Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tauon pitäminen suhteesta koskaan?

Vierailija
17.02.2025 |

Vai onko lopun alkua?

6 vuotta yhdessä, avoliitto, ei lapsia.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tauon aikana hyväksyisi että mies harrastaisi seksiä jonkun kanssa. En pystyisi olemaan mieheni kanssa enää sen jälkeen. 

Vierailija
22/52 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käyttäisi taukoa muiden kanssa olemiseen vaan yksinoloon. En halua seksiä tällä hetkellä kenenkään kanssa. 

Syynä uupumus. 

Suhteen aikana miehen läheinen kuoli ja hän on käynyt suruprosessia läpi. Hän on masentunut ja uupunut töistä myös.

Itsellä raskas työ ja sen lisäksi toisen tukeminen on välillä liikaa. Ei ole sellaista mukavaa yhdessäoloa vaan aina pitäisi ruotia toisen mielialoja. 

Olen vieraantunut itsestäni enkä tunne oikein mitään enää. Ei ole mitään annettavaa miehelle eikä kenellekään. Olen tyhjä kuori.

Ap

Vau! Suhteet ei enää kestä peruselämää. Onpa ihmisistä tullut kertakäyttöisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväni tahtoi pitää tauon. Mietti tunteita toista kohtaan. Mies ei kuitenkaan lopulta tahtonut häntä, enkä minäkään enää. Onnea vain tauoille. Kyllä se on loppu ilman taukoja jos siihen lähdetään. Vaikka toinen mies olisi tahtonut olla yhdessä, loppuhan se olisi silti ollut. Avauduin vain, koska olin järkyttävän rakastunut, mikä ei ollut virhe vaan tosiasia.

Vierailija
24/52 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain eroa?

Vierailija
25/52 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yks tuttavapariskunta päätti pitää taukoa. Ja samana ilta mies jo pani yhden kopiointipalvelun nuoren iloluonteisen naisen kanssa. Nainen sai tietää ja siitä sitten riideltiin vuosikausia.  

Ross ja Rachel?😂

Vierailija
26/52 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai lähinnä ajattelen sitä, että molemmat jotenkin masennamme toisiamme eikä kumpikaan löydä itsestään tai yhdessä sellaista eteenpäin vievää draivia. Jumitamme homeisessa, kylmässä asunnossa eikä kumpikaan saa aikaan muutoksia. Jos mies löytäisi uuden naisen ja piristyisi, sekin olisi parempi kuin kahden elämän tuhlaaminen jumissa.

Ap

Vierailija
27/52 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita muutto alulle ja katso, muuttaako mies perässä.

Vierailija
28/52 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se P ?

Vierailija
29/52 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se P ?

Kuka?

Vierailija
30/52 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Huomaa, miten paljon helpompaa on yksin.

Vierailija
31/52 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/52 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yks tuttavapariskunta päätti pitää taukoa. Ja samana ilta mies jo pani yhden kopiointipalvelun nuoren iloluonteisen naisen kanssa. Nainen sai tietää ja siitä sitten riideltiin vuosikausia.

Tauko suhteesta tarkoittaa myös sitä että on vapaa tuon tauolla olevan suhteen sitoumuksista eli vapaa paneskelemaan muita.

Ei se muuten mikään tauko suhteesta olisi.

Vierailija
33/52 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käyttäisi taukoa muiden kanssa olemiseen vaan yksinoloon. En halua seksiä tällä hetkellä kenenkään kanssa. 

Syynä uupumus. 

Suhteen aikana miehen läheinen kuoli ja hän on käynyt suruprosessia läpi. Hän on masentunut ja uupunut töistä myös.

Itsellä raskas työ ja sen lisäksi toisen tukeminen on välillä liikaa. Ei ole sellaista mukavaa yhdessäoloa vaan aina pitäisi ruotia toisen mielialoja. 

Olen vieraantunut itsestäni enkä tunne oikein mitään enää. Ei ole mitään annettavaa miehelle eikä kenellekään. Olen tyhjä kuori.

Ap

Älkää pitäkö taukoa suhteesta, mutta ottakaa "omaa aikaa" erillään toisistanne. Se voi tehdä hyvää.

Vierailija
34/52 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pa ?

Vierailija
35/52 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen kaipaama tauko on synoomi toiselle miehelle!!!

Vierailija
36/52 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syynä uupumus. 

Ap

Älkää pitäkö taukoa suhteesta, mutta ottakaa "omaa aikaa" erillään toisistanne. Se voi tehdä hyvää.

Miten saa omaa aikaa? 

Vierailija
37/52 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syynä uupumus. 

Ap

Vau! Suhteet ei enää kestä peruselämää. Onpa ihmisistä tullut kertakäyttöisiä.

Aina ne on olleet. Nykyään suhteen saa lopettaa, ei ole tarvis kuolla lapsivuoteeseen tai hukuttautua.

Vierailija
38/52 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauko suhteesta tarkoittaa myös sitä että on vapaa tuon tauolla olevan suhteen sitoumuksista eli vapaa paneskelemaan muita.

Ei se muuten mikään tauko suhteesta olisi.

Sittenhän tauko hoiti homman. Mies osoittautui kyvyttömäksi sitoutumaan ja löyhäksi moraaliltaan. 

Vierailija
39/52 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ross ja Rachel?😂

Ei inceleillä ole ystäviä vaan tv.

Vierailija
40/52 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopullisen eron esiasteena, jonkinlaisena totutteluvaiheena toimiva. Paluu huonoon suhteeseen tilanteessa, jossa on ovi auki  vapauteen, on hölmöintä, mitä ihminen voi itselleen tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi