Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212
Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?
Kommentit (528)
Minun isän kaveri on suomenruotsalainen "vähän" varakkaampi komea herrasmies. Kun hänen vaimo kuoli rintasyöpään joskus 50-60v vuotiaana niin miehen ovelle ilmaantui heti seuraavana päivänä kolme naista "lohduttamaan" häntä.
Toki ne eivät olleet mitään kolmekybäsiä naisia, mutta kyllä tuosta näki että kyllä suomalaisetkin naiset tappelevat miehistä, kunhan on tarpeeksi laadukas kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat tai hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa olevat miehet kiinnostavat (about kaikkia) naisia.
Ei ole uutinen.
Jopa 35-vuotiaat naiset alkavat olla jo aika vanhoja. Miksei sitä katselisi miestä, jolla on rahaa? En jaksa uskoa, että tämä koskee tavallisia viisikymppisiä, joilla on asuntolainaa ja murheita.
No kyllä se raha muuten kelpaisi, mutta vielä mieluummin sitä ottaa sellaisen, jonka kanssa on seksuaalista vetovoimaa, intohimoa, rakkautta, yhteenkuuluvuuden tunnetta... Eli rahan ottaisi mielellään, mutta ei vaan halua sitä vanhempaa miestä, joka tulisi rahan kylkiäisenä. Mieluummin sitten joku ihana ja suunnilleen samanikäinen mies, vaikkei sitten olisi rahaakaan. Ei sitä kuitenkaan haluaisi uhrata omaa seksielämää ja rakkauselämää, niitä kun arvottaa sen verran korkealle.
Ihan varmasti ... minulla ja vanhemmillani on 25 vuoden ikäero. Olemme täysin eri sukupolvea.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi tietää, miksi kukaan 50-60 v nainen taistelisi mistään miehestä? Tai edes nuorempi?
Tämän haluaisin itsekin tietää. Viimeisimmän eroni jälkeen päätin elellä yksin ilman miehiä ja ilman mitään säätöjä. Kohta tulee kaksi vuotta sinkkuutta täyteen, enkä ole koskaan voinut näin hyvin.
Artikkeli on höpöjuttu.
juu ihan varmasti, en tiedä yhtään kolmekymppistä joka katselisi kuuskybäsiä äijiä.
Vierailija kirjoitti:
Juttua ei pääse lukemaan, kun on maksumuurin takana. Mihin tämä väite nyt oikeastaan perustuu? Jos kerran esim. Tinderissä miehiä on moninkertainen määrä naisiin verrattuna, niin millä matematiikalla juuri 50+ miehillä olisi siellä erityisen paljon valinnanvaraa?
Aivovammaisten miesten toiveajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Minun isän kaveri on suomenruotsalainen "vähän" varakkaampi komea herrasmies. Kun hänen vaimo kuoli rintasyöpään joskus 50-60v vuotiaana niin miehen ovelle ilmaantui heti seuraavana päivänä kolme naista "lohduttamaan" häntä.
Toki ne eivät olleet mitään kolmekybäsiä naisia, mutta kyllä tuosta näki että kyllä suomalaisetkin naiset tappelevat miehistä, kunhan on tarpeeksi laadukas kyseessä.
Oliko Jehovan todistajajia? he kuulemma hyökkäävät haukkana paikalle, heti kun jollain tulee elämänkriisi. Vaikea uskoa, että muut ihmisryhmät tuolla lailla tulisivat mitään tyrkyttämään päivä sen jälkeen, kun joku on jäänyt leskeksi. Niin suurta kiimaa ja vimmaa ei kyllä kenelläkään ole johonkin tuon ikäluokan mieheen. Kuulostaisi jo mielisairaalta toiminnalta.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että sitten olisi enemmän pariskuntia, joilla on 15 vuoden ikäero. Nythän tuollaiset suhteet ovat äärimmäisen harvinaisia. Miksi 35-vuotiaat muka "kisaisivat" 50-vuotiaista, kun omanikäisiä on?
kolmekymppisenä naisena omanikäiset miehet tuntuu toivottoman epäkypsiltä, tärkeintä on pleikkari ja kavereiden kanssa kaljoittelu, miesystäväni on 14 vuotta minua vanhempi ja koen meidän olevan samalla henkisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tappelivat. Jos, niin laita video.
Vuoden 2018 artikkeli, et sitten vanhempaa jaksanut kaivaa todistaaksesi "väitteesi"
Vierailija kirjoitti:
Valetta ja tietysti maksumuurin takana.
Miksi kukaan 35-vuotias haluaisi vanhan ukon, kun oman ikäisiäkin on?
Miksi kukaan nainen yleensäkään "kisaisi" mistään miehestä?
Tämä.
Väestöliiton mukaan prosentuaalisesti suurin ikäero pareilla on +/- 5 vuotta. Tämä 87% pareista. Yleisin ikäero mies 3 vuotta vanhempi kumppaniaan.
Nämä turhat kohujutut voi unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että sitten olisi enemmän pariskuntia, joilla on 15 vuoden ikäero. Nythän tuollaiset suhteet ovat äärimmäisen harvinaisia. Miksi 35-vuotiaat muka "kisaisivat" 50-vuotiaista, kun omanikäisiä on?
kolmekymppisenä naisena omanikäiset miehet tuntuu toivottoman epäkypsiltä, tärkeintä on pleikkari ja kavereiden kanssa kaljoittelu, miesystäväni on 14 vuotta minua vanhempi ja koen meidän olevan samalla henkisellä tasolla.
Voi olla, mutta kauanko sen kroppa sulle riittää. Mä treffailin 12 vuotta vanhempaa, jonka muna ei kovettunut kunnolla. Ei mitään iloa sängyssä siitä äijästä, eikä se mikään silmänilokaan ollut.
En ala omaishoitajaksi kurttukäävälle, siitä voitte olla varmoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta kauanko sen kroppa sulle riittää. Mä treffailin 12 vuotta vanhempaa, jonka muna ei kovettunut kunnolla. Ei mitään iloa sängyssä siitä äijästä, eikä se mikään silmänilokaan ollut.
Olit liian ruma ja läski. Itse olen homomies, ja 17 vuotta minua vanhemman miesystäväni erektio on yleensä kovempi kuin minun, sillä olen timmissä kunnossa ja kiihottavampi näky kuin hän.
Surullinen juttu eikä mikään ilmiö. Miehet valitsisivat mieluiten paljon nuoremman naisen kuin ikäisensä. Liittyykö vetovoimaan, hedelmällisyyteen ym. vaikka samanikäinen nainen olisi kuinka kaunis, itsestään huoltapitävä, ei miehille kelpaa kun 'parasta ennen' päiväys on mennyt. Miehillä sitä ei ole ikinä varsinkaan silloin kun on komea ja hyväkroppainen. Sitten ihmetellään miksi naisilla on ihan hirveät ulkonäköpaineet.
Miehillä ilmeisesti kova vanhenemisen ja yksin jäämisen pelko. Hyvä.
Mitäs lusmuilitte terveytenne hoitamisessa ja sosiaalisten suhteiden vaalimisessa!
Se on kiva mädäntyä kämppään kotisairaanhoidon varaan. Naisilla on lapsia, ystäviä ja verkostoja, äijilllä vain ryyppykaverit.
35-vuotiaana naisena rajaisin kyllä yli nelikymppiset miehet kokonaan pois hausta. Ei tulisi kuuloonkaan, että katselisin jotain viisikymppisiä pappoja sillä silmällä, nykyinen mieheni on itseäni 3 vuotta nuorempi. Ei tuon ikäisen kanssa enää mitään perhettä perusteta.
Miksi otsikossa lukee tyly tuomio? Eikö se ole ilouutinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttua ei pääse lukemaan, kun on maksumuurin takana. Mihin tämä väite nyt oikeastaan perustuu? Jos kerran esim. Tinderissä miehiä on moninkertainen määrä naisiin verrattuna, niin millä matematiikalla juuri 50+ miehillä olisi siellä erityisen paljon valinnanvaraa?
Parhaita 50+ miehiä jathaa 35 - 65 vuotiaat naiset. Valinnanvaraa on.
Niin, parhaita. Eli jotain yksi sadasta? Parhailla miehillä ja naisilla on vientiä iästä riippumatta.
Niin ja sama tilanne se on kauniiden 50 kymppisten naisten kohdalla eli onhan heilläkin enemmän aina ottajia. Mutta tuo Mia Halonen on itse naimisissa ihan ikäisensä amerikkalaismiehen kanssa että näin.
https://www.ess.fi/paikalliset/3984408