Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212
Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?
Kommentit (527)
Siinähän vonkaavat. Jos mieheni haluaa lähteä 35 vuotiaan matkaan niin siitä vaan. En omista häntä. Tv. Rouva 53v.
Ite en jaksa kisata kenestäkään, mutta kyllä elämässään pärjäävä ja jotain saavuttanut viiskymppinen kiinnostaa aina enemmän kuin saamattomat junnut. Kelpaa omanikäsetkin jos eivät ole sosiaalipummeja. T 35 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt itse 45 v nainen enkä kyllä olisi voinut kuvitellakaan 30 vuotiaana olevani kiinnostunut 50 vuotiaasta papasta... töissä naureskeltiin sen ikäisille työkavereiden kanssa pikkujouluissa. Kyllähän sitä omaa ikäisen kanssa halusi elämää rakentaa eikä mennä elämään toisen elämää. Puhumattakaan muusta. Koin itse ällöttävänä 50 v miehet 30 vuotiaana.
Nyt ei ukot voisi vähempää kiinnostaa.
Juu, onneksi maailma on sellainen että minunlainen 50v "ukko" saa helposti 20-25v tyttöjä kun menee ulkomaille.
30v+ suomalaiset naiset eivät ymmärrä ettei heidän markkinaarvo ei ole kovin suuri. Eipä se minua haittaa, ei se vaikuta minun elämään ollenkaan.
Ei mua kiinnosta mikä mun markkina-arvo on. Riittää, että alle 30v poikaystävä rakastaa mua ja
Noh, niinpä. Eikä mua kiinnosta pätkääkään sun ajatukset.
Helposti saan paremman näköisiä naisia kuin mitä suomessa olisi tarjolla, ikään katsomatta.
"Ja tästäkin huolimatta olet täällä keskustelemassa "markkina-arvoltaan alhaisten naisten" kanssa, vaikka lento-tai vain lauttamatkan päässä odottavat unelmien tussukentät? Todella outoa. Onko sulla potenssiongelmia, rahat loppu, Kela ei anna maksusitoumusta,vai miksi olet täällä, etkä siellä "ulkomailla"?
"
Juu, ja te mammat olette täällä joka päivä haukkumassa miehiä, vaikka vielä viiskymppisinäkin teillä on parikymppisiä mallipoikia jonoksi asti ja alkossakin kysytään paperit.
Ainakin se mitä minä kirjoitan on totta.
Ja luuletko ettei "ulkomailla" ole nettiä?
Näiden otsikoiden takia nuo vanhat kääkät sitten lähestyy meitä nuorempia naisia. Ei mua kiinnosta joku itseäni yli 5v vanhempi mies. Silti 10-20v vanhemmat käävät lähestyy. Sori, ei kiinnosta.
Heti otsikon jälkeen mainitaan komeat.
Komeita 50-vuotiaita miehiä on vähän mm. näyttelijöissäkään enää.
Tavan komeita 50-vuotiaita ei sitten ole kuin yhden käden sormilla laskettava määrä, joten aika promillejengi kyseessä.
Tämä pitää paikkansa. Mutta näitä miehiä on äärimmäisen vähän. Itse tiedän muutaman.
Eräs on paikallinen yrityksen johtaja (nuorekas, kone ja urheilullinen), jolla varmasti olisi kiinnostusta nuoremmissakin. On seurustellut vuosia kuitenkin noin vajaa 10 vuotta nuoremman kanssa.
Toinen paikallinen isäni tuttu pitkän linjan menestynyt yrittäjä. Hänellä oli todella paljon kiinnostunutta jopa omien lastensa ikäisissä naisissa. Hän on todella mukava tyyppi, mutta valitettavasti alkoholi on iso ongelma, joten viime aikojen deitit ja lyhyet suhteet ovat olleet oman ikäisiä naisia ja nekin ovat päättyneet, kun alkoholiongelma on selvinnyt.
Kolmas on myös menestynyt yrittäjä. Hän oli jonkin aikaa tinderissä, mutta oikeasti ei edes halua suhdetta, kun viihtyy vuosien avioliiton jälkeen liian hyvin yksikseen. Aikuisuuden kynnyksellä olevat lapset ovat hänelle kaikki kaikessa.
Määrä ei varmasti ole iso, joten sinänsä tällä asialla ei ole parinmuodostuksessa juurikaan merkitystä.
Jos saa oman ikäisen tai nuoren, niin kuka ottaa vanhan?
Itse ns. vasta nelikymppisenä en ottaisi mitään viisikymppistä kääkkää, ellei sitten satu olemaan Keanu Reeves. Kolmekymppisenä perhettä perustaessani vielä vähemmän kiinnosti ikäloput ukkelit. Kai jollekin kolmen lapsen yh:lle sitten kelpaa, en tiedä?
Kuulostaa, että valmentajalla on vähän pulaa maksavista asiakkaista.
Mistä arvonnasta voittaa deittausvalmentajan tittelin? Ei taida olla suojattu ammattinimike.
Tämän tiedon pohjalta voin itsekin nyt siis deittailuvalmentajan ominaisuudessa todeta, ettei kolmevitoset ole kiinnostuneita farmariasuisista viisikymppisistä ukoista. Sori siitä.
Ai farmariasu ei auta asiaa. Entäs lasketteluhaalari?
Vierailija kirjoitti:
Itse ns. vasta nelikymppisenä en ottaisi mitään viisikymppistä kääkkää, ellei sitten satu olemaan Keanu Reeves. Kolmekymppisenä perhettä perustaessani vielä vähemmän kiinnosti ikäloput ukkelit. Kai jollekin kolmen lapsen yh:lle sitten kelpaa, en tiedä?
Minä. Seurustelin oman ikäiseni kanssa, kun tapasin nykyisen mieheni (ja lasteni isän), joka on 19 vuotta vanhempi. En ollut yh, ja tosiaan ihan oman ikäisen kanssa seurustelin. Tiedän lisäksemme tuttavapiiristä kaksi muuta pariskuntaa, joilla ikäero tätä luokkaa. Ehkä en tietäisi näitä pariskuntia ilman omaa tilannetta, silloin tulee kiinnittäneeksi huomiota ikäeroihin.
Miksi tämä aiheuttaa tällaista raivoa muissa naisissa? Tai siis vauva-palstalla, oikeassa elämässähän emme ole tällaiseen koskaan törmänneet. Et varmaan sinäkään kehtaisi tulla päin näköä huutelemaan, että kai jollekin sitten ikäloppu ukkeli kelpaa. Ollaan kuitenkin ihan tavallinen perhe lapsineen. Miltäköhän lapsista tuntuisi kun joku tulisi tuollaisesta huutelemaan, että miten jollekin kelpaa? Miksi tunnet tuollaista raivoa vanhempia miehiä kohtaan, kyseessähän on vain ikä, jolle ei tietääkseni ihminen itse mitään voi? Miksi sinua ylipäänsä häiritsee toisten suhteet? Me olemme ihan tavallinen suomalainen perhe, korkeasti koulutettuja, töissäkäyviä. Ja tosiaan nyt on se kolme lasta, mutta ihan yhteisiä ovat.
Siis tuossa tarkoitetaan niitä top 1% miehiä, ei Make 50 v Keravalta. Jos peilistä tuijottaa Brad Pitt, kroppa on kalsarimainoksesta ja tilillä vähintään kuusinumeroinen summa niin varmasti on valinnanvaraa. Harvalla taitaa näin olla.
Vierailija kirjoitti:
"Ja tästäkin huolimatta olet täällä keskustelemassa "markkina-arvoltaan alhaisten naisten" kanssa, vaikka lento-tai vain lauttamatkan päässä odottavat unelmien tussukentät? Todella outoa. Onko sulla potenssiongelmia, rahat loppu, Kela ei anna maksusitoumusta,vai miksi olet täällä, etkä siellä "ulkomailla"?
"
Juu, ja te mammat olette täällä joka päivä haukkumassa miehiä, vaikka vielä viiskymppisinäkin teillä on parikymppisiä mallipoikia jonoksi asti ja alkossakin kysytään paperit.
Ainakin se mitä minä kirjoitan on totta.
Ja luuletko ettei "ulkomailla" ole nettiä?
No sivusta, mutta eipä ne parikymppiset kaunottaret ole sinusta kuitenkaan onnellista tehneet, kun edelleen mielessä kytee noin syvä katkeruus suomalaisnaisia kohtaan. Ei itseensä ja elämäänsä tyytyväinen ihminen koe tarvetta puhua noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Seurustelin oman ikäiseni kanssa, kun tapasin nykyisen mieheni (ja lasteni isän), joka on 19 vuotta vanhempi. En ollut yh, ja tosiaan ihan oman ikäisen kanssa seurustelin. Tiedän lisäksemme tuttavapiiristä kaksi muuta pariskuntaa, joilla ikäero tätä luokkaa. Ehkä en tietäisi näitä pariskuntia ilman omaa tilannetta, silloin tulee kiinnittäneeksi huomiota ikäeroihin.
Miksi tämä aiheuttaa tällaista raivoa muissa naisissa? Tai siis vauva-palstalla
Olen eri, mutta taidat nyt ottaa tarpeettoman henkilökohtaisesti toisen kirjoittajan yleisluontoisen kommentin. Ei hän koe mitään "raivoa" juuri sinun suhteestasi. Tuo lienee tapa ilmaista, ettei hän ole kiinnostunut huomattavasti vanhemmista miehistä eikä ymmärrä miksi kukaan muukaan olisi. Kurjaa, jos sinulle tuli kommentista paha mieli, mutta tässä ei nyt ole "raivostuttu" sinulle tai "vihattu" ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ai farmariasu ei auta asiaa. Entäs lasketteluhaalari?
Farmariasua, tennaria ja tyköistuvaa paitaa, 55+ mies menee jopa kolmevitosesta!
Vierailija kirjoitti:
Näiden otsikoiden takia nuo vanhat kääkät sitten lähestyy meitä nuorempia naisia. Ei mua kiinnosta joku itseäni yli 5v vanhempi mies. Silti 10-20v vanhemmat käävät lähestyy. Sori, ei kiinnosta.
Kirjoitusasusta ja sanavalinnoista päätellen voittajia ovat tässä tapauksessa ne vanhemmat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen yksi, jonka kohdalla voittajia ovat ne vanhemmat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä aiheuttaa tällaista raivoa muissa naisissa? Tai siis vauva-palstalla
Mitä raivoa? Kaikki ottaa sen minkä saa ja sinulla se sattui olemaan vanha mies. Päivastoin luulen, että tämä koetaan positiivisena, kun olet poissa siitä kilpailusta, jota käydään nuorista hyvistä miehistä.
Tilastollisesti ikäeroparit ovat melko harvinaisia, eikä tuntemasi 2 pariskuntaa muuta tätä tosiasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen yksi, jonka kohdalla voittajia ovat ne vanhemmat miehet.
En kyllä millään muotoa pitäisi voittajana jotain nuoria naisia vonkaavaa kääkkää. Yleensä nämä omasta mielestään nuorekkaat on paljon ikäistään vanhemman näköisiä. Säästyisi kaikkien aikaa, kun oppisivat ajattelemaan yläpäällään. Ikä ei vaan valitettavasti tuo viisautta kaikille.
https://www.radionova.fi/uutiset/viihde/a-163054
Mia Halosen ja Tim-rakkaan suhde eteni pikavauhtia: "Suomalaiset odottavat tumput suorina kohtaloa".
https://hymy.fi/uutiset/riitan-tilitys-rakkausvalmentaja-mia-halonen-is…
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rakkausvalmentaja-mia-halonen-en-ol…
Itse kertaalleen eronnut, toisten miehiäkin vikitellyt, jne. koheltanut ja saa hänenkin rahastustaan mainostaa.