Annatko kasvoissa olevan mummonukan olla vai sheivaatko?
Itse en ainakaan kestä katsella pörröisiä leukapieliä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen hienonhienon karvoituksen kuuluu olla siinä, ettei naama kiillä kuin Riikka Purralla. Jos alkaa ihan parta kasvaa, sen varmaan höyläisin pois. Ei kuitenkaan oireita sellaisesta.
Pistää vihaksi, että normaaleista ihokarvoista on taas kauppamiesten toimesta tehty naisille jonkinlainen ongelma. Mitäs jos keskitytte huomauttelemaan miehille niiden korvista ja sieraimista rehottavasta kasvustosta, joka on oikeasti ällöttävää, kuten pensastavat kulmakarvatkin.
N60
En mä ole huomautellut kenellekään. Omassa naamassani en vaan kestä katsoa mitään turkkia.
Ap
Turkkia? Nyt ei varmaan sitten puhuta siitä meillä muilla naisilla olevasta ohuesta ja huomaamattomasta vaaleasta nukasta :D
Ei se aina ole niin huomaamatonta kuin luulet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kun karva on tarpeeksi paksua. Pidempänä ei tunnu, mutta kun ajelee niin hento sänki on naamassa.
Tässä on nyt kyse nukasta. Se ei ole ikinä paksukarvaista.
Ihokarvojen sheivaus ja vahaus tuottavat aina erilaisen tilanteen kun uudet karvat kasvavat. Karva kasvaa päästään ohuena ja pehmeänä toisin kuin keskeltä katkaistu karva - joka muodostaa muiden katkottujen karvojen kanssa sangen.
Siis kasvaako mulla jotain mummonukkaa naamassa?
M46
En sheivaa edes jalkoja tai kainaloita. Karvoitukseni on hyvin hentoa ja vaaleaa, joten en koe tarpeelliseksi. Olen nähnyt noita naamanukanpostovideoita ig:ssä ja kiitän onneani, että olen jo 35 enkä vaikutuksille altis teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen hienonhienon karvoituksen kuuluu olla siinä, ettei naama kiillä kuin Riikka Purralla. Jos alkaa ihan parta kasvaa, sen varmaan höyläisin pois. Ei kuitenkaan oireita sellaisesta.
Pistää vihaksi, että normaaleista ihokarvoista on taas kauppamiesten toimesta tehty naisille jonkinlainen ongelma. Mitäs jos keskitytte huomauttelemaan miehille niiden korvista ja sieraimista rehottavasta kasvustosta, joka on oikeasti ällöttävää, kuten pensastavat kulmakarvatkin.
N60
En mä ole huomautellut kenellekään. Omassa naamassani en vaan kestä katsoa mitään turkkia.
Ap
Turkkia? Nyt ei varmaan sitten puhuta siitä meillä muilla naisilla olevasta ohuesta ja huomaamattomasta vaaleasta nukasta :D
Ei se aina ole niin huo
Jää kotiin niin ei tarvii katsella muiden karvoja. Mikä ihmeen pakkomielle sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kun karva on tarpeeksi paksua. Pidempänä ei tunnu, mutta kun ajelee niin hento sänki on naamassa.
Tässä on nyt kyse nukasta. Se ei ole ikinä paksukarvaista.
Ihokarvojen sheivaus ja vahaus tuottavat aina erilaisen tilanteen kun uudet karvat kasvavat. Karva kasvaa päästään ohuena ja pehmeänä toisin kuin keskeltä katkaistu karva - joka muodostaa muiden katkottujen karvojen kanssa sangen.
Pehmeästä nukasta ei saa piikikästä sänkeä vaikka katkaisisi millä.
Sellainen täysin sileä nukaton iho näyttää tosi oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole sellaista, mutta muutama tummempi karva ilmestyy leukaan silloin tällöin ja ne olen poistanut laserilla.
On sullakin. Kaikilla on.
Ei kyllä ole. Toki joillakin on.
Sheivaan jos tuntuu siltä. Ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Mutta eipä sitä kukaan muu huomaa, ajelenko karvat tai en, kun ei ne tosiaan kasva takaisin minään pöheikkönä vaan samanlaisena hentona nukkana. Itse en vaan tykkää siitä ja tuntuu, että meikkikin levittyy kivammin, kun ihon on ajellut sileäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N60
Ap
Ei se aina ole niin huo
Lopetas nyt tuo sheimaaminen.
Mummonukka saa olla, pappaparta pois😄