estot päälle.

mikäköhän sinun ongelmasi on, kun pitää ampua hiirtä norsupyssyllä. Sitä voi vain sanoa, etten muista. Ei siihen mitään estoja tarvita.

Kaikki ei kaipaa kirjekavereita.

Ties millaisen riesan tuostakin voi saada itselleen.

Tuntuu oudolta jo ajatuksen tasolla selvittää puolison ex ja alkaa sille viestittelemään.

Tämä. Se nyt vielä puuttuisi että exän nykyinen alkaisi riidassa huutaa että niin se ap Allikin susta sanoi että olit silloin tuollainen!! 

Ja sitten ap:lla on niskassaan sekä exän nyx että raivostunut ex.

Vierailija
42/45 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi syy, miksi oma numero pitää olla salainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuon nykyisen käytös herättää kyllä kaikki hälytyskellot. Voi kysyä kerran, asiallisesti, ja jos ei saa vastausta niin jättää sen siihen. Laittaisin estoon ja muuttaisin omia yksityisyysasetuksia esim somessa.

Vierailija
44/45 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita esto. 

Vierailija
45/45 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida sillä nyxälläkään olla kaikki kotona, jos pommittaa miehensä nuoruuden rakkaudelle kyselytulvaa, mutta myönnän kyllä, että välillä, kun mieheni käyttäytyy ikävästi riitojen yhteydessä jne. kyseenalaistan hänen kertomansa exästään. Kuulema exänsä on dramaattinen ja reagoi kaikkeen todella vahvasti, herkkä huutamaan jne., ja kuulema exänsä petti häntä ja lopulta lähti toisen matkaan. Mies ei tietenkään ole kertonut omaa osuuttaan heidän riidoistaan.

Sittemmin mulle selvinnyt, että mies itse myös syttyy nollasta sataan aika vauhdilla riidellessä, päästelee suustaan ties mitä törkeyksiä, mitä myöhemmin katuu, todellakin volyymit nousee helposti jne. Että mahtaakohan tämä olla perinteinen tarina siitä, kuinka kertoo exän olleen hullu, vaikka itse on vähintään samanlainen. Onkohan mies mahtanut itsekin pettää, eikä vain exänsä, vai onko exä ollenkaan pettänyt? Tekisi mieli kysyä exältään, kun välillä lasten

Mun eksä ei kauheasti edellisestään puhunut. Heidän erotessaan vain sanoi silloin, että hänen eksällään on erot tosi haastavia ja siksi pitää olla lohduttelemassa. Nyt kun me ollaan erottu niin todellakin kyseenalaistan, että mahtoiko olla se hänen eksänsä jolle ero on haastava ja pitää jatkuvasti roikkua. Olen tässä kokenut sen luokan ahdistelua, painostusta ja kaikkea muutakin tuon miehen osalta, etten yhtään ihmettele vaikka olisi eksäänsä kohtaan ollut samanlainen. Muutenkin kyseenalaistin jatkuvasti hänen sanomisensa ja siksi päädyinkin eroon.