Kannattaako tauon pitäminen suhteesta koskaan?
Vai onko lopun alkua?
6 vuotta yhdessä, avoliitto, ei lapsia.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
En käyttäisi taukoa muiden kanssa olemiseen vaan yksinoloon. En halua seksiä tällä hetkellä kenenkään kanssa.
Syynä uupumus.
Suhteen aikana miehen läheinen kuoli ja hän on käynyt suruprosessia läpi. Hän on masentunut ja uupunut töistä myös.
Itsellä raskas työ ja sen lisäksi toisen tukeminen on välillä liikaa. Ei ole sellaista mukavaa yhdessäoloa vaan aina pitäisi ruotia toisen mielialoja.
Olen vieraantunut itsestäni enkä tunne oikein mitään enää. Ei ole mitään annettavaa miehelle eikä kenellekään. Olen tyhjä kuori.
Ap
Vau! Suhteet ei enää kestä peruselämää. Onpa ihmisistä tullut kertakäyttöisiä.
Naisystäväni tahtoi pitää tauon. Mietti tunteita toista kohtaan. Mies ei kuitenkaan lopulta tahtonut häntä, enkä minäkään enää. Onnea vain tauoille. Kyllä se on loppu ilman taukoja jos siihen lähdetään. Vaikka toinen mies olisi tahtonut olla yhdessä, loppuhan se olisi silti ollut. Avauduin vain, koska olin järkyttävän rakastunut, mikä ei ollut virhe vaan tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Mun yks tuttavapariskunta päätti pitää taukoa. Ja samana ilta mies jo pani yhden kopiointipalvelun nuoren iloluonteisen naisen kanssa. Nainen sai tietää ja siitä sitten riideltiin vuosikausia.
Ross ja Rachel?😂
Kai lähinnä ajattelen sitä, että molemmat jotenkin masennamme toisiamme eikä kumpikaan löydä itsestään tai yhdessä sellaista eteenpäin vievää draivia. Jumitamme homeisessa, kylmässä asunnossa eikä kumpikaan saa aikaan muutoksia. Jos mies löytäisi uuden naisen ja piristyisi, sekin olisi parempi kuin kahden elämän tuhlaaminen jumissa.
Ap
No laita muutto alulle ja katso, muuttaako mies perässä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se P ?
Kuka?
Kannattaa. Huomaa, miten paljon helpompaa on yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mun yks tuttavapariskunta päätti pitää taukoa. Ja samana ilta mies jo pani yhden kopiointipalvelun nuoren iloluonteisen naisen kanssa. Nainen sai tietää ja siitä sitten riideltiin vuosikausia.
Tauko suhteesta tarkoittaa myös sitä että on vapaa tuon tauolla olevan suhteen sitoumuksista eli vapaa paneskelemaan muita.
Ei se muuten mikään tauko suhteesta olisi.
Vierailija kirjoitti:
En käyttäisi taukoa muiden kanssa olemiseen vaan yksinoloon. En halua seksiä tällä hetkellä kenenkään kanssa.
Syynä uupumus.
Suhteen aikana miehen läheinen kuoli ja hän on käynyt suruprosessia läpi. Hän on masentunut ja uupunut töistä myös.
Itsellä raskas työ ja sen lisäksi toisen tukeminen on välillä liikaa. Ei ole sellaista mukavaa yhdessäoloa vaan aina pitäisi ruotia toisen mielialoja.
Olen vieraantunut itsestäni enkä tunne oikein mitään enää. Ei ole mitään annettavaa miehelle eikä kenellekään. Olen tyhjä kuori.
Ap
Älkää pitäkö taukoa suhteesta, mutta ottakaa "omaa aikaa" erillään toisistanne. Se voi tehdä hyvää.
naisen kaipaama tauko on synoomi toiselle miehelle!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syynä uupumus.
Ap
Älkää pitäkö taukoa suhteesta, mutta ottakaa "omaa aikaa" erillään toisistanne. Se voi tehdä hyvää.
Miten saa omaa aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syynä uupumus.
Ap
Vau! Suhteet ei enää kestä peruselämää. Onpa ihmisistä tullut kertakäyttöisiä.
Aina ne on olleet. Nykyään suhteen saa lopettaa, ei ole tarvis kuolla lapsivuoteeseen tai hukuttautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauko suhteesta tarkoittaa myös sitä että on vapaa tuon tauolla olevan suhteen sitoumuksista eli vapaa paneskelemaan muita.
Ei se muuten mikään tauko suhteesta olisi.
Sittenhän tauko hoiti homman. Mies osoittautui kyvyttömäksi sitoutumaan ja löyhäksi moraaliltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ross ja Rachel?😂
Ei inceleillä ole ystäviä vaan tv.
Lopullisen eron esiasteena, jonkinlaisena totutteluvaiheena toimiva. Paluu huonoon suhteeseen tilanteessa, jossa on ovi auki vapauteen, on hölmöintä, mitä ihminen voi itselleen tehdä.
En tauon aikana hyväksyisi että mies harrastaisi seksiä jonkun kanssa. En pystyisi olemaan mieheni kanssa enää sen jälkeen.