Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaahas!Mies sanoi lähtevänsä isyyslomalla kalaan lappiin poikien kanssa!!!!!

Vierailija
06.03.2007 |

Kesällä la ja kappas vaan,poikien kalarissu vko mun la:sta. Mies uhkaa lähteä kalaan. Mutta ei Kela kalastamisesta maksa!!!!Ärsy mies

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esikoinen tulossa?

Vierailija
2/31 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poltan sen virvelin vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kersahan voi syntyä just sen kalastusreissun aikana =D

Vierailija
4/31 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan päästäs.

kait miehen kuuluu kans vastata lapsesta?

Aikamoisen ukon oot sit ottanut =(

Vierailija
5/31 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnasta pois synnytyksestä vaikka kyseessä on NELJÄS lapsi. Taidan olla onnekas!

Vierailija
6/31 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa huviksesi ja katso mitä anoppi tykkää ;) Pitää varmaan puhuttelun pojalleen sun puolesta. Jos on noin lapsellinen mies, niin välillä tarvii laittaa äitikin kasvattamaan poikaansa.

Vierailija
7/31 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivotaan, että mies sanoi sen vaan suutuksissaan, vaikka kalamies onkin

Vierailija
8/31 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikoksi Lontooseen shoppailemaan, tai vaikka siskon luokse Tampereelle miehen kalareissun jälkeen, niin isä voi vuorostaan hoitaa lasta viikon yksin. Vuorosysteemi kuulostaa ainakin minusta oikein reilulta. Ehdotapa isälle!

Vierailija
9/31 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa sen pienen nyytin syliinsä, tajuaa, että tässä tämä nyt on, lapseni niin ei muusta välitä!

Raskausaikana joidenkin miesten on tosi vaikea hahmottaa koko asiaa, synnytyksen jälkeen onkin eri meininki.

Vierailija
10/31 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että sinua ärsyttää, olisin itsekin moisesta vihainen. Luulen kuitenkin, että kyse on ennemmin ajattelemattomuudesta kuin välinpitämättömyydestä lasta kohtaan. (uskokaa vaan, av-mammat, kyllä se isä voi rakastaa sitä lastaan, vaikka nyt kuvittelisikin menevänsä kalaan) Tee miehelle selväksi, että tuommoinen ei käy, älä anna lyödä sitä reissua lukkoon. Soita vaikka sen kalakavereille ja ilmoita, ettei mies silloin tule kalaan, jos ei muu auta. Mies tajuaa kyllä tilanteen lähempänä h-hetkeä.

Minua ärsytti sunnattomasti, kun mieheni esikoisemme lasketun ajan tienoilla pariin otteeseen meni kaverin kanssa baariin ja olisi halunnut ottaa olutta. Hän sitten soitteli minulle ja ihan tosissaan kyseli, että en kai aio synnyttää tänään, jos hän pari olutta ottaisi. Ei ottanut...

Vierailija
11/31 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä joku ulkopuolinen puhumaan järkeä miehellesi. Siis sellainen mies, jolla on lapsia.

Vierailija
12/31 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alunperinkään lähteä leikkimään kotia tollasen miehen kanssa? Turha sanoa että se muuttuu lapsen myötä tai on se muuten hyvä isä... EI

Hyvä isä ei missään olosuhteissa lähde Lappiin juhlimaan esikoisen (tai muunkaan lapsen) synntyksen ollessa lähellä. Isä joka sitoutuu perheeseensä haluaa itse olla paikalla ottaa osaa ja tukeaperheen muuttuneeseen arkeen.

Miksi edes kuvittelit että siitä pikkupojastajoka kotonasi asuu, tulee joskus mies jonka elämääsi haluat?

Vierailija
13/31 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saanut lomaa kun ei olllut osattu varautua muka. Isyys loma tuli seiiten sen kuukauden jälkeen. Suututti silloin ja suututtaa yhä. Ei ollut helppoa ei. Laspipääsi viikonkuluttua sairaalasta 2 h syöttäväleillä ympäri vuorokauden. Pahemmin ei kyllä siitä kaukaudesta mitään muista: (

Vierailija
14/31 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesvaihto työpaikkaa just kun esikoinen synty ja oli sopinu etukäteen niin että pitää isyysloman lasketusta päivästä 2 viikkoo eteenpäin- kätevästi kun oli kaikkee uutta töissä. No laps synty 2viikkoo myöhässä... ei oo kauhalla annettu kaiklle. Joo ja kun on tärkeet juhlat ollu kyseessä niin heippa on ovelta sanonu ja pärjäilkää, kun oon vastasyntyneen ja leikki-ikäsen kanssa jääny... On kyllä myöhemmin huolehtin lapsistaan ihan hyvin, mutta meidän välit on menny aika huonoks just sen takia että en oo saanu mitään tukea kun olisin tarvinnu.

Vierailija
15/31 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistuukin lapsen hoitoon, niin kyllä vieläkin ottaa pattiin kun ajattelee miten lapsen synnyttyä ensimmäinen tärkeä asia oli varpajaisten järjestäminen kavereille seuraavaksi viikonlopuksi. Ja jos se olisi jäänytkin siihen, mutta luuhasi koko ensimmäisen viikon kaupungilla " asioilla" ja yhtenä iltana tuli umpitunnelissa kotiin (plus tietysti varpajaisista). Itse opettelin imetystä ja ihmettelin milloinkahan itse saisi jotain syötävää. Nykyään pysyy paremmin kotona, mutta ikävä muisto jäi " isyyslomasta" .

Vierailija
16/31 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ollut kertakaikkiaan ketään jota pyytää avuksi, niinkuin ei ole edelleenkään. Jos on vaan joku läheinen tukena ja apuna niin silloinhan se ei olisi niin kamalaa ollut.

Vierailija
17/31 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että lähtee ensi kesänä lappiin kalalle kavereitten kanssa. Ja laskettu aika on heinakuussa.

Minä kuittasin koko ilmoituksen ensisijaisesti naurulla. Sanoin (muuten miehen kavereitten kuullen) ettei luoja oo kieltäny hulluja haaveilemasta. Toisaalta vähän aikaa mietittyäni sanoin myös, että JOS vauva on jo syntynyt reissun tullessa ajankohtaiseksi, JOS minä olen hyvässä kunnossa ja JOS vauva on tyytyväisen ja rauhallisen oloinen pakkaus ja JOS mulla on tarvittaessa apua saatavilla niin siinä tapauksessa muutaman päivän kalareissu voisi olla ihan toteutettavissa. Tähän mies totesi jotenkin ällistyneen oloisena, että nämähän on ihan itestäänselvyyksiä - että en kai minä häntä nyt ihan täydeksi idiootiksi luullut.

Eli ainakin meillä tämä ilmoitus siis tarkoitttikin, että mies lähtee isyyslomalla käymään kalalla JOS olosuhteet sen sallivat. Ei vaan tullut edes ajatelleeksi, että tuota jälkimmäistä osuutta olisi ollut hyvä korostaa heti alkuunsa. Se kun oli jotenkin vaan niin itsestäänselvyys, että minun olisi pitänyt ilman muuta se tajuta. Siis hänen mielestään.

Eikä mulla mitenkään kamala mies ole. Kalahullu kyllä mutta muuten ihan aikuinen ja fiksu mies kaikinpuolin.

Vierailija
18/31 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olesellaista miestä.. Kaverit ja kalastus tärkeämpi kuin perhe????????

Vierailija
19/31 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aikoo käydä muutaman päivän pois kotoa JOS olosuhteet sen sallivat??? Ei siis ole merkitystä sillä mitä hän muun vuoden aikana tekee. Hyvällä isällä ei ole mitään muita kiinnostuksen kohteita kuin vaimo ja lapset. Ei mitään. Muuten hän ei näitä arvosta. Piste.

Vierailija
20/31 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tollasten kanssa viittitte olla, ja vielä lapsia tehdä ???