Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä dieetillä olet laihtunut nopeimmin?

Vierailija
16.02.2025 |

En nyt tarkoita mitään ihan älytöntä dieettiä. Mutta minulla on esim. kirja Nopea aineenvaihdunta, joka lupaa jopa 10 kilon pudotuksen 28 päivässä. Haylie Pomroyn kirja. Arvostettu amerikkalainen (?) ravintoterapeutti. 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ravintoa kuin mustaa kahvia ennen iltapäivää.

Vierailija
2/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaaniruokavaliolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaamalla joskus. Mutta ei se oikein sopinut minulle. 

Jutan joku dieetti missä syötiin puuroa, kanaa, kalaa ja kasviksia, sekä rahkaa laihdutti myös nopeasti, mutta aloin inhota rahkaa :D

Vierailija
4/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä keinolla hän lupaa nopeuttaa aineenvaihduntaa?

Dieetit tulevat ja menevät. Yleensä laihdutettu paino tulee korkojen kanssa takaisin. Elämäntapamuutokset toimivat todistetusti paremmin.

Vierailija
5/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VHH

Vierailija
6/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piri.

Vierailija
7/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borrelioosi. Siinä ei ainakaan kuukauteen juuri pystynyt kipujen takia mitään syömään. Kyllä se paino tippuu niin et XL koosta tipahti S kokoon. Lonkkaluutkin paistoi läpi.

Vierailija
8/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyllä ja vähempi ruokaa.Illalla kasvista ja raejuustoa.

Vierailija
9/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista dieetin nimeä, mutta minulla toimi. Eli siinä sai syödä vain ruoka-aineita, jotka olivat vihreitä tai niillä oli joskus ollut naama :D joo joitain poikkeuksia sai olla, mutta pääsääntöisesti noin.

Vierailija
10/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksialla. Bulimiakaan ei ollut hullumpi, sai syödäkin.

Vierailija
11/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karppaamalla joskus. Mutta ei se oikein sopinut minulle. 

Jutan joku dieetti missä syötiin puuroa, kanaa, kalaa ja kasviksia, sekä rahkaa laihdutti myös nopeasti, mutta aloin inhota rahkaa :D

Tarkoitat varmaan sitä alkuperäistä GoFatGo-dieettiä? Minulla on kyllä siihen ohjeet. 

Ap

Vierailija
12/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt 60 vuotta ruokasuositusten mukaan eikä ole tarvinnut koskaan laihduttaa. 

Vierailija
13/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Raksitudieetillä". Eli annokset raksitaan listasta kun ne on syöty. Hedelmille ja vihanneksille 8 ruutua, lihatuotteille ja kanamunalle neljä ruutua, puurolle ja leivälle 6 ruutua, rasva 2 ruutua, maito ja juusto 3 ruutua jne. Jokainen annos vaan piti opetella etukäteen.

Yhteensä kaikki ruudut on noin 1600 kcal.

Hyvin näki illalla mitä on vielä syömättä jos nälkä yllätti.

Vierailija
14/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea masennus toimi hyvin. Kadotti ruokahalun, rasvan ja siinä ohella lihaksetkin kropasta. 

Vierailija
15/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt 60 vuotta ruokasuositusten mukaan eikä ole tarvinnut koskaan laihduttaa. 

Onneksi olkoon, niin meillä jaetaan heenikortit eri tavalla. 

laihdutin rd:n tuomat 20 kiloa pois vhh:lla, sillä tavalla syöden ei ole tarvinnut toista kertaa laihduttaa.

Vierailija
16/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai naisella kotitreeni voi vaikuttaa niin, että laihtuminen ei näy vaa'assa? Haluan myös treenata.

Ap

Vierailija
17/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaaniruokavaliolla.

Hmm..

En ole koskaan nähnyt normaalipainoista veganistia. Veganismi myös tuhoaa maapalloa lisäämällä metaanin määrää ilmakehässä.

Vierailija
18/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoilulla lähti 16kg noin kuuden kuukauden aikana. Hirveät varoitukset, eikä kukaan suomalainen lääkäri sitä suosittele (en ymmärrä miksi). Jenkkilääkärit kylläkin ja toimii moitteettomasti. Oloni oli heti energisempi, kylläinen olo aina seuraavaan ruokailuun saakka, helppo noudattaa. En huomannut mitään sivuoireita. Rasvat lähti ja vaatekoko tippui monella numerolla.

Vierailija
19/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atkins, 10 kg kahdessa viikossa.

Vierailija
20/38 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea masennus toimi hyvin. Kadotti ruokahalun, rasvan ja siinä ohella lihaksetkin kropasta. 

Minulla on vaikea ja pitkäkestoinen masennus, ja silti aivan päinvastainen. Tekee älyttömästi mieli suklaata ja rasvaista ruokaa, mutta liikkeelle en millään pääse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi