Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On oikein, että nainen etsii 10-30 vuotta vanhemman miehen, siinä on tasapaino!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuo jollekin sopii. Antaa mennä vaan.

Itse tosin otin itselleni 15 vuotta nuoremman miehen, mutta se on sitten minun tyylini.

N42

niin vissiin ja kaikki luulee sinua hänen äidikseen. tällaisen pariskunnan oiikeasti tapasin kerran Israelissa ja heidän piti aina selittää että "hän ei ole äitini, hän on vaimoni"

On se kumma jos naisella on nuorempi mies niin häntä muka luullaan miehen äidiksi, mutta vanhempaa miestä ei luulla naisen isäksi. Sinun kannattaisi varmaan laajentaa maailmankuvaasi ja vähän tuulettaa ennakkoluulojasi. Säälittävää tuollainen.

Vierailija
22/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marika on selvästi onnellinen.  Onko joku muuten nähnyt joskus onnellisen feministin?

Perusvihje naisille koko elämälle: Feminismi johtaa automaattisesti elämän epäonnistumiseen. Miettikää haluatteko uhrata juuri oman onnellisuutenne ja elämänne tuolle agendalle, joka ei johda mihinkään?

Minä olen oikein onnellinen feministi, eikä elämäni ole mitenkään epäonnistunutta. 

Ohis

Juujuu onnellinen olet. Oikein kovasti ei tarvi erikseen kertoa.

Etkö halunnutkaan vastausta kysymykseesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tosin otin itselleni 15 vuotta nuoremman miehen, mutta se on sitten minun tyylini.

N42

Mikäs siinä. you gou girl!

Toimit miestä rauhoittavana tarpeentekoreikänä, jotta se voi keskittyä olennaiseen, kunnes sut vaihdetaan kaksvitoseen Marikaan, jonka kanssa perustetaan se onnellinen perhe.

Mieheni on kyllä töissä ja tienaa ihan itse omat rahansa. En tiedä onko se täällä palstalaisille jotenkin outoa, että lähes 30vee mies tekee jo uraa ja tienaa rahaa:D

Niin?

Eli keskittyy olennaiseen eli uraansa sinun toimiessa tarpeentekoreikänä. Kolmevitosena sillä on sen verran uraa ja statusta, että on aika ottaa se 25v palkintovaimo.

Mitäpä sitä etukäteen murehtimaan?:D Mieheni on kyllä omien sanojensa mukaan tykännyt aina vanhemmista naisista, mutta sinä se varmaan kaiken tiedät;) Ja jos näin kävisi (kaikkihan on aina mahdollista!), niin sitten kävisi. Jatkaisin omaa elämääni ja pistäisin tinderin laulamaan:D Se on emämää se, ei kaikkea voi aina ennakoida, enkä minä pidä miestäni minään vankina.

Vierailija
24/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marika on selvästi onnellinen.  Onko joku muuten nähnyt joskus onnellisen feministin?

Perusvihje naisille koko elämälle: Feminismi johtaa automaattisesti elämän epäonnistumiseen. Miettikää haluatteko uhrata juuri oman onnellisuutenne ja elämänne tuolle agendalle, joka ei johda mihinkään?

Minä olen oikein onnellinen feministi, eikä elämäni ole mitenkään epäonnistunutta. 

Ohis

Juujuu onnellinen olet. Oikein kovasti ei tarvi erikseen kertoa.

Etkö halunnutkaan vastausta kysymykseesi?

En tarkoittanut, että "peilistä näkyy" :D

Vierailija
25/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Toimit miestä rauhoittavana tarpeentekoreikänä, jotta se voi keskittyä olennaiseen, kunnes sut vaihdetaan kaksvitoseen Marikaan, jonka kanssa perustetaan se onnellinen perhe.

Mieheni on kyllä töissä ja tienaa ihan itse omat rahansa. En tiedä onko se täällä palstalaisille jotenkin outoa, että lähes 30vee mies tekee jo uraa ja tienaa rahaa:D

Niin?

Eli keskittyy olennaiseen eli uraansa sinun toimiessa tarpeentekoreikänä. Kolmevitosena sillä on sen verran uraa ja statusta, että on aika ottaa se 25v palkintovaimo.

Tuontyyppinen mies "vaihtaisi nuorempaan", vaikka ensimmäinen vaimo olisi samanikäinen. Tai nuorempi.

Oletettavasti tuolla, jolle vastasit, ei kuitenkaan ole tuontyyppinen mies.

Vierailija
26/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se ihanaa heilastella 90-vuotiaan henkihieverissä olevan papan kanssa. 

🤣🤣🤣 Niinpä 🤣

Vierailija
27/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

I would rather die, mutta onneksi ei Suomessa tarvitse vaan sinkkuus ja nuoremmat miehet on käypiä vaihtoehtoja.

Vierailija
28/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

niin vissiin ja kaikki luulee sinua hänen äidikseen. tällaisen pariskunnan oiikeasti tapasin kerran Israelissa ja heidän piti aina selittää että "hän ei ole äitini, hän on vaimoni"

On se kumma jos naisella on nuorempi mies niin häntä muka luullaan miehen äidiksi, mutta vanhempaa miestä ei luulla naisen isäksi. Sinun kannattaisi varmaan laajentaa maailmankuvaasi ja vähän tuulettaa ennakkoluulojasi. Säälittävää tuollainen.

Minun 12 vuotta vanhempaa miestäni eräs myyjä luuli isäkseni. Kyllä se miestäni hävetti ihan yhtä lailla.

Vierailija
29/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Tuontyyppinen mies "vaihtaisi nuorempaan", vaikka ensimmäinen vaimo olisi samanikäinen. Tai nuorempi.

Oletettavasti tuolla, jolle vastasit, ei kuitenkaan ole tuontyyppinen mies.

Juuri tämä. Tuo palkintovaihtoon vaihtaminen kertoo jo miehestä kaiken olennaisen, ei sellaisesta ihmisestä ole hyvään parisuhteeseen kenenkään kanssa.

Vierailija
30/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Minun 12 vuotta vanhempaa miestäni eräs myyjä luuli isäkseni. Kyllä se miestäni hävetti ihan yhtä lailla.

Minun 22 v vanhempaa isääni taas on toistuvasti luultu miesystäväkseni, se tuntui todella oudolta.

Vierailija
31/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän jälkeen alkaa viimeistään olla merkitystä ikäerolla. Moni ukkoutuu, fysiikka  vähitellen pettää joillakin, muuttuvat kiukkuisiksi ja vaativiksi, tai sohvaperunoiksi, ylipainoisiksi 

Vierailija
32/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko aloitus tästä aloittajalla? 

Vierailija
33/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan,  mutta olen hyvin tyytyväinen nuorempaan mieheen 

Vierailija
34/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Joo, itselläni on kaveripiirissä yksi oikein kovan luokan feministi, ja hänellä on hyvän kropan ja huumorintajun lisäksi kaksi nk. kovien alojen akateemista loppututkintoa, lapsi, söpö hieman nuorempi liberaali mies, läheiset perhesuhteet, hyvät tulot ja mukava elämä.

Sellainen epäonnistuja :D 

Tosin tuo jutun Marikakin opiskelee, ja miehensä on alle kymmenen vuotta vanhempi. Eikä siinäkään mitään, jos joku haluaa vaikka 25 vuotta vanhemman miehen, ei se kuulu muille jos aikuisia ovat. 

Vierailija
35/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä on 8 vuotta ikäeroa. Minä olen vanhempi.

Vierailija
36/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ikäluokka? 

Vierailija
37/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-iän jälkeen alkaa viimeistään olla merkitystä ikäerolla. Moni ukkoutuu, fysiikka  vähitellen pettää joillakin, muuttuvat kiukkuisiksi ja vaativiksi, tai sohvaperunoiksi, ylipainoisiksi 

Näin. Meillä 8 vuotta ikäeroa. Ei tuntunut missään ennen neljääkymppiä. Siitä eteenpäin vuosi vuodelta ikäero on tuntunut suuremmalta ja miehen vanheneminen kiihtynyt siinä missä itselläni ei vielä varsinaisia ikääntymisen merkkejä kovin näkyvästi ole. Nyt mies on 54, minä 46 ja viimeksi poikaamme luultiin mun miehekseni ja miestäni sitten ilmeisesti isoisäksi. 

Miehen ulkonäön rupsahdus ei sinänsä ole se ikävin puoli, se on vain pintaa, mutta sellainen jatkuva pieni ilmeisesti kipujen ja kolotusten aiheuttama ärtymys ja mistään kiinnostumattomuus saavat miettimään että jos uudestaan valitsisin niin koittaisin saada itseäni nuoremman miehen.  

Vierailija
38/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Niin?

Eli keskittyy olennaiseen eli uraansa sinun toimiessa tarpeentekoreikänä. Kolmevitosena sillä on sen verran uraa ja statusta, että on aika

kun miehesi on 35, sinä olet 50 vuotias vanha mummo

Vierailija
39/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjataanpa vielä, mummottelijanuppuset:

Vela ei teknisesti ottaen ole isoäiti,

koska vela ei koskaan synnyttänyt.

Hän ei ollut äiti,

eikä siis näin muodoin syntymättömän

tyttärensä lapsosen mummokaan.

Velan runko on usein varsin hyvä,

koska ei synnäridamagea.

Tiedättekö, nyt järisyttävä oletus;

tämä tyttömäinen kroppa saattaa 

nimenomaan olla eräs 

seikka, jota se nuorempi m suuresti

arvostaa. Ainakin minun mieheni näin.

Aiempi naisensa oli 4 vuotta häntä

nuorempi, ei aiempaa vast. suhdetta.

Minä olen siis hänen ainoa

'puumapokanaisensa.'

K o s k a 

> hän rakastui ihmiseen, ei lukuarvoon.

[+ hän ei itse edes halua lapsia].

Vierailija
40/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ikäluokka? 

Mies 25, minä 33.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän