naiset älkää käyttäkö moonbootseja
Iha hirveän näköiset kengät. Kävelkäö vaikka ilman mielummin.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kyllä junttiudesta jos käyttää moonbootseja
Junttiudesta kertoo tuo määräily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks näitä 80 luvulla kutsuttu pullakengiksi, sämpylöiksi?
Täh? En muista tollasta.
Minä muistan. Naapurin lapsilla oli tuollaiset. Olisko ollut 87 tai 88. Minä en ollut muotitietoinen ja oli vaan huopikkaat, jotka oli omasta mielestä paljon söpömmät, kuin tuollaiset norsun jalan näköiset monot.
Kysykäö elon muskilta samantien jos löytyisi käytettynä jtn kuukenkiä
En kehtaisi kävelle jos tytyllä olisi tuommoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? En muista tollasta.
Niitä oli silloin mustina, kuten itsellänikin, vaaleanpunaisina ja mintunvihreinä.. ainakin ihan kaameita painuivat lättänöiksi ja jaloille tosi epämukavat.
Nuohan ovat suorastaan seksikkäät. Valkoinen toppapuku, vaaleanpunaiset moonbootsit ja pipo. Tuollainen nainen sytyttämässä saunan pesää. Kyllä minulla syttyy joku muukin, kun ajattelee mitä tuolla vaatteiden alla on.
Vierailija kirjoitti:
Valitan, mun jalkojen mukavuus menee sun päänsäryn edelle
Osui ja upposi, aina!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sulla ei ole määräysvaltaa,.eikä sun mielipiteellä ole käytännössä merkitystä.
Osui ja upposi, aina!
Pulkkamäessä lasten kanssa mainiot. Ei niillä kaupungilla tepastellakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Valitan, mun jalkojen mukavuus menee sun päänsäryn edelle
Vai meneekö sinut päänsärkysi jalkojen säryn edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? En muista tollasta.
Minä muistan. Naapurin lapsilla oli tuollaiset. Olisko ollut 87 tai 88. Minä en ollut muotitietoinen ja oli vaan huopikkaat, jotka oli omasta mielestä paljon söpömmät, kuin tuollaiset norsun jalan näköiset monot.
Kaikki coolit tyypit käytti näitä ala-asteella noihin aikoihin. Olisin itsekin halunnut, mut en saanut. 😕
Vierailija kirjoitti:
Average moonbootsit, tekoripset, lihava, tekorusketus mallia porkkana, rakennekynnet, verkkarit, jauhaa purkkaa.
Hyi helevetti
Huppari, roikkuvat farkut, tennarit, tatuoinnit, ylikasvanut tukka, epäsiisti parta, mahaa.
Yäk. Näitä miehiä näkee liikaa.
Luin nopeesti, miehet ja manboobsit.
Ap ei sinulle kuulu kuka kulkee niillä, sinulle ei kuulu toisten asiat muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuohan ovat suorastaan seksikkäät. Valkoinen toppapuku, vaaleanpunaiset moonbootsit ja pipo. Tuollainen nainen sytyttämässä saunan pesää. Kyllä minulla syttyy joku muukin, kun ajattelee mitä tuolla vaatteiden alla on.
Saunanpesää sytyttämässä VALKOISESSA toppapuvussan. Ei ehkä se käytännöllisin värivalinta.
No mut ne on lämpimät, miten sitä muuten tarkenee kun pitää lasten kanssa ulkoilla?