Mitä ottaisit kirjakaupasta 40 eurolla?
Mulla on lahjakortti kirjakauppaan enkä osaa päättää. Runokirja vai joku klassikkoromaani, keittokirja vai elämäkerta...
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 eurolla ei kummosia kirjoja saa, joten ostaisin muutaman tussin ja hapotonta paperia.
Sillä saa varsinkin pokkareina vaikka minkälaisia kirjallisia aarteita tai jonkin uutuuden kovakantisena. Juuri kirjakaupasta 40 eurolla vasta saakin jotain merkittävää ja kestävää!
Pokkarit on hankalia, mun reumasormilla. Jos on joku sarja menossa, niin haluan ostaa kaikki sitten kerralla, että pääsen ahmimaan.. 40 euroa tietty auttaa alkuun.
Lisäksi olen suht nirso lukija. Lähinnä scifiä ja fantasiaa. Ei dekkareita.
Koska olen himolukija, kaivelisin tietenkin tarjouspokkarikoria ja etsisin sieltä ennestään lukemattomia opuksia. Neljälläkympillä saisi jo monta kirjaa.
3 ja riisiä kopiopaperia ta pääsiäiseksi värillisiä höyheniä.
Kyniä ja kumeja. Ehkä jonkun kalliin kuulakärkikynän. Ei ainakaan kirjoja, ellei myy jollekin tutulle tai laita takkaan.
Ostaisin klassikkoromaaneja pokkareina. Tai jos siellä olisi joku ihana klassinen satukirja jossa on kaunis kuvitus, vaikkapa Rudolf Koivun, niin sellaisen voisin ostaa omaksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tulostuspaperi, kopiopapari A4 pakkaus. Noita on hyvä olla vaikkei omistaisi tulostinta. Voi käyttää muistiinpano-paperina tai kauppalistana.
Jallu -lehtiä.
Vieläkö niitä saa?
Joulu- ja synttärilahjat kaikille sukulaisille.
Villalankaa, jos sattui hyvä tarjous
Taskulaskimia tuolta ennen ostettiin.
En ostaisi kirjaa
Niitä saa kirjastosta.
Jonkun palapelin ja jotain askarteluun taiteiluun liittyvää.
Tietokirjan, elämäkerran tai jotain muuta mitä tulee luettua useamman kerran. Tai sitten jonkin klassikkoromaanin.
Vierailija kirjoitti:
40 eurolla ei kummosia kirjoja saa, joten ostaisin muutaman tussin ja hapotonta paperia.
Älä puhu soopaa! Saa vaikka mitä, ja ylikin jää että pääsee hampparille vielä.
Jos vuoden 2026 seinäkalenteri olisi myynnissä ja joku säänkestävä musta paksu tussi. Kaikkea muuta on.
Nykynoituutta, noituuden historiaa, noitavainoja, yleisesti ottaen "pakana"-kirjallisuutta tai sitten keijuihin liittyvää kirjallisuutta eli muinaisuskomusten historiaa tai keijutaidetaidekirjoja esim. Brian Froud.
kassattaren vartiksi