Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako huomenna käydä kaupassa?

Vierailija
16.02.2025 |

En jaksaisi.tänään enää lähteä

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin tän. Käyn tänään töiden jälkeen kaupassa kattomassa, onko siellä mitään syötäväksi ostettavaa jäljellä. On mulla pakkasessa kaikenlaista, eli sen puolesta ei hätää. Mutta tiistaiksi tarttis jotain spessuu evästä, kun vietän koko päivän sairaalassa lääketiputuksessa, enkä saa käydä osaston ulkopuolella syömässä, eikä siellä mitään ruokia tarjota.

Ei kaupassa oo täytettyä patonkia tietenkään, mitä oon yleensä ottanu mukaan (eväät saa siellä jääkaappiin), mutta jos edes jotain, mistä voi väsätä jonkun. Ei sillä, jos olisin lauantaina ostanu täytetyn patongin, ei se olis tiistaihin asti säilynyt. Jos ei muuta, niin ehkä jotain keksiä löytyy. Ehkä.

A) Täytetty patonki säilyy kyllä jääkaapissa useamman päivän ja

B) Varmasti löydät tiistainakin kaupasta sellaisen. Jos et, osta joku muu valmisruoka. Ei ne sieltä kaupasta lopu. Ihmeellistä ja typerää panikointia jengillä taas. 

Vierailija
62/68 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin tän. Käyn tänään töiden jälkeen kaupassa kattomassa, onko siellä mitään syötäväksi ostettavaa jäljellä. On mulla pakkasessa kaikenlaista, eli sen puolesta ei hätää. Mutta tiistaiksi tarttis jotain spessuu evästä, kun vietän koko päivän sairaalassa lääketiputuksessa, enkä saa käydä osaston ulkopuolella syömässä, eikä siellä mitään ruokia tarjota.

Ei kaupassa oo täytettyä patonkia tietenkään, mitä oon yleensä ottanu mukaan (eväät saa siellä jääkaappiin), mutta jos edes jotain, mistä voi väsätä jonkun. Ei sillä, jos olisin lauantaina ostanu täytetyn patongin, ei se olis tiistaihin asti säilynyt. Jos ei muuta, niin ehkä jotain keksiä löytyy. Ehkä.

A) Täytetty patonki säilyy kyllä jääkaapissa useamman päivän ja

B) Varmasti löydät tiistainakin kaupasta sellaisen. Jos et, osta joku muu valmisruoka. Ei ne

Mä mitään panikoinu! XD Sä näköjään haluat lukea toisten tekstiin asioita, joita siellä ei ole. Veetun draamakuningatar.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko se ap, kun on noin tyhmä?

Vierailija
64/68 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna on lakko maanantai niin kaupasta saa ostaa vain kaljaa. Kaupan alan lakko etenee kahdessa vaiheessa. Ensin loppu kalja ja sitten loppuu ruoka.

WC paperit loppuivat jo ennen lakkoa.

Vierailija
65/68 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuuko se ap, kun on noin tyhmä?

Sattuuko se, kun on noin huumorintajuton?

Vierailija
66/68 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa ostaa patonkia ja täyttää sitä itse?

Vierailija
67/68 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wc paperi on lakon aikana poikkeus. Sitä saa ostaa ilman rajoitusta. Elintarvikkeet ovat myyntikiellossa. Niiden myynnti on lailla kielletty lakon aikana. Elintarvikkeiden myymisestä ja ostamisesta voidaan määrätä 3 kk-15 vuoteen vankeutta. Riippuu elintarvikkeesta ja määrästä.

Vierailija
68/68 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapapaperia saa hakea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi