Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212
Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?
Kommentit (527)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin säilynyt 50v mies on kaikkien naisten mielestä komea, esimerkiksi Patrick Dempsey 57v valittiin hetki sitten vuoden seksikkäimmäksi mieheksi (kun taas naisten tittelit menevät aina 19-23v ikäisille).
50v miehillä on myös usein talous kunnossa ja elämä kivasti tasapainossa, siis juuri niillä, joita naiset tavoittelevat.
50v miehet ovat myös erittäin hyviä isäehdokkaita, juuri he osallistuvat lastenkasvatukseen ja down shiftaavat töissä ja muuta, eivätkä juokse enää vaikkapa kaverien kanssa biljardisaleissa ja jätä kotitöitä naiselle.
Komea mies on komea joka iässä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin säilynyt 50v mies on kaikkien naisten mielestä komea, esimerkiksi Patrick Dempsey 57v valittiin hetki sitten vuoden seksikkäimmäksi mieheksi (kun taas naisten tittelit menevät aina 19-23v ikäisille).
50v miehillä on myös usein talous kunnossa ja elämä kivasti tasapainossa, siis juuri niillä, joita naiset tavoittelevat.
50v miehet ovat myös erittäin hyviä isäehdokkaita, juuri he osallistuvat lastenkasvatukseen ja down shiftaavat töissä ja muuta, eivätkä juokse enää vaikkapa kaverien kanssa biljardisaleissa ja jätä kotitöitä naiselle.
https://www.vau.fi/raskauden-yrittaminen/miehen-hedelmallisyys/viimeine…
https://kaksplus.fi/vauvahaaveet/hedelmallisyys/sperman-luovutus/
35v on viimeinen KELVOLLINEN käyttöikä spermalle ja spermapankeissakin luovuttajille yläikäraja 40v (max. 45) sekä todellinen terveydentila tarkastetaan.
Hahhahahaha! Ei varmasti ole varaa valita. Ihan samaa uutisointia kuin töitä on. Sen kun vaan menee sinne. Lehmät osaa lentää ja joulupukki on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoon vaan, mutta kukaan järjissään oleva normiälyinen puolet nuorempi nainen ei ota paapottavaksi mieslapsekseen isänsä ikäistä/vanhempaa ukonkääpää.
Ei muutu tuokaan ulinaluulosatu todeksi vaikka kuinka uliutopiat tulilla Mia Halosen rahastusharhautusyrityksistä turhaa toivoa saaneena + voimaantuneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niin, mutta se ei tarkoita että nuorilla naisilla olisi minkäänlaista romanttista mielenkiintoa meitä viiskytjotain kohtaan.
Jos muuten natsaa, niin miksi ei? Ei elämä ole mitään suorittamista loppupeleissä ja jokainen tehköön omat valintansa.
Olen nyt itse 45 v nainen enkä kyllä olisi voinut kuvitellakaan 30 vuotiaana olevani kiinnostunut 50 vuotiaasta papasta... töissä naureskeltiin sen ikäisille työkavereiden kanssa pikkujouluissa. Kyllähän sitä omaa ikäisen kanssa halusi elämää rakentaa eikä mennä elämään toisen elämää. Puhumattakaan muusta. Koin itse ällöttävänä 50 v miehet 30 vuotiaana.
Nyt ei ukot voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku oikeasti noin yksinkertainen ja typerä, että jos jossain on "valittu" joku tietty julkkis vuoden seksikkäimmäksi, niin sitten luullaan, että tämä ihminen oikeasti on kaikkien ja kaikenikäisten mielestä a) seksikäs b)seksikkäin? No, ilmeisesti noin yksinkertaisia ja typeriä ihmisiä sitten on.
Ja mitä tulee siihen, onko talous kunnossa ja elämä tasapainossa - ei näiden suhteen 50v eroa mitenkään nuoremmista. Eivätkö nuo riitä kiinnostuksen heräämiseen. Kyllä siihen tarvitaan seksuaalista vetovoimaa, henkistä yhteyttä ja kiinnostusta toisen persoonaa kohtaan - nämä kun osuvat kohdalleen, niin valtaosalle riittää se, että elämä no tasapainossa ja talous edes "ihan ok". Suurimmalle osalle riittävän talouden tasapaino on se, että mitään taloudellisia ongelmia ei ole. Ja nekin, jotka hakevat jonkun tietyn tulotason miestä, hakevat sitä oman ikäisistä. Ja jos ei niistä löydy, se ei SILTI tee liian vanhoista kiinnostavia kumppaneita. Etenkään, kun 50-vuotiaan kohdalla ennuste on, että kohta elämän tasapaino alkaa ikääntymisen ja vaivojen myötä järkkyä, ja sittemmin sitä rahaakin alkaa kulua niiden kremppojen huoltamiseen. Ja muuten isäehdokkaiksi parhaat ovat just niitä 30+ ikäisiä. Nämä jaksavat vielä valvoja ja ovat fyysisesti paremmassa kunnossa - ja toisaalta pikkulapsiajan raskaus on helpompaa sellainen kanssa, johon tuntee aitoa viehötystä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. Ja tällainen tyyppi on yleensä se samanikäinen :) (plus toki, että lapsen kannalta ei ole hyvä tehdö lapsia iäkkään kanssa, jotta lapsella ei olisi isoa riskiä menettää isää liian nuorena.)
Aika koville tuntuu mammoilla ottavan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä? Maksa lisää (ja lisää...) Mia Haloselle niin hän lässyttää sinulle kaiken mitä haluat kuulla (vaikka se ei ole totta eikä todeksi muutu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä? Maksa lisää (ja lisää...) Mia Haloselle niin hän lässyttää sinulle kaiken mitä haluat kuulla (vaikka se ei ole totta eikä todeksi muutu).
Just det. Eiköhän ne nämä sedät ole siellä Mian asiakkaina kuulemassa, miten heillä on saumat 30 vuotta nuorempiin naimisiin, kun vain maksavat Mialle neuvoista.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 32 ja koen, että jo 10 vuotta vanhempi mies on keskimäärin liian vanha mulle. Viiskymppinen olisi aivan liian vanha suhteessa omaan ikääni, en halua tietentahtoen tilannetta missä puoliso on 80-v kun ite oon reipas 60-v. Varmaan poikkeuksia aina löytyy mut en kyllä tieten tahtoen hae kauheasti itseäni vanhempaa puolisoa.
Voisi myös kuvitella, että semmoset kolmekymppisten ihailemat eli luultavasti komeat, ei-kaljuuntuvat, urheilulliset ja hyvin tienaavat viisikymppiset sinkkumiehet olisi lopulta aika pieni ryhmä tossa ikäpolvessa. En näe miksi joku tosi tavallinen viisikymppinen ihan kiva mies olisi kolmekymppisten joukossa jotenkin erityisen suosittu.
Oli kumpi vain (nainen tai mies) reippaasti vanhempi, niin elämän realiteetit on se, että nuorempi useimmiten joutuu hoitamaan reilusti vanhempaa puolisoaan jossain vaiheessa ja joutuu samalla itsekin aloittamaan vanhuksena elämisen paljon aiemmin kuin pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se viisikymppisyys niinkään, vaan kertynyt varallisuus ja asema jotka useilla viiskymppisillä jo vakiintuneet.
On talo ja auto ja mökki hommattuna, ja ulkomaillakin käydään, hyvähän sellaista on tulla kuppaamaan.
Nuoremmista miehistä hyötyminen on epävarmempaa.
Heippa! Poikani on 28- vuotias, lakimies koulutukseltaan, ja omistaa kalliin asunnon Helsingin arvoalueelta ja hienon auton. Mökkiä ei ole, eikä tule. Matkustelee säännöllisesti, esim Balille, Meksikoon ja Jenkkeihin, joko hyvässä työssä olevan avovaimonsa tai hyvässä työssä olevien ystäviensä kanssa. Nuoria naisia ei kiinnosta kesämökkielämä ja pakettimatkat Kanarialle ja tv:n katselu lauantai- iltana papparainen kanssa, vaan elämän kokeminen samanikäisen, samanhenkisen kanssa. Nuoret naiset ovat nykyään koulutettuja ja heillä on myös rahaa. Eivät tyydy pappoihin. Tyttäreni valmistuu kohta lääkäriksi. Tuleva mies on kurssikaverit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kännissä?
Jos on univormu niin varmasti on varaa valita naisystäviä missä iässä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että sitten olisi enemmän pariskuntia, joilla on 15 vuoden ikäero. Nythän tuollaiset suhteet ovat äärimmäisen harvinaisia. Miksi 35-vuotiaat muka "kisaisivat" 50-vuotiaista, kun omanikäisiä on?
Harvinaisia - whaaaat, siis jokaisella taviksellakin on nykyään 10-20v vanhempi mies ja julkkiksilla ikäerot ovat vielä suuremmat.
En kyllä tunne yhtään noin ison ikäeron paria - paitsi yhden jossa mies on 10v naista nuorempi.
Ei niitä olekaan. Tilastojen mukaan todella harvinaisia. Vain alle 0.5% pariskunnista suuri ikäero. Mia Halonen vaan jauhaa, koska nämä miehet on hänen asiakkaitaan, ja haluaa heitä lisää. Ei sillä naisia ole asiakkaina.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt itse 45 v nainen enkä kyllä olisi voinut kuvitellakaan 30 vuotiaana olevani kiinnostunut 50 vuotiaasta papasta... töissä naureskeltiin sen ikäisille työkavereiden kanssa pikkujouluissa. Kyllähän sitä omaa ikäisen kanssa halusi elämää rakentaa eikä mennä elämään toisen elämää. Puhumattakaan muusta. Koin itse ällöttävänä 50 v miehet 30 vuotiaana.
Juu, onneksi maailma on sellainen että minunlainen 50v "ukko" saa helposti 20-25v tyttöjä kun menee ulkomaille.
30v+ suomalaiset naiset eivät ymmärrä ettei heidän markkinaarvo ei ole kovin suuri. Eipä se minua haittaa, ei se vaikuta minun elämään ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, onneksi maailma on sellainen että minunlainen 50v "ukko" saa helposti 20-25v tyttöjä kun menee ulkomaille.
30v+ suomalaiset naiset eivät ymmärrä ettei heidän markkinaarvo ei ole kovin suuri. Eipä se minua haittaa, ei se vaikuta minun elämään ollenkaan.
No, me yli 30-vuotiaat tehdään käsitöitä kotona ja sisustetaan. Meillä on koiria, kissoja, kaneja, marsuja, lintuja. Ihan hirveästi kaikkea tekemistä. Ei me ehditä seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Sandra Bullock on kylläkin valittu yli viisikymppisenä seksikkäimmäksi naiseksi, ja muutenkin nämä seksikkäin joku -nimitykset menevät sille jota elokuvamaailma kulloinkin haluaa boostata, eli usein keski-ikäisille miehille. Ei meiltä kolmekymppisiltä naisilta niissä kysytä, kuka on mielestämme seksikkäin mies. Se nimittäin ei olisi kukaan 57 vuotias.
En kyllä tunne yhtään noin ison ikäeron paria - paitsi yhden jossa mies on 10v naista nuorempi.