Onko oikeasti naisia jotka tykkää siveysvöistä yms?
Varmasti siis jossain on joku, koska tälläkin hetkellä joku varmaan masturboi raivoisasti liikennemerkeille tai voiveitsille tai mihin ikinä kukakin on tykästynyt. En siis yhtään epäile, etteikö jossakin ole muutamaa naista jotka kiihottuvat miehen laittamisesta siveysvyöhön.
Mutta onko tällaisia naisia ihan -pieneksikään- ryhmäksi asti? Tuon siveysvyöjankkauksen inspiroimana joka on kirjoitettu ikään kuin nuoren naisen kyselynä että miten alistaa miestään (eli 99,8% varmuudella siveysvyöhön lukituksi joutumisesta haaveilevan miehen unelmaa kirjoitustyylistä päätellen).
Olen muutenkin miettinyt, että siinä miten ihmiset haluavat tulla alistetuksi tai "rankaistuksi" on todella harvoin kyse siitä että siihen edes löytyisi vastaparia joka kiihtyy tai kiihottuu juuri sellaisesta alistamisesta vaan enemmänkin kyseessä on subin toiveiden toteuttaminen.
Heteroilla alistuva nainen ja alistava mies-kokoonpanoilla tämä näkyy sitten niin että ne halut sovitetaan yhteen, mutta alistuva mies ja alistava nainen-pareihin en ole suuremmin törmännyt. Voi toki olla että liikun väärissä piireissä.
Kommentit (4)
Kyllä sitä on sadistejakin olemassa jotka saavat tyydytystä toisen rääkkäämidestä.
Mutta kuten huomaatte mielikuva tuosta on aika negatiivinen. Ei heistä kirjoitella positiiviseen sävyyn.
Luulin, että tässä ketjussa olisi kysytty siveysvyötä käyttäviltä naisilta, että tykkäävätkö kun mies laittaa naisen siveysvyöhön.
Voisin kuvitella, että hallitsevan persoonan omaavat naiset (siis koitan kai sanoa, että dominatyyppiset? (sori vaan, jos käsitteet menee väärin) voisivat tykätä. Itse en, mutta jos seurustelisin miehen kanssa, joka tykkäisi siveysvyössä olemisesta, niin kai sitä voisi kokeilla. Epäilen kyllä, että en olisi tarpeeksi bosslady, mutta ei kai se kokeilu haittaisi.
Mieheni olen määrännyt siveysvyöhön aikoja sitten. Olemme domina - sub suhteessa olleet jo vuosia. Hän tottelee minua joka asiassa tai saa rangaistuksen piiskaamalla ja pidennetyllä sivarin käytöllä. Hänellä ei ole mitään oikeuksia, minä päätän kaikista hänen asioistaan ja hän tottelee. Ulospäin olemme niin kuin normiparit mutta hän tietää asemansa ja alistuu siihen vapaaehtoisesti. Minä saan suurta tyydytystä dominan roolista ja hän subin, hän haluaa tätä. Erittäin hienoa että olemme tavanneet aikoinaan toisemme ja nautimme tästä kuviosta. Lady Victoria.
Homojen mielikuvitusta🏀