Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko saa jostain Ticket to Heaven keväthaalareita?

Vierailija
06.03.2007 |

Reimatecit ovat karseita, haluan jotain hauskaa ja hyvälaatuista ja ajattelin testata Ticketejä, mutta onkohan kevät 2007 mallistossa jotain tosi pirteää ja reipasta kuosia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" lippu taivaaseen" ole hiukan pahaenteinen??

Vierailija
2/6 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värejä oli ainakin lime, oranssi ja turkoosi. Aika räikeitä eikä mielestäni kovin nättejä, ainoa minkä suostuin pojalle ottamaan oli tuo oranssi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimelle aivan sama, en ole taikauskoinen:-) Jos alkaa vaivata, leikkaan nimilaput irti. Olen tehnyt näin monien vaatteiden kohdalla, olkoonkin merkkivaatteita mutta jos nimilappu paistaa liikaa niin pois vaan.

T: AP

PS: SIis oliko liian kirkkaita, voi harmi. Pitää kuitenkin itse katsella mallisto läpi, asun Oulussa ja täällä perähikiällä ei tietenkään myydä Ticketejä, reimat ne olla pitää...

Vierailija
4/6 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticketin haalarit. Löytyiskö pienelle 80-86cm omenanvihreää tai limeä tai vaaleanpunaista. Isosiskolle on jo kaapissa odottamassa suklaanruskeaTicketin kaksiosainen puku, aivan ihana. Tuon tilasin Tanskasta, kun täälläkään perähikiällä (Pori) ei noita myydä.

Vierailija
5/6 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä avaa ketjua jos ei kiinnosta.

Vierailija
6/6 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jo monta viikkoa sitten mun 2 vuotiaalle 98 cm Ticketin vedenpitävän haalarin. Maksoi noin 90 eur ja kaupassa sanoivat, että kangas on vielä kestävämpää kuin Reiman. Väreinä olivat turkoosi, punainen ja limen vihreä ( tai joku sen suuntainen).

Mun mielestä kaikki nuo värit oli kivoja, sävyt väreistä tosi hyvät. Katselin myös Reiman pukuja ja ei oikein iskenyt. Noita haalareita löytyi kokoon 98 cm asti, ei isompia.