Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko moniakin, jotka ei oikein tee mitään elättääkseen itsensä vaan elävät sosiaalituilla?

Vierailija
18.02.2025 |

Itsesi lisäksi.

Tuleeko olo, ettei systeemi kestä sellaista määrää ihmisiä. Ma mut yliedustettuina. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että ap ja kaltaisensa näkevät kokonaisuudesta aina pelkästään työnhakijapuolen, kertoo selkeästi että kyseessä eivät ole asiasta aidosti huolestuneet tahot vaan kurja kiusaajaparka toteuttamassa ällöttävää taipumustaan.

Punikeiden ulina loppuu kun palkkatyö kielletään ja kaikista tehdään yrittäjiä.

Yrittäjän fantasiat. Sitten kun kaikki pakotetaan tekemään samaa kuin minä, niin sitten kyllä, sitten..!

Vierailija
22/25 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tunnen, mutta en ole nähnyt yli kymmeneen vuoteen.  Yksinkertainen nainen muutenkin, erossa lapset jäi miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut 20 vuotta sairas, mutta lääkärit löysivät vian vasta  20 v. kuluttua ,kun  leikkauksen yhteydessä löysivät harvinaisen tyrän, joka nukkuessa painoi selkärankaa ja työssä särki selkää. En tunne, että olisin ollut turhaan kelan sosiaaliturvan väärinkäyttää. En päässyt sairaseläkkeelle, vaikka oma lääkäri näki, etten voinut hyvin. En saanut mitään potilas korvauksia, vaikka tämän yhteydessä tehtiin monia virheitä lääkäreiden taholta. Katkera? En ole, nyt asiat on kunnossa, kun vanhempi lääkäri korjasi muiden virheet.

Haluan tällä kertoa, ettei saa tuomita, ellei tunne historiaa.

Vierailija
24/25 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kymmeniä opiskelijoita.

Vierailija
25/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. En tosin voi sanoa että itseni lisäksi, koska itse käyn töissä. Mutta tunnen useita noin 30v ikäisiä, joilla on hyvin vähän tai ei ollenkaan työhistoriaa. Kun on noin pitkään sivussa työelämästä, on siihen hyvin vaikea enää hypätä mukaan. Kukaan ei palkkaa, ja jos palkkaisikin, olisi vaikeaa uudelleen opetella säännöllinen arkirytmi ja vastuunottaminen. Luulen että nuo tuntemani eivät enää uskaltaisikaan mennä töihin, kun tietävät itsekin että poikkeavat työelämän taidoiltaan muista työntekijöistä silmiinpistävästi. Osalla ei edes ole mitään peruskoulun jälkeistä koulutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän