Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisten pitää tavatessaan puhua muista ihmisistä????

Vierailija
08.11.2025 |

Mikä pointti. En siis oikeasti jaksa enää tuttuja joita tavatessa puhutaan jostain yhteisestä tutusta vaikka kuinka kauan.

Ei kiinnosta yhtään kuunnella jonkun puolitutun asioita. 

Ymmärrän kyllä jos toisen asiat kiinnostaa mutta niistä puhuminen? Sitä en ymmärrä.

Ei kiinnosta muiden ihmisten palkat, työt, asunnon myynnit, lihominen yms

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä itse haluat keskustella?

Vierailija
2/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit nyt kertoa miksi itse puhut muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti ITSESTÄ, koska on nainen. 

Vierailija
4/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Tuttava kertoo kavereistaan ,joita en ole koskaan tavannut. Ei todellakaan kiinnosta. 

Vierailija
5/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me koskaan puhuta muista vaan aina kerrotaan omat kuulumiset ja kuunnellaan kaverin kuulumiset. 

Vierailija
6/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun kannatta todella lukea se Sanna Marinin kirja. Hän puhuu lähinnä itsestään ja siitä miten täydellinen on. 

Vierailija
7/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on alle 50-vuotiaiden maalaisjunttien tyyli.

Yli 50-vuotiaat puhuvat vain itsestään ja sairauksistaan, eivät ole enää kiinnostuneita muista ihmisistä.

Vierailija
8/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtymäkohtaa näiden ihmisten kanssa. Enemmän ajankohtaiset asiat, talous, politiikka

Mutta nykyään ihmiset vain juoruilee muista. 

Vierailija
9/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sosiaalista kyhnytystä.

Vierailija
10/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toin vain asian esille täällä. Jos saisin selkeyttä että miksi. Hyvä kompakysymys sinänsä. Pojot sulle. 

Vierailija
11/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule omia ongelmia on niin paljon ettei siinä ehdi kenenkään ulkopuolisen asioita setviä. 

Vierailija
12/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinun kannatta todella lukea se Sanna Marinin kirja. Hän puhuu lähinnä itsestään ja siitä miten täydellinen on. 

No nou 

Vierailija
13/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali, vali, vali. Koska elämässä on muitakin ihmisiä kuin sinä ja minä. 

Vierailija
14/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun voi kääntää johonkin kiinnostavaan. Ymmärrän sinua, pelkkä muista ihmisistä juoruilu on tyhjää.

Vierailija
15/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen selväksi että toisista ihmisista puhutaan vain kun he ovat itse paikalla. Seläntakana puhumista en harrasta enkä siedä sekuntiakaan.

Vierailija
16/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toin vain asian esille täällä. Jos saisin selkeyttä että miksi. Hyvä kompakysymys sinänsä. Pojot sulle. 

Ihmiset puhuvat niistä asioista, joita heillä on mielessään, olettaen, että löytyy keskustelukumppaneita puhumaan niistä. Mulla ei löydy moneen asiaan, joita ajattelen.

Vierailija
17/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kouluaikaan kaveri, joka ei juuri koskaan puhunut mitään itsestään. Sekin on tosi omituista. Jos yritin jotain kysellä, asiaa vain kierreltiin. Toisista hän kyllä puhui paljonkin. Muutama vuosi sitten kyselin, että olisko mahdollista treffata pitkän ajan jälkeen; vastaus oli että hänellä on lapsia, nyt ei pysty. Seuraavat 18v siis blokattu pois lasten takia? Mielestäni olimme kuitenkin hyviä kavereita, vaikka hän vähän sulkeutunut olikin.

Vierailija
18/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Tuttava kertoo kavereistaan ,joita en ole koskaan tavannut. Ei todellakaan kiinnosta. 

No todella outo tyyppi. Oletko kysynyt miksi kertoo sinulle tuntemattoman ihmisen asioista? Minä sanoisin että puhutaan nyt jostain muusta. 

Vierailija
19/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mistään ei voi keskustella, jos aina täytyy pitää huoli vain ns omista asioista. Se on tälläkin palstalla ihan sama että mistä puhut, niin aina joku tulee sanomaan, että pidä huoli vain omista asioistasi.

Vierailija
20/40 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kouluaikaan kaveri, joka ei juuri koskaan puhunut mitään itsestään. Sekin on tosi omituista. Jos yritin jotain kysellä, asiaa vain kierreltiin. Toisista hän kyllä puhui paljonkin. Muutama vuosi sitten kyselin, että olisko mahdollista treffata pitkän ajan jälkeen; vastaus oli että hänellä on lapsia, nyt ei pysty. Seuraavat 18v siis blokattu pois lasten takia? Mielestäni olimme kuitenkin hyviä kavereita, vaikka hän vähän sulkeutunut olikin.

Häntä ei vaan kiinnostanut tavata sinua ja keksi lapset hätävalheeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi