Miten PAMia voisi boikotoida?
Olen ihan kypsä lakkoihin. Voinko kuluttajana mitenkään vastapainostaa PAMia?
Teknologiateollisuuden ja muiden lakkoihin vaikuttamiseen on varmaankin vielä pienemmät mahdollisuudet?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
PAMin jäsenillä ei erityisemmin etuja ole. Juhlapyhien tunnit pitää aina tehdä etu- tai jälkikäteen, vaikka työpaikka on juhlapyhinä aina kiinni.
kelan porukat saa Ilmaisen hammshoidon ja lyhytterapian , että huh huh,mitä etuja, ai niin ja lounaan. Mitään noista ei tarvii itse maksaa. Se on vääryys.
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan alkaa käymään Venäjällä ostoksilla kun ei tässä kehitysmaassa enää kaupatkaan toimi, eiku eihän sinnekkään pääse kun nämä nazzit on laittanu rajatkin kiinni
Kuten näit uutisissa, hyllyt notkuuuuuuuu venäjällä monipuolisia elintarvikkeita ja tuoretuotetta.
PAM on ollut ensimmäinen merkittävä maahanmuuttajia vastaanottava ammattiliitto heti perustamisestaan vuodesta 2001 lähtien. PAMin jäsenenä on noin 12500 ulkomaalaistaustaista palvelualojen työntekijää, mikä vastaa 6,2 prosenttia koko jäsenkunnasta. Määrä on likipitäen kymmenkertaistunut vuodesta 2003, jolloin heitä oli noin 1300.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas unohdetaan, että on liittojen ansiota nykyiset työntekijöiden edut. Nythän niitä haluttaisiin heikentää ja sen vuoksi lakot. Koettakaapa kaikki itsenäisesti palkoistanne neuvotella - jää luu käteen, kun työnantaja vie 100-0.
Yhyy yhyy, ne tekee meistä orjia maksamalla euron tuntia ja potkut tulee ilman mitään syytä, yhyy yhyy.
Yhyyttelijä, menepä itse ensimmäisenä työnantajallesi kertomaan, ettet kaipaa ainuttakaan lomapäivää ja työtunnitkin voi nostaa 100 h viikkoa kohden. Palkan voi alentaa 5 euroon tunnissa. Tämä siis, jos et halua liittojen taistelemia etuja.
hää ei käy töissä (röissä,mitä ne on) siksi hää ei vaan ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
PAM on ollut ensimmäinen merkittävä maahanmuuttajia vastaanottava ammattiliitto heti perustamisestaan vuodesta 2001 lähtien. PAMin jäsenenä on noin 12500 ulkomaalaistaustaista palvelualojen työntekijää, mikä vastaa 6,2 prosenttia koko jäsenkunnasta. Määrä on likipitäen kymmenkertaistunut vuodesta 2003, jolloin heitä oli noin 1300.
Positiivista että ihmiset järjestäyvät liittoihin eivätkä ole riiston ja hyväksikäytön uhreina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas unohdetaan, että on liittojen ansiota nykyiset työntekijöiden edut. Nythän niitä haluttaisiin heikentää ja sen vuoksi lakot. Koettakaapa kaikki itsenäisesti palkoistanne neuvotella - jää luu käteen, kun työnantaja vie 100-0.
Yhyy yhyy, ne tekee meistä orjia maksamalla euron tuntia ja potkut tulee ilman mitään syytä, yhyy yhyy.
Yhyyttelijä, menepä itse ensimmäisenä työnantajallesi kertomaan, ettet kaipaa ainuttakaan lomapäivää ja työtunnitkin voi nostaa 100 h viikkoa kohden. Palkan voi alentaa 5 euroon tunnissa. Tämä siis, jos et halua liittojen taistelemia etuja.
En ole yhyyttelijä, mutta mun palkka on noussut tehtävämuutosten ja suoriutumiskorotusten takia paljon enemmän kuin yleiskorotusten. Olen työnan
eri aloja ei voi verrata. prisman kassa-siistijä, sydänkirurgi tai ekonomisti joille on muuten ihan hullisti duunia jos heitä vain olsi. ei verrannaiskeloista vertailua.. miet kun menet kauppohin,sitä työntekijää miten kituuttaa. siellä ei voi vaikuttaa kuten sinä voit,eli miksi edes tuot sun alaa nyt tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PAMin jäsenillä ei erityisemmin etuja ole. Juhlapyhien tunnit pitää aina tehdä etu- tai jälkikäteen, vaikka työpaikka on juhlapyhinä aina kiinni.
kelan porukat saa Ilmaisen hammshoidon ja lyhytterapian , että huh huh,mitä etuja, ai niin ja lounaan. Mitään noista ei tarvii itse maksaa. Se on vääryys.
Tarkoitan kelan työntekijät siis,huimat työsuhde-edut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Positiivista että ihmiset järjestäyvät liittoihin eivätkä ole riiston ja hyväksikäytön uhreina.
En koe olevani riiston ja hyväksiköytön uhri liittoon kuulumattomana, mutta sen uhri olen, ettei minulle makseta parempaa palkkaa kuin sarjassikuttajalle. Sama palkka, vaikka työpanokseni on merkittävästi suurempi. Ja tästä kiitos aylle
Lopettakaa jo ihmeessä työtetveyshuollosta puhuminen kun juuri PAM:in aloilla sitä ei ole .käytännössä ollenkaan.