Onko kukaan muu kyllästynyt seurusteluun?
Käytät kymmeniä, ehkä satoja tunteja ihmiseen joka sitten vain yhtäkkiä päättää ettet kelpaa.
Kommentit (46)
Satoja tunteja? Sehän on vähän. Jo viikossa tulee lähemmäs 200.
Ehkei kannata haaskata elämää ihmisiin tuolla asenteella, että se on hukkaan heitettyä aikaa. En kylläkään keksi mitään sen parempaa asiaa mihin voisi elämäänsä käyttää. Mihin sinä sitä säästät ap ja kenelle? Sama kysymys kaikille, jotka näkee seurustelun ajanhukkana. Toivottavasti ei ikinä törmää teihin missään.
Ehkä sen takia et kelvannut kun hän huomasi ettei se sinusta hirveä jänskää ole seurustella
Parempihan se on tuossa vaiheessa tajuta kuin vuosien päästä.
Nykyihmiset ovat niin itsenäisiä, että onhan se melkein ihme, jos löytyy tasapainoinen toisilleen hyvin sopiva pari. Koittaa nauttia siitä matkasta ja ottaa iloisena yllätyksenä, jos sopiva kumppani joskus löytyy.
En ole kyllästynyt, mutta tuore eksäni taisi olla
Epäreilua nainen saa aina parisuhteen ja seksiä
Vierailija kirjoitti:
Eikä saa
Jos mies kokee tehneensä hyvän diilin, ei hän kovin helpolla kyllästy. Olit ajanviete. Siirtyi seuraavaan, kun löysi paremman. On eri asia, haluaako tasokkaampi nainen häntä. Tuollaiset jäävät usein vanhemmiten peräkammariin.
Tavallaan kyllästyin kun puoliso oli saanut vihiä. Piti laittaa seurustelu ainakin tauolle.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies kokee tehneensä hyvän diilin, ei hän kovin helpolla kyllästy. Olit ajanviete. Siirtyi seuraavaan, kun löysi paremman. On eri asia, haluaako tasokkaampi nainen häntä. Tuollaiset jäävät usein vanhemmiten peräkammariin.
Omakohtaista kokemusta?
Joo kyllä olen kyllästynyt. Neljäkymmentä täytettyäni treenasin itselleni atleettisen kropan ja aloin kiinnittää huomiota tyyliini. Tuloksena irtopiparia tulee niin paljon, ettei ole mitään syytä seurustella.
m44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä saa
80% naisista saisi vaikkapa heti samana iltana treffit järkättyä komean miehen kanssa, kunhan vaan viitsisi avata tinderin pariksi minuutiksi. Tämä on FAKTA.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä olen kyllästynyt. Neljäkymmentä täytettyäni treenasin itselleni atleettisen kropan ja aloin kiinnittää huomiota tyyliini. Tuloksena irtopiparia tulee niin paljon, ettei ole mitään syytä seurustella.
m44
Ja tauteja, syöpää aiheuttava papillooma tarttuu ihopinnoilta vaikka käytät kumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m44
Ja tauteja, syöpää aiheuttava papillooma tarttuu ihopinnoilta vaikka käytät kumia.
???
Papillooma rokote on olemassa. Etkö tietänyt?
Muille on olemassa lääkitykset. Ainoa paha on hivi kun joutuu popsimaan pillereitä lopun ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä saa
Kyllä saa
Edellinen ero tuli yllättäen ja mulla meni vuosia päästä siitä yli. Olen päättänyt etten koskaan enää seurustele vaan yksin mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä saa
Kyllä saa
Kiinnostaisi kyllä tietää miten rumia nää av mammat oikein ovat.
Joku teki kokeen tinderissä missä hän laittoi profiiliin kuvat seepparinaisesta rullatuolissa ja hänkin sai heti mätchejä tinderissä komeilta miehiltä jotka olivat heti halukkaita tulemaan treffeille.
En ole päässyt kyllästymään kun niin vähän olen tuota harrastanut.