Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On oikein, että nainen etsii 10-30 vuotta vanhemman miehen, siinä on tasapaino!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en minäkään 54 vuotiaana poikamiehenä enää halua jotain samanikäistä tai edes 10 v nuorempaa mummoa naisekseni, se on oltava joku 25-35 v ja synnyttääpi lapsosia vielä!

Nice try,  AP 🙈😂

Vierailija
2/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ihanaa heilastella 90-vuotiaan henkihieverissä olevan papan kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea trollaus. 0/5

Vierailija
4/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marika on selvästi onnellinen.  Onko joku muuten nähnyt joskus onnellisen feministin?

Perusvihje naisille koko elämälle: Feminismi johtaa automaattisesti elämän epäonnistumiseen. Miettikää haluatteko uhrata juuri oman onnellisuutenne ja elämänne tuolle agendalle, joka ei johda mihinkään?

Vierailija
5/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea trollaus. 0/5

Jep ja jutun mukaan naisen mies 8-9 v vanhempi, eli ei kauhean paljon. 

Vierailija
6/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuo jollekin sopii. Antaa mennä vaan.

Itse tosin otin itselleni 15 vuotta nuoremman miehen, mutta se on sitten minun tyylini.

N42

Vierailija
7/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelissa mies on 9v vanhempi, ei tuolla välillä mitä sinä sanot. Tuollainen 8-9v ikäero ei oikeasti ole mikään juttu. Ehkä vielä artikkelin kohdalla saattaisi olla, koska toinen vasta opiskelee ja elämäntilanne on niin eri. Mutta sama ikäero hetken päästä: nainen 32v ja mies 41v. Kenen mielestä se on aivan ennenkuulumatonta ja hirveän kamalaa? Samassa elämänvaiheessa ja ihan tavallista elämää. Usein palstamammoilta tulee 'vanhuuskortti', että "mitä kun nainen on 60v ja mies 69v. Uuuuh, onpa kamalaa. Miehet tuppaa delaamaan kasikymppisinä, jolloin frouva olisi 71v mummeli. Sitä voi jokainen miettiä, että kauhisteleeko se sitten mummo-iässä, että kylläpä tuli tehtyä virhevalinta? Että vitsit kun mies meni ja kuoli ja nyt menokenkä keulii pahemman kerran. Että mitäpä jos pyytäisin tyttökaverit kylään, ostettaisiin pullo tequilaa ja lähdettäisi Helsingin yökerhoon joraamaan tanssikorokkeilla.

Vierailija
8/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tosin otin itselleni 15 vuotta nuoremman miehen, mutta se on sitten minun tyylini.

N42

niin vissiin ja kaikki luulee sinua hänen äidikseen. tällaisen pariskunnan oiikeasti tapasin kerran Israelissa ja heidän piti aina selittää että "hän ei ole äitini, hän on vaimoni"

Vierailija
9/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N42

Mikäs siinä. you gou girl!

Toimit miestä rauhoittavana tarpeentekoreikänä, jotta se voi keskittyä olennaiseen, kunnes sut vaihdetaan kaksvitoseen Marikaan, jonka kanssa perustetaan se onnellinen perhe.

Vierailija
10/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mikään tarhaikänen kiinnostais.

M34

Vierailija
11/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

niin vissiin ja kaikki luulee sinua hänen äidikseen. tällaisen pariskunnan oiikeasti tapasin kerran Israelissa ja heidän piti aina selittää että "hän ei ole äitini, hän on vaimoni"

Minun ei ole kertaakaan tarvinnut selittää kenellekään, että olisin mieheni äiti. Hän on tiedättekös pitkä ja lihaksikas, komea parta ja kapeat kasvot. Ei mikään 18vee tissiposki;)

Vierailija
12/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Toimit miestä rauhoittavana tarpeentekoreikänä, jotta se voi keskittyä olennaiseen, kunnes sut vaihdetaan kaksvitoseen Marikaan, jonka kanssa perustetaan se onnellinen perhe.

Saat myöhemmin toimia kummimummotätinä lapselle eiks oo ihquu!

Vierailija
13/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Mieheni on kyllä töissä ja tienaa ihan itse omat rahansa. En tiedä onko se täällä palstalaisille jotenkin outoa, että lähes 30vee mies tekee jo uraa ja tienaa rahaa:D

Vierailija
14/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se ei ainakaan kävisi katsomassa vanhempiaan.

Vierailija
15/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marika on selvästi onnellinen.  Onko joku muuten nähnyt joskus onnellisen feministin?

Perusvihje naisille koko elämälle: Feminismi johtaa automaattisesti elämän epäonnistumiseen. Miettikää haluatteko uhrata juuri oman onnellisuutenne ja elämänne tuolle agendalle, joka ei johda mihinkään?

Joo, olen nähnyt paljon enemmän onnellisia feministejä kuin onnellisia alistuvia naisia.

Vierailija
16/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen oikein onnellinen feministi, eikä elämäni ole mitenkään epäonnistunutta. 

Ohis

Vierailija
17/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä mikään tarhaikänen kiinnostais.

M34

Mitä, etkö pysty hurmaamaan naista keskustelemalla syvällisesti Ryhmä Haun uusimmista juonenkäänteistä?

Vierailija
18/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Mieheni on kyllä töissä ja tienaa ihan itse omat rahansa. En tiedä onko se täällä palstalaisille jotenkin outoa, että lähes 30vee mies tekee jo uraa ja tienaa rahaa:D

Niin?

Eli keskittyy olennaiseen eli uraansa sinun toimiessa tarpeentekoreikänä. Kolmevitosena sillä on sen verran uraa ja statusta, että on aika ottaa se 25v palkintovaimo.

Vierailija
19/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen oikein onnellinen feministi, eikä elämäni ole mitenkään epäonnistunutta. 

Ohis

Juujuu onnellinen olet. Oikein kovasti ei tarvi erikseen kertoa.

Vierailija
20/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se ei ainakaan kävisi katsomassa vanhempiaan.

Mut sit tyttöystävä vetäisi herneet nokkaan, koska mies kävisi liian usein kylässä lastenlastenlastensa luona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi