Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212
Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?
Kommentit (527)
Yllättävän monet naiset tuntevat kiinnostusta Geriatriaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että sitten olisi enemmän pariskuntia, joilla on 15 vuoden ikäero. Nythän tuollaiset suhteet ovat äärimmäisen harvinaisia. Miksi 35-vuotiaat muka "kisaisivat" 50-vuotiaista, kun omanikäisiä on?
kolmekymppisenä naisena omanikäiset miehet tuntuu toivottoman epäkypsiltä, tärkeintä on pleikkari ja kavereiden kanssa kaljoittelu, miesystäväni on 14 vuotta minua vanhempi ja koen meidän olevan samalla henkisellä tasolla.
Voi olla, mutta kauanko sen kroppa sulle riittää. Mä treffailin 12 vuotta vanhempaa, jonka muna ei kovettunut kunnolla. Ei mitään iloa sängyssä siitä äijästä, eikä se mikään silmänilokaan ollut.
Olit liian ruma ja läski. Itse olen homomies, ja 17 vuotta minua vanhemman miesystäväni erektio on yleensä
Juu juu, mies ottaa tosiaan ruman läskin kun pääsee itse valitsemaan 😂 ja suolessa ihan sana, mitä sinne lykkää kun tuntoa ei ole.
Miesten erektioissa on valtava ero jo kolmekymppisenä. Riippuu ihan miehen verisuonten tilasta.
Vierailija kirjoitti:
Joka ikäluokan top 10 miehistä käydään naisten kesken kilpailua.
Niinhän sä luulet, häntäpään hylky
Olipa taas typerä otsikko. ITse kyllästynyt just 30vpäälle naisena näihin otsikkoihin että muka kaikki me nuoremmat ollaan kiinnostuneita vain vanhemmista miehistä ja niiden rahoista. Olen hyväluonteinen ja kroppainen nainen ja valitsin vähän ennen 30vuotta täytettyäni miehen ja kyllä hän samaa ikäluokkaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttua ei pääse lukemaan, kun on maksumuurin takana. Mihin tämä väite nyt oikeastaan perustuu? Jos kerran esim. Tinderissä miehiä on moninkertainen määrä naisiin verrattuna, niin millä matematiikalla juuri 50+ miehillä olisi siellä erityisen paljon valinnanvaraa?
Parhaita 50+ miehiä jathaa 35 - 65 vuotiaat naiset. Valinnanvaraa on.
Niin, parhaita. Eli jotain yksi sadasta? Parhailla miehillä ja naisilla on vientiä iästä riippumatta.
Eikä nuoret naiset silti käppänää ota.
Tuo iltalehden juttu on vuodelta 2018. Tosi ajankohtainen.
Olen 50v mies ja voin vahvistaa iltalehden väitteen vääräksi.
Taitaa koskea lähinnä varakkaita 50v johtavassa asemassa olevia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttua ei pääse lukemaan, kun on maksumuurin takana. Mihin tämä väite nyt oikeastaan perustuu? Jos kerran esim. Tinderissä miehiä on moninkertainen määrä naisiin verrattuna, niin millä matematiikalla juuri 50+ miehillä olisi siellä erityisen paljon valinnanvaraa?
Niin, parhaita. Eli jotain yksi sadasta? Parhailla miehillä ja naisilla on vientiä iästä riippumatta.
Jos suominainen ei ota, niin sitten otetaan sitten joku 20-28v filippiineiltä tai taimaastaa. Kyllä niitä ottajia siellä riittää.
Tämän olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että sitten olisi enemmän pariskuntia, joilla on 15 vuoden ikäero. Nythän tuollaiset suhteet ovat äärimmäisen harvinaisia. Miksi 35-vuotiaat muka "kisaisivat" 50-vuotiaista, kun omanikäisiä on?
Tuo on pieni ikäero.
eri
En tod. ota edes ikäistäni kun nuorempiakin on jonossa. Miehet rupsahtaa nopeammin kuin naiset, koska eivät huolehdi itsestään. Iho rypistyy ja lihakset muuttuu vatsalaardiksi, karvoja siellä täällä ja hoitamattomat kynnet neljässä sorkassa.
N
Ai nyt 35 vuotias nainen onki yhtäkkiä "nuori nainen" Kyllä tää palsta on hassu. Vasta täällä sanottiin että olen 32v naisena vanhus.
Heh, milloin näet naisen ilmoituksessa haetaan vitjapallista kumararyhtistä ukon käppänää jolla vatsa ja rinnat roikkuvat... lol... Joillain on nyt jääneet fantsut päälle xhamster Old vs. Young videoiden jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Mitä, eikö sinkkunaisia tulvikkaan ovista ja ikkunoista? Mutta kun lehti väittää niin!
Tuolla yritetään aivopestä naisia huolimaan vanha mies valehtelemalla, että naiset muka "kisailevat" papparaisista.
Kuka on koskaan nähnyt, että naiset millään lailla "kilpailisivat" keskenään jostain miehestä? Varsinkaan itseään pahasti vanhemmasta miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa koskea lähinnä varakkaita 50v johtavassa asemassa olevia miehiä.
Niillä on jo muija. Jos ei ole, miehessä on jotain vialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, eikö sinkkunaisia tulvikkaan ovista ja ikkunoista? Mutta kun lehti väittää niin!
Pattayan huorakadulla akkalauma tulee repimään 50v ukkoa kädestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suominainen ei ota, niin sitten otetaan sitten joku 20-28v filippiineiltä tai taimaastaa. Kyllä niitä ottajia siellä riittää.
Tämän olen huomannut.
Mene ja hae, lopeta poraaminen miesvauva.fissä. Kukaan ei itke sun perääs.
Vierailija kirjoitti:
Heh, milloin näet naisen ilmoituksessa haetaan vitjapallista kumararyhtistä ukon käppänää jolla vatsa ja rinnat roikkuvat... lol... Joillain on nyt jääneet fantsut päälle xhamster Old vs. Young videoiden jälkeen...
Oikenee se ryhti vähän kun kulkee kädet selän takana.
Joka ikäluokan top 10 miehistä käydään naisten kesken kilpailua.