Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki haluavat sänkyyn liian nopeasti?

Vierailija
17.02.2025 |

Mistä olette (kaveripiirien ulkopuolelta) löytäneet ihmisiä joiden kanssa voi edetä hitaasti ja rauhassa? Kuinka tuollainen tutustuminen on lähtenyt liikkeelle? Omalle kohdalleni ei tuollaisia ihmisiä ole sattunut.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ainakin miehenä on ollut krooninen kaverivyöhykevaara eli mun on pakko yrittää edistää tilannetta sänkyyn koska muuten jää kaverivyöhykkeelle.

Tavoitteeni ei ole vain seksi mutta ilman seksiä jää kaveriksi ja saa sen viestin että vaikutat mukavalta mutta ei ole kipinää.

Etkö osaa flirttailla ja olla mies naiselle muuten kuin kaivamalla vehkeesi esiin? Kyllä se vetovoima tuntuu housut jalassakin, jos sitä on.

Aivan. Jos miehessä on substanssia, nainen kyllä huomaa hänet, vaikka ei tulisi heti iholle. Itse asiassa kiinnostavampi niin, että pitää vähän ns. hajurakoa.

Paitsi että itse en tykkää flirttailusta. En harrasta sitä itsekään. Mielestäni flirtti on vihjailua, jonka tarkoitusperät jäävät hämäriksi. Usein siinä voi olla myös vitsailuksi naamioitua piikittelyä. Semmoinen on minulle turn off.

Vierailija
22/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisen kanssa ei ole näitä ongelmia. Tietää kyllä mitä on tulossa ja mistä maksaa. Tulee myös pitkässä juoksussa halvimmaksi, jos puhutaan pelkästään seksistä.

Yleensä parisuhde tulee nimenomaan naisosapuolelle kalliimmaksi kuin sinkkuelämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Paitsi että itse en tykkää flirttailusta. En harrasta sitä itsekään. Mielestäni flirtti on vihjailua, jonka tarkoitusperät jäävät hämäriksi. Usein siinä voi olla myös vitsailuksi naamioitua piikittelyä. Semmoinen on minulle turn off.

Onko flirttailu jotakin mitä tehdään tietoisesti? Minä en koskaan tietoisesti flirttaile, mutta kaverini ovat sanoneet että minusta näkee heti, jos pidän jotakuta miestä jollakin tavalla kiinnostavana. Kuulemma alan käyttäytyä kuin olisin opetellut kannesta kanteen jonkin flirttailun opaskirjan.

Vierailija
24/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisen kanssa ei ole näitä ongelmia. Tietää kyllä mitä on tulossa ja mistä maksaa. Tulee myös pitkässä juoksussa halvimmaksi, jos puhutaan pelkästään seksistä.

Vaan kun tässä oli kyse pysyvämmän ihmisssuhteen rakentamisesta niin maksulliset eivät asiaan liity. Pelkkää seksisuhdetta hakevat ovat asia erikseen eivätkä tähän keskusteluun liity.

Vierailija
25/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun välimatkaa on riittävästi, eikä edes tapaaminen on mahdollista heti. Jos kiinnostusta riittää, voidaan viesteillä ja videojutella kuukausia. Toinen tulee tutuksi ilman lähikontaktia. Tästä on hyvä jatkaa sitten, kun vihdoin kohdataan.

Tässä on sekin hyvä puoli, että jos toinen ei ole valmis odottamaan tapaamista, hän ei ole sen arvoinenkaan. Tässä instant-suhteiden maailmassa kannattaa edetä omien arvojensa mukaan. Easy come, easy go.

Vierailija
26/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkosta? Nuorena jos aloittaa niin on normaalia odottaa. Ja jos olet tarpeeksi kiva ja hyvännäköinen, mies kyllä odottaa jonkin aikaa

Vierailija
27/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkosta? Nuorena jos aloittaa niin on normaalia odottaa. Ja jos olet tarpeeksi kiva ja hyvännäköinen, mies kyllä odottaa jonkin aikaa

Ei automaattisesti. Itse aloin tapailun uskovaisen miehen kanssa, joka ilmoitti haluavansa tutustua rauhassa ennen seksiä. No, oli lopulta heti tunkemassa housuihin ja eikä olisi haitannut yhtään, ettei ollut ehkäisyä. 

Vierailija
28/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla iskee flirttailumoodi oitis kun joku mies astuu huoneeseen. Tai ainakin ju6ri jos on kiinnostava tyyppi heidän mielestä.  En tiedä onko tietoista vai ei. Ärsyttävää kun jotkut kaverini ovat muka, että miten niin, enhän minä nyt...Miehistä en tiedä, onhan heilläkin varmaan sama ilmiö joillakin. 

On olemassa kahdenlaista hidasta etenemistä. Toisessa kyllä ollaan lähekkäin, suukotellaan, annetaan ilmi, että on toisesta kiinnostunut ja vetovoimaa on, mutta ei haluta liian nopeaa etenemistä. Halutaan tutustua ensin. Tämä saattaa johtaa tai yleensä johtaakin myös suhteeseen. 

Toisessa hitaassa etenemisessä ei olla lähekkäin, ei suukotella eikä osoiteta fyysisesti kiinnostusta. Tämä ei yleensä johda muuhun kuin kaveruuteen. 

Nämä pitäisi osata erottaa toisistaan. Itse kyllä naisena myös sanonkin jos en tunne vetovoimaa, että ollaan vaan kavereita. Enkä esimerkiksi suutele tms.  Mutta kaikki eivät sitä sano. 

Vierailija
29/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksisuhde ja kaverisuhde ovat eri asioita ja se ero tehdään selväksi jo alussa.

Vierailija
30/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Paitsi että itse en tykkää flirttailusta. En harrasta sitä itsekään. Mielestäni flirtti on vihjailua, jonka tarkoitusperät jäävät hämäriksi. Usein siinä voi olla myös vitsailuksi naamioitua piikittelyä. Semmoinen on minulle turn off.

Onko flirttailu jotakin mitä tehdään tietoisesti? Minä en koskaan tietoisesti flirttaile, mutta kaverini ovat sanoneet että minusta näkee heti, jos pidän jotakuta miestä jollakin tavalla kiinnostavana. Kuulemma alan käyttäytyä kuin olisin opetellut kannesta kanteen jonkin flirttailun opaskirjan.

Selvästi et ole tietoinen omasta käytöksestäsi. Taidat olla aika nuori. Kannattaa tutustua itseensä.

Vierailija
31/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei automaattisesti. Itse aloin tapailun uskovaisen miehen kanssa, joka ilmoitti haluavansa tutustua rauhassa ennen seksiä. No, oli lopulta heti tunkemassa housuihin ja eikä olisi haitannut yhtään, ettei ollut ehkäisyä. 

Ei tietenkään varmasti. Missään kohtaa en niin väittänyt. Tässä kysyttiin, mistä niitä voisi löytää. Eihän mikään tietenkään takaa että jokainen kirkossa käyvä on samanlainen. 

Vierailija
32/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maha mitään, kun alkaa väsyttämään jo niin aikasin

M49

Vierailija
33/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä miehenä joskus erehdyin kirjoittamaan tänne, kuiinka olin edennyt naisen kanssa rauhallisesti ja harkitusti, enkä itse ollut valmis vielä seksiin kolmansienkaan treffein yhteydessä ja  silloin kun nainen antoi omassa kodissaan ilm. ja hyvin ymmärrettävän vihjeen, etttä hän saattaisi sitä haluta kanssani. Niin sen sijjaan. että olsiin saanut kuulla olevani muunohessa ihminen jota ei kukaan voi arvostaa, koska olen niin rajoittunut ja estynyt tai koska olen pienimunainen impitentti vain yksinkertiasesti (kaappi)homo, joka on myös päästään sekaisin kun kuvittelin ja luulin, että voisin mahd. tulevaisuudessa olla kiinnostunut ja olla valmis harrastamaan seksiä naisen kanssani. 

Minusta olisi ollut perusteltua sanoa tai kuulla, edes yksi huomaustyus siitä, että mikä oli tämän ulostuloni pointti, niin tavallsielta se vaikutti; olkoonkin että se lienee tavallsiempaa, että naine on ueammin hän, joka ei ole valmis mutta ei se nyt ni-in harvinaista ole miestenkään osalta tai ylipäätään, että "vielä" kolmansien treffien yhteydessä tehdään ja puuhaataan muutakin kuin edetään harrastamaan seksiä. Mutta eipä tuloloin yksikään tällaista huomautusta tehnyt. 

Ehkä sain pienen traumankin nosita palautteistani. Koska olen viihtynyt sinkkuna ni-in pitkään kuin olen huomannut kysyväni itseltäni, ett onko yksi syy sille miksi olen useammin päätynyt naisen kanssa kaveriksi tai jopa ystäviksi (ei heidän määränsä vaan laatunsa) kuin edennyt yhteisymmärryksessä parisuhteeseen siinä, että naiset olisivat odottaneet, että olsin osannut suoraviivaisemmin ja päämäärätietosiemmin osannut johdattaa itse "suhteemme" intiimimmälle tasolle tai osannut huomata ja havaita, että hänen eleistään, että hän haluaisi mutta minä en huomaa tai tajua vaan luulen, että hän tykkää ja nauttii ilm olostaan muutoin kanssani. 

- Joitain kertoja onkin tuntunut kuin eläiisin jonkinlaien kirouksen alla, Ja ei - en kuvittele tai luule, että jos etenisinkin naisen kanssa harrastamaan seksiö niin se yksistään merkitsisi sitä, että nainen haluaisi jatkaa ja olla tulevasuudessa kanssani parisuhteessa. - Mutta olisihan se kokemus, jota ei halua kokea, jokaisen kanssa, Ei vaikka heissä sinänsä ei olsi sen paremmin ulkoista tai sisäistä vikaa tai puutetta. Äh. milloin tästä kaikesta tuli niin hankalaa. Miten tästä pääsee ulos? 

Vierailija
34/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä miehenä joskus erehdyin kirjoittamaan tänne, kuiinka olin edennyt naisen kanssa rauhallisesti ja harkitusti, enkä itse ollut valmis vielä seksiin kolmansienkaan treffein yhteydessä ja  silloin kun nainen antoi omassa kodissaan ilm. ja hyvin ymmärrettävän vihjeen, etttä hän saattaisi sitä haluta kanssani. Niin sen sijjaan. että olsiin saanut kuulla olevani muunohessa ihminen jota ei kukaan voi arvostaa, koska olen niin rajoittunut ja estynyt tai koska olen pienimunainen impitentti vain yksinkertiasesti (kaappi)homo, joka on myös päästään sekaisin kun kuvittelin ja luulin, että voisin mahd. tulevaisuudessa olla kiinnostunut ja olla valmis harrastamaan seksiä naisen kanssani. 

Minusta olisi ollut perusteltua sanoa tai kuulla, edes yksi huomaustyus siitä, että mikä oli tämän ulostuloni pointti, niin tavallsielta se vaikutti; olkoonkin että se lienee tavallsiempaa, että naine on ueammin hän, joka ei ole valmis mutta ei se nyt ni-in

Ei pelkoa. Jos nainen olisi ollut kiinnostunut seksistä kanssasi, niin ei häntä ystävyys silloin kiinnosta. Ja jos taas naista kiinnostaa ystävyys, niin hän ei pilaa sitä harrastamalla seksiä kanssasi.

Vierailija
35/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei pelkoa. Jos nainen olisi ollut kiinnostunut seksistä kanssasi, niin ei häntä ystävyys silloin kiinnosta. Ja jos taas naista kiinnostaa ystävyys, niin hän ei pilaa sitä harrastamalla seksiä kanssasi."

Kiitos kommentistasi - Ei meistä koskaan pariskuntaa tullut mutta ystäviä olemme olleet jo useamman vuoden, emmekä ole kokeilleet ystävyyden rajoja millaista se olisi, jos harrastaisimme keskenämme seksiä 

T. "33"

Vierailija
36/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi ollut perusteltua sanoa tai kuulla, edes yksi huomaustyus siitä, että mikä oli tämän ulostuloni pointti, niin tavallsielta se vaikutti; olkoonkin että se lienee tavallsiempaa, että naine on ueammin hän, joka ei ole valmis mutta ei se nyt ni-in

Nainen ei varmaan ymmärtänyt, miksi et halunnut tulla hänen viereensä, kun päätit vain hiljaa mielessäsi ilman kommunikointia, että tulevan työpäivän tai ahtauden tai liian nopean etenemisen tai jonkin muun syyn takia se nyt ei oikein käy. Puhumalla moni tilanne ratkeaa. Harmin paikka, että tilanteesta keskustelu kävi kovasti itsetunnollesi, satutti tunteitasi ja oli varmaan osin myös asiatonta. Vaikutat herkältä ihmiseltä ja sekin on täysin ookoo. Toivottavasti vielä löydät juuri sinulle sopivaa seuraa.

Vierailija
37/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kemiat kohtaa, 

moni tuttavuus syntyy baarissa kiimassa.

Itse olin vain turhan arka ja kiltti tilaisuuksien tullen.

Vierailija
38/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei halua painiskella,

onko silloin sitoutunut toiseen vai ?

Näin tapahtui opiskeluaikana mielitietyn kanssa,

muut miehet kyllä halusivat sitä kanssani.

Vierailija
39/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ainakin miehenä on ollut krooninen kaverivyöhykevaara eli mun on pakko yrittää edistää tilannetta sänkyyn koska muuten jää kaverivyöhykkeelle.

Tavoitteeni ei ole vain seksi mutta ilman seksiä jää kaveriksi ja saa sen viestin että vaikutat mukavalta mutta ei ole kipinää.

"Ei ole kipinää" ei tarkoita sitä että mies ei ole halunnut tarpeeksi nopeasti sänkyyn. 

On naisia, jotka arvostaa hitaampaa etenemistä ja toisekseen. Te jäätte kaveriksi siksi, että ette ole sanoin ilmaisseet tarpeeksi selkeästi olevanne kiinnostuneita toisesta. Sanokaa se sanoin mitä toisesta haluatte.

Vierailija
40/49 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Mutta olen miettinyt asiaa siltä kannalta, että tällaisia tilaisuuksiahan on ollut elämässäni lukuisia, enkä ole kokenut vetoa tuolloin yhteenkään poikaan/mieheen

- koko peruskoulu

- harrastuspiirit

- opiskelu

- työelämä

- perhetutut, kaveriverkostot, ym.

Eli tuo tutustuminen ja sitä kautta rakastuminen kuulostaa taas vaan yhdeltä eskapistiselta fantasialta, jossa se prinssi charmikas saattaisi elää. Kuitenkin kun näitä tilaisuuksia on ollut ja miehiin on saanut tutustua ilman pippelipakotusta, mitään ei ole tapahtunut. Päin vastoin, tutustuminen on ruokkinut ennemminkin inhoa kuin halua heitä kohtaan :D

Mitä taas tuohon suin päin seksiin hyppäämiseen tulee, ei sekään ratkaise tuota ongelmaa, että ei synkkaa sillä kaveritasolla. Jos suhde nojaa vain romantiikkaan, into loppuu alkuhuuman eli biologisen paritteluajan jälkeen. Eli ei voittoa silläkään arvalla

Parempi vaan nauttia siitä, mitä on. Omaa rauhaa, asiat saa tehdä tavallaan, kukaan ei häiriköi, oven saa auki koska tahansa jos haluaa altistaa itsensä miehille... jännästi pysyy kiinni vuodesta toiseen, nyt kun sen luvallisesti saa pitää kiinni, eikä tarvitse olla pakon edessä esmi. jonkun pojan järjestäjäpari