Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!

Vierailija
16.02.2025 |

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212

Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?

Kommentit (528)

Vierailija
101/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja nämä prostituutiolla itsensä elättäneet ihmisparat ovat kanssasi vain rahan takia odottaen kuolemaasi"

Siihen asti kunnes passi tulee postissa. Sen takia laitan ne paksuksi heti. Sitten kun tulee ero, niin menen vaan hakemaan nuoremman filpuista tilalle. Nyt on jo viides menossa.

Vierailija
102/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko minäkään. Suomessa on miehiä paljon enemmän kuin naisia, miksi naisten pitäisi tapella samoista (vanhoista) ukoista.

Ei varmasti tarvitse, mutta väittämäsi on väärin. Suomessa on enemmän naisia kuin miehiä.

https://stat.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html#vaestorakenne

Miksi alapeukutit? Et osaa lukea faktista tilastoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on enemmän kuin naisia myöhäiseen keski-ikään saakka. Eikä pelkästään Suomessa vaan koko maailmassa!

Naisten markkinat aina siihen asti kunnes lakkaa miehet kokonaan kiinnostamasta.

Vierailija
104/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 50v mies ja voin vahvistaa iltalehden väitteen vääräksi.

Mitä, eikö sinkkunaisia tulvikkaan ovista ja ikkunoista? Mutta kun lehti väittää niin!

Pattayan huorakadulla akkalauma tulee repimään 50v ukkoa kädestä.

Saadakseen rahaa ja elättääkseen itsensä rahoillasi. Luulitko muka, että he ovat ulkonäöstäsi hurmaantuneita?

Ihan sama kunhan mun ei tarvii tyytyä läskiin ja räväkkään 30v+ suomi akkaan.

Vierailija
105/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja nämä prostituutiolla itsensä elättäneet ihmisparat ovat kanssasi vain rahan takia odottaen kuolemaasi"

Siihen asti kunnes passi tulee postissa. Sen takia laitan ne paksuksi heti. Sitten kun tulee ero, niin menen vaan hakemaan nuoremman filpuista tilalle. Nyt on jo viides menossa.

Kunhan maksat elarit. Viisi isätöntä lasta tarkoittaa, ettei sulle käyttörahaa jää. Köyhä 50-vuotta täyttänyt rupukka, pohjasakkaa.

Maksurästit ulisotossa, passia ei myönnetä 😂

Vierailija
106/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on enemmän kuin naisia myöhäiseen keski-ikään saakka. Eikä pelkästään Suomessa vaan koko maailmassa!

Naisten markkinat aina siihen asti kunnes lakkaa miehet kokonaan kiinnostamasta.

Ehkä niin, mutta kun vertaa pituutta ja palkkaa niin melkein kaikki suomalaiset miehet ovat top 20% maailman markkinoilla.

Vierailija
107/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Muutama vuosi sitten, kun aloin etsimään itselleni loppuelämän suhdetta, en huomannut mitään tällaista ilmiötä. Sain valita kaikessa rauhassa itselleni parhaan miehen. Suuri osa tarjokkaista oli pelkkää sontaa, mutta aika nopeasti osui se helmi sieltä vastaan. Itse olin tuolloin 47 v ja mies oli 44 v. Nykyään ollaan onnellisesti kihloissa ja parisuhde kukoistaa.

Vierailija
108/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄

Vierailija
109/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan maksat elarit. Viisi isätöntä lasta tarkoittaa, ettei sulle käyttörahaa jää. Köyhä 50-vuotta täyttänyt rupukka, pohjasakkaa.

Olen työkyvyttömyys eläkkeellä. Ruokajonosta haen ruoat jotta jäisi rahaa säästöön.

Vierailija
110/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, eikö sinkkunaisia tulvikkaan ovista ja ikkunoista? Mutta kun lehti väittää niin!

Saadakseen rahaa ja elättääkseen itsensä rahoillasi. Luulitko muka, että he ovat ulkonäöstäsi hurmaantuneita?

Hyi hitto, kuinka vastenmieliseltä sä kuulostat 🤮 Tässähän alkaa ihan jo säälimään Pattayan ilotyttöjäkin, jos joutuvat tollasten kuvotusten kanssa olemaan. Toivottavasti kukaan niistä ei ole niin epätoivoinen, että lähtisi sun mukaasi johonkin Pihtiputaan perämetsän tölliin asumaan.

Vierailija
111/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko. Muutama vuosi sitten, kun aloin etsimään itselleni loppuelämän suhdetta, en huomannut mitään tällaista ilmiötä. Sain valita kaikessa rauhassa itselleni parhaan miehen. Suuri osa tarjokkaista oli pelkkää sontaa, mutta aika nopeasti osui se helmi sieltä vastaan. Itse olin tuolloin 47 v ja mies oli 44 v. Nykyään ollaan onnellisesti kihloissa ja parisuhde kukoistaa.

Jaa, että sellainen iltasatu tänään ä.

Vierailija
112/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että sitten olisi enemmän pariskuntia, joilla on 15 vuoden ikäero. Nythän tuollaiset suhteet ovat äärimmäisen harvinaisia. Miksi 35-vuotiaat muka "kisaisivat" 50-vuotiaista, kun omanikäisiä on?

35-vuotiaat miehet haluaa vielä lykätä lastentekoa vielä viidellä-kymmenellä vuodella. Ikäisensä naiset eivät ehdi odottaa noin kauaa

Vierailija
113/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että sellainen iltasatu tänään ä.

Ikävää, että totuus sattuu sinuun. Onneksi minun ei tarvitse keksiä satuja, sillä oikea elämä on aivan mahtavaa.

Vierailija
114/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikääntyessä miehen taso usein jopa nousee koska miehen työura paranee, palkka nousee, omaisuus kasvaa ja jotkut naiset pitää iäkkäämpiä herrasmiehiä komeina. Naisilla taas taso laskee aina iän myötä koska nainen rumenee iän myötä ja naiselle kertyy helposti kiloja iän myötä. 

Naiset etsii usein vanhempia miehiä koska ne on naisille "isähahmoja", ne tuovat naisille turvaa,elämänhallintaa ja vakautta naisen elämään. 

Ei nouse, eikä komistu. Ei kiinnosta harmaahiuksiset ja kasvoista ryppyiset miehet, löysä nahka ja pullea keskivartalo, päälle vielä laskevat hormonitasot, jotka ilmenee keski-ikäisen kiukutteluna ja kärttyisyytenä, mahtaako edes makuuhuoneessa tapahtua muuta kuin nukkumista. Ei kukaan tervejärkinen nuori nainen tälläistä kaipaa.

Vierailija
115/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte. Onko joku väittänyt niin, onko niitä jonossa sulle?

Vierailija
116/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niin, mutta kun vertaa pituutta ja palkkaa niin melkein kaikki suomalaiset miehet ovat top 20% maailman markkinoilla.

No mene sinne etsimään. Kerro kun löydät.

Vierailija
117/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, kuinka vastenmieliseltä sä kuulostat 🤮 Tässähän alkaa ihan jo säälimään Pattayan ilotyttöjäkin, jos joutuvat tollasten kuvotusten kanssa olemaan. Toivottavas

Varmaan olet niitä laatu naisia joilla on pelkästään iraki tai afrikkalaisia miesystävinä, jotka pettää aina sua.

Vierailija
118/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työkyvyttömyys eläkkeellä. Ruokajonosta haen ruoat jotta jäisi rahaa säästöön.

Juu juu. Ei siis nuorta naista. Eikä edes ikäistäsi.

Vierailija
119/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 32 ja koen, että jo 10 vuotta vanhempi mies on keskimäärin liian vanha mulle. Viiskymppinen olisi aivan liian vanha suhteessa omaan ikääni, en halua tietentahtoen tilannetta missä puoliso on 80-v kun ite oon reipas 60-v. Varmaan poikkeuksia aina löytyy mut en kyllä tieten tahtoen hae kauheasti itseäni vanhempaa puolisoa.

Voisi myös kuvitella, että semmoset kolmekymppisten ihailemat eli luultavasti komeat, ei-kaljuuntuvat, urheilulliset ja hyvin tienaavat viisikymppiset sinkkumiehet olisi lopulta aika pieni ryhmä tossa ikäpolvessa. En näe miksi joku tosi tavallinen viisikymppinen ihan kiva mies olisi kolmekymppisten joukossa jotenkin erityisen suosittu.

Melko moni 50+ mies tienaa hyvin, todennäköisesti suurin edustus kovatuloisimpien joukossa

Tai sitten suurin ja kovin varustus.

Vierailija
120/528 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä papat jää lopulta yksin kun ei kelpaa omanikäiset naiset ja elellään jossain harhoissa, että nuoremmat naiset olisi kiinnostuneita ja haluaisi vielä perustaa perheen näiden kanssa. Ei tälläistä tapahdu kuin pappojen harhaisissa unelmissa.