Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!

Vierailija
16.02.2025 |

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212

Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?

Kommentit (527)

Vierailija
461/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäinen mies voi valita naisen ikähaarukassa 35-60. On kai ihan selvää, kumpi voittaa, 35 v vai 60 v nainen. 

Näin se menee. Ja 35 v nainen on vielä 10 v kuluttua nuori. Sen sijaan 60 v alkaa 10 v kuluttua olla lähes vanhus.

Vierailija
462/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on univormu niin varmasti on varaa valita naisystäviä missä iässä tahansa.

Jos on univormu niin ei ole naisista pulaa missään iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo artikkeli on vuodelta 2018. Halonen puhuu siinä kokemuksesta ja pääasiallinen viesti on, että 50-60 vuotiaat naiset eivät voi enää luottaa siihen, että omasta ikäluokasta löytyy kumppani yhtä vaivattomasti kuin nuorena. Tuon ikäryhmän hyvistä, vapaista miehistä on pulaa, joten niistä on siten kova kilpailu ja kilpasiskoina on jopa 35-vuotiaita. Yllättävää, että palstan naiset ovat jääneet käsityksissään 80-luvulle, jos kommenteista voi päätellä.

Vierailija
464/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo artikkeli on vuodelta 2018. Halonen puhuu siinä kokemuksesta ja pääasiallinen viesti on, että 50-60 vuotiaat naiset eivät voi enää luottaa siihen, että omasta ikäluokasta löytyy kumppani yhtä vaivattomasti kuin nuorena. Tuon ikäryhmän hyvistä, vapaista miehistä on pulaa, joten niistä on siten kova kilpailu ja kilpasiskoina on jopa 35-vuotiaita. Yllättävää, että palstan naiset ovat jääneet käsityksissään 80-luvulle, jos kommenteista voi päätellä.

Se ei ole kenellekään yllätys, että tuon ikäisissä miehissä on vain vähän sellaisia, joita voisi edes harkita parisuhteeseen - mutta se ei pidä paikkaansa, että heistä kilpailisi 35-vuotiaat naiset. Nyt valoja päälle. Toisaalta tässä on sekin, että osa tuon ikäisistä naisista ei edes etsi seuraa, eli vaikka hyviä miehiä on ikäluokassa vähemmistö, myös ainoastaan osa ikäluokan naisista edes katselee heitä suhdemielessä.

Ihanko oikeasti joku tosissaan uskoo/ajattelee, että 35-vuotiaat naiset "kilpailisivat" keski-ikäisten naisten kanssa jostain 50- ja jopa 60-vuotiaista miehistä?! Missä mielikuvitusmaailmassa oikein elätte? 

Vierailija
465/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ikäinen mies voi valita naisen ikähaarukassa 35-60. On kai ihan selvää, kumpi voittaa, 35 v vai 60 v nainen. 

Näin se menee. Ja 35 v nainen on vielä 10 v kuluttua nuori. Sen sijaan 60 v alkaa 10 v kuluttua olla lähes vanhus.

Kerro tämä kaikille miehille. Nyt juuri kenelläkään 50-60-vuotiaalla miehellä ei ole 35-vuotiasta kumppania - tai esim. 70-vuotiaalla 45-vuotiasta. Eivätkö miehet siis tiedä, että näitä nuorempia naisia olisi saatavilla, vai mistä johtuu, että tällaisia pareja ei synny, jos kerran naiset kuitenkin innosta kiljuen pariutuisivat itseään 15-25-vuotta vanhempien miesten kanssa? Luulisi että tällaisia pareja olisi yhteiskunta väärällään, jos kerran sekä naisia että miehiä kiinnostaa juuri tällaiset suhteet. Mutta nyt ne 35-vuotiaat naiset vaan menee ja perustaa perheitä samanikäisten miesten kanssa - onkohan joku pakottanut heidät, vai miksi tällainen vinouma pääsee tapahtumaan?

Vierailija
466/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2018 olin itse 35v varakas ja komeakin mies jolla "hieno" työ. Silti en naisille kelvannut, en nuorille enkä vanhoille. 

Nytkö sitten muka vielä pitää kymmenen vuotta odotella että alkaisin kelvata?

Paskat ketään naista kiinnosta yli 30v miehet koska nuorempia on tarjolla sormia napsauttamalla.

Vierailija
467/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika koville tuntuu mammoilla ottavan.

No aika ahdistava ajatus se kyllä tosiaan olisi, jos pitäisi olla vanhemman miehen kanssa. Kukaan ei silti tee niin, vaikka tällaisia juttuja julkaistaisiin kuinka.

Vierailija
468/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, me yli 30-vuotiaat tehdään käsitöitä kotona ja sisustetaan. Meillä on koiria, kissoja, kaneja, marsuja, lintuja. Ihan hirveästi kaikkea tekemistä. Ei me ehditä seurustella."

Sellaista se on. Onneksi on sellaisia naisia maailmassa joilla on terveet seksihalut, eikä vaan suomalaisia naisia.

Vierailija
469/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitäpä naiset tietäisivät naisten ajatusmaailmasta, kun vaan ovat naisia. Toista se on miehillä, joilla on sentään kaikenlaisia teorioita naisista.

Missä tätä kolmevitosten kisailua andropaussiukoista voisi nähdä, kuulostaa hauskalta? Tällainen vanha rouva kun ei ole eläissään nähnyt.

Vierailija
470/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole kenellekään yllätys, että tuon ikäisissä miehissä on vain vähän sellaisia, joita voisi edes harkita parisuhteeseen - mutta se ei pidä paikkaansa, että heistä kilpailisi 35-vuotiaat naiset. Nyt valoja päälle. Toisaalta tässä on sekin, että osa tuon ikäisistä naisista ei edes etsi seuraa, eli vaikka hyviä miehiä on ikäluokassa vähemmistö, myös ainoastaan osa ikäluokan naisista edes katselee heitä su

Mieskeskeisessä mielikuvitusmaailmassa. Mies pitää itseään upeana eikä millään ymmärrä mikseivät muut näe samaa.

Vierailija
471/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt itse 45 v nainen enkä kyllä olisi voinut kuvitellakaan 30 vuotiaana olevani kiinnostunut 50 vuotiaasta papasta... töissä naureskeltiin sen ikäisille työkavereiden kanssa pikkujouluissa.  Kyllähän sitä omaa ikäisen kanssa halusi elämää rakentaa eikä mennä elämään toisen elämää. Puhumattakaan muusta. Koin itse ällöttävänä 50 v miehet 30 vuotiaana. 

Nyt ei ukot voisi vähempää kiinnostaa.

Juu, onneksi maailma on sellainen että minunlainen 50v "ukko" saa helposti 20-25v tyttöjä kun menee ulkomaille.

30v+ suomalaiset naiset eivät ymmärrä ettei heidän markkinaarvo ei ole kovin suuri. Eipä se minua haittaa, ei se vaikuta minun elämään ollenkaan.

No, me yli 30-vuotiaat tehdään käsitöitä kotona ja sisustetaan. Meillä on koir

Miehetkin tekee paljon käsitöitä kotonaan! T: M65+

Vierailija
472/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai deittausvalmentaja. Miettikää näitä titteleitä. Uskoisin makkaramestariakin enemmän.

Vierailija
473/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppistä miestä ei kiinnosta edes oman ikäinen sinkkuäiti.

Vierailija
474/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan katsele 5-kymppisiä ukkoja!

N33

Vierailija
475/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

> 2018 olin itse 35v varakas ja komeakin mies jolla "hieno" työ. Silti en naisille kelvannut, en nuorille enkä vanhoille. 

> Nytkö sitten muka vielä pitää kymmenen vuotta odotella että alkaisin kelvata?

> Paskat ketään naista kiinnosta yli 30v miehet koska nuorempia on tarjolla sormia napsauttamalla.

Kelpasitko sitten naisille kun olit 25v?

Vierailija
476/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttua ei pääse lukemaan, kun on maksumuurin takana. Mihin tämä väite nyt oikeastaan perustuu? Jos kerran esim. Tinderissä miehiä on moninkertainen määrä naisiin verrattuna, niin millä matematiikalla juuri 50+ miehillä olisi siellä erityisen paljon valinnanvaraa?

Sillä mihin se perustuu, ei ole oikeastaan juuri mitään merkitystä. Sen sijaan merkitystä on sillä, että maksullisen Iltalehti+ tilaajamäärä yli 50-vuotiaiden miesten piirissä on noussut 758 prosenttia. Ilmeisesti siellä on patoutunutta kysyntää tiedolle siitä että on olemassa mahdollisuus sille, että nuoret naiset suorastaan taistelevat saadakseen yli 50-kymppisen miehen itselleen. Lopulta maksavien asiakkaiden määrä on se asia jolla on jotain merkitystä, kaikki muu on pelkkää semantiikkaa.

Vierailija
477/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ne mustat katuprostituoidut jossain Marskilla yhdestä vanhasta kännipokasta tapelleet ja siitä toimittajalle päähän tullut tämä idea?

Vierailija
478/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> 2018 olin itse 35v varakas ja komeakin mies jolla "hieno" työ. Silti en naisille kelvannut, en nuorille enkä vanhoille. 

> Nytkö sitten muka vielä pitää kymmenen vuotta odotella että alkaisin kelvata?

> Paskat ketään naista kiinnosta yli 30v miehet koska nuorempia on tarjolla sormia napsauttamalla.

Kelpasitko sitten naisille kun olit 25v?

Kelpasin ja 26 vuotiaana menin naimisiinkin. 

Vierailija
479/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne olisi totta,niin miehet eivät ulisisi täällä,miten naiset ovat kranttuja ja suominaiset rumia kurppia, ja uhkailisi kilvan, miten he lähtevät hakemaan ihania naisia Aasiasta ja Itä-Euroopasta. Mutta, sen sijaan, sama ulina jatkuu palstalla päivästä toiseen.

Suosittelen näille ulisijamiehille hakeutumista Mia Halosen asiakkaiksi, niin saatte sen unelmienne 18-25 vuotiaan Megabeibin, niin kaikki ovat tyytyväisiä👍

Vierailija
480/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt itse 45 v nainen enkä kyllä olisi voinut kuvitellakaan 30 vuotiaana olevani kiinnostunut 50 vuotiaasta papasta... töissä naureskeltiin sen ikäisille työkavereiden kanssa pikkujouluissa.  Kyllähän sitä omaa ikäisen kanssa halusi elämää rakentaa eikä mennä elämään toisen elämää. Puhumattakaan muusta. Koin itse ällöttävänä 50 v miehet 30 vuotiaana. 

Nyt ei ukot voisi vähempää kiinnostaa.

Juu, onneksi maailma on sellainen että minunlainen 50v "ukko" saa helposti 20-25v tyttöjä kun menee ulkomaille.

30v+ suomalaiset naiset eivät ymmärrä ettei heidän markkinaarvo ei ole kovin suuri. Eipä se minua haittaa, ei se vaikuta minun elämään ollenkaan.

Ja tästäkin huolimatta olet täällä keskustelemassa "markkina-arvoltaan alhaisten naisten" kanssa, vaikka lento-tai vain lauttamatkan päässä odottavat unelmien tussukentät? Todella outoa. Onko sulla potenssiongelmia, rahat loppu, Kela ei anna maksusitoumusta,vai miksi olet täällä, etkä siellä "ulkomailla"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän