Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212
Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?
Kommentit (528)
Jopa meni mammoilla otsikko tunteisiin :D
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se taitaa olla
M59
Sinä olet kuusikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että sitten olisi enemmän pariskuntia, joilla on 15 vuoden ikäero. Nythän tuollaiset suhteet ovat äärimmäisen harvinaisia. Miksi 35-vuotiaat muka "kisaisivat" 50-vuotiaista, kun omanikäisiä on?
Kolmevitoset miehet ovat parisuhdestatuksen huipulla. Niillä vasta valinnanvaraa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi tietää, miksi kukaan 50-60 v nainen taistelisi mistään miehestä? Tai edes nuorempi?
Vaikka nämä avaukset ovat mitä sattuu, niin ihan kivastihan nämä menevät ihon alle.
No en mä nyt tiedä, lähinnä olen utelias, että mikä mekanismi. Omat viiskymppiset ovat vielä edessäpäin, enkä ole tällä vuosituhannella ollut sinkku. Ei vaan oikein kuulosta tutulta, että tädit mätkisivät toisiaan marimekkolaukuilla minkäänlaisen sedän takia. Olen tietty ihan ulkona kuvioista.
Vierailija kirjoitti:
Juttua ei pääse lukemaan, kun on maksumuurin takana. Mihin tämä väite nyt oikeastaan perustuu? Jos kerran esim. Tinderissä miehiä on moninkertainen määrä naisiin verrattuna, niin millä matematiikalla juuri 50+ miehillä olisi siellä erityisen paljon valinnanvaraa?
Hyvä huomio. Ihmiset eivät todellakaan voi hakea seuraa kuin Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi tietää, miksi kukaan 50-60 v nainen taistelisi mistään miehestä? Tai edes nuorempi?
Vaikka nämä avaukset ovat mitä sattuu, niin ihan kivastihan nämä menevät ihon alle.
No en mä nyt tiedä, lähinnä olen utelias, että mikä mekanismi. Omat viiskymppiset ovat vielä edessäpäin, enkä ole tällä vuosituhannella ollut sinkku. Ei vaan oikein kuulosta tutulta, että tädit mätkisivät toisiaan marimekkolaukuilla minkäänlaisen sedän takia. Olen tietty ihan ulkona kuvioista.
Niin no, sinä ymmärrät nyt taistelun aika konkreettisesti. Tuo jolle vastasin tuli vain vinkumaan, ettei kukaan mitään miestä tarviikaan. Moni varmasti on yksin tyytyväinen, mutta harva näistä jaksaa netissä naukua asiasta koko ajan.
Ei ole tarvinnut kisata miehistä. Olen päälle 30v nainen ja oma mies on samanikäinen
Homman pointtihan on se, että kun Suomessa ei oikein ole alle 45v miehille enää töitä, niin alemmissa ikäluokissa on melkoisen paljon toivottomuutta, ulosottoa, peliriippuvuutta, lapsellisuutta, luovuttajuutta, päihdeongelmia jne. 50v miehet on se viimeisin vielä ns. normaali ikäluokka, jolle on ollut paikkansa tässä maailmassa. Siksi ne houkuttaa nuorempiakin naisia. Niillä on kaikki tarvittava, mikä tarvitaan perheen perustamiseen. Nuoremmilla harvoin enää on. Eikä tule koskaan olemaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Juttua ei pääse lukemaan, kun on maksumuurin takana. Mihin tämä väite nyt oikeastaan perustuu? Jos kerran esim. Tinderissä miehiä on moninkertainen määrä naisiin verrattuna, niin millä matematiikalla juuri 50+ miehillä olisi siellä erityisen paljon valinnanvaraa?
Jutun pääsee lukemaan vain varakkaat 50 set miehet.
Vierailija kirjoitti:
No eihän niillä olekaan. Tämähän on ilmiselvää aivopesua, jotta naiset ottaisivat niitä viiskymppisiäkin miehiä, kun luulevat, että heistä jotenkin kilpaillaan :D
En tunnista tätä ilmiöitä. Olen nyt 40v naisena deittaillut ja ollut Tinderissä 2v. Todella hyviä ja kunnollisia miehiä pilvin pimein iällä 40-55v ja jopa epätoivoisia.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että sitten olisi enemmän pariskuntia, joilla on 15 vuoden ikäero. Nythän tuollaiset suhteet ovat äärimmäisen harvinaisia. Miksi 35-vuotiaat muka "kisaisivat" 50-vuotiaista, kun omanikäisiä on?
Jaa-a, aika pieni osa 50v miehistä on sinkkuja ja ne parhaimmat ovat varattuja.
Tosin ne 2 kpl jotka ovat eronneet tuon ikäisinä ovat molemmat hankkineet thaivaimot ja heillä kyllä on suuret ikäerot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, sinä ymmärrät nyt taistelun aika konkreettisesti. Tuo jolle vastasin tuli vain vinkumaan, ettei kukaan mitään miestä tarviikaan. Moni varmasti on yksin tyytyväinen, mutta harva näistä jaksaa netissä naukua asiasta koko ajan.
No sama se on kuvaannollisesti. Edes mun sinkkuystäväni eivät näkisi vaivaa kisatakseen, vaan tulkitsisivat, ettei mies ole kiinnostunut heistä, kohauttaisivat olkapäitään ja jatkaisivat matkaansa. Ei me taisteltu miehistä nuorinakaan, ei se toiminut niin silloin(kaan). Sitä juuri mietin että mikä saa saman ikäluokan täti-ikäisenä innostumaan kisaamisesta. Vai saako mikään. Juttuhan on maksumuurin takana.
Rikkaat tai hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa olevat miehet kiinnostavat (about kaikkia) naisia.
Ei ole uutinen.
Jopa 35-vuotiaat naiset alkavat olla jo aika vanhoja. Miksei sitä katselisi miestä, jolla on rahaa? En jaksa uskoa, että tämä koskee tavallisia viisikymppisiä, joilla on asuntolainaa ja murheita.
Vierailija kirjoitti:
En usko minäkään. Suomessa on miehiä paljon enemmän kuin naisia, miksi naisten pitäisi tapella samoista (vanhoista) ukoista.
Laadusta kannattaa maksaa. Tai tapella.
Mikähän siinä on, että sinusta ap ei kuitenkaan kiinnostu kukaan, vaikka jankkaat tätä samaa asiaa palstalla päivästä toiseen?
No, jospa ne 50+ miehet ovat jo muuttaneet vanhemmiltaan omaan asuntoon. Nykyisinhän moni poika jää vanhempiensa hoteisiin, kun siellä pelaa huolto niin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 32 ja koen, että jo 10 vuotta vanhempi mies on keskimäärin liian vanha mulle. Viiskymppinen olisi aivan liian vanha suhteessa omaan ikääni, en halua tietentahtoen tilannetta missä puoliso on 80-v kun ite oon reipas 60-v. Varmaan poikkeuksia aina löytyy mut en kyllä tieten tahtoen hae kauheasti itseäni vanhempaa puolisoa.
Voisi myös kuvitella, että semmoset kolmekymppisten ihailemat eli luultavasti komeat, ei-kaljuuntuvat, urheilulliset ja hyvin tienaavat viisikymppiset sinkkumiehet olisi lopulta aika pieni ryhmä tossa ikäpolvessa. En näe miksi joku tosi tavallinen viisikymppinen ihan kiva mies olisi kolmekymppisten joukossa jotenkin erityisen suosittu.
Niin, siis tosiaan jos on komea, hyväkuntoinen urheilullinen, hyväluonteinen ja työelämässä menestyvä 50v mies niin varmasti hänelle on vientiä. Omanikäisissä ja varmasti nuoremmissakin. Sellaiset charmantisti ikääntyvät on kuitenkin hyvin pieni vähemmistö sinkkumiehistä, eikä he välttämättä sitten kauaa sinkkuna pysykään.
Pieni vähemmistö on myös ne 35-vuotiaat jotka voisi ajatella viisikymppistä parisuhdemielessä, tarpeeksi komea ja hurmaava voi toki sänkykaveriksi kelvata sellaista haluavalle.
Tässä nyt tuskin puhuttiin tavislylleröistä tai ruokkoamattomista kaljamahoista. Toki komeimmista hyväkäytöksisistä miehistä "taistellaan" joka ikäryhmässä.
Komeilla miehillä joilla on elämä ja talous kunnossa ja järki päässä, on eniten valinnanvaraa puolison suhteen. Se, että viiskymppisistä miehistä yleisesti kilvoiteltaisiin nuorempien keskuudessa on täysin perätön väite.
Viisikymppinen ei ole papparainen 🙄