Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Villin Pohjolan villi meininki

Vierailija
16.02.2025 |

https://www.hs.fi/tutkiva/art-2000010959165.html

https://yle.fi/a/74-20141814

Rovaniemeläisenä olen ihmetellyt, miten huonosti täällä on hoidettu matkailun kasvu. Tällä viikolla MOT-ohjelmassa oli juttua salahotelleista ja nyt Hesarissa on juttua villeistä ohjelmapalveluyrittäjistä, jotka tolskaavat turvallisuudesta piittaamatta. Miten voikin olla niin, että aina kun Rovaniemen matkailua ruvetaan pöyhimään, löytyy epäkohtia?

Allekirjoitan kyllä kaikki jutuissa mainitut asiat. Salahotelli pyörii meidänkin taloyhtiössä ja ja keskustan ulkopuolella asuvat ystävät kertovat hurjia juttuja villeistä revontuliretkeilijöistä. Valottomia pakuja pysäköidään mihin sattuu ja turistit marssitetaan ihmisten pihojen läpi töllistelemään, näkyykö siellä taivaalla mitään. Jopa kyläyhdistysten laavuille on tungettu, poltettu kaikki polttopuut ja jätetty roskat niille sijoille.

Hullua menoa, kertakaikkiaan. Joku roti pitäis tähänkin saada.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Mä luulin että tällä puhutaan mun lempisarjasta :(

Vierailija
2/7 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut 😂 Mutta kyllähän tämä Rovaniemen meno alkaa jo B-luokan elokuvaa tai tv-ohjelmaa muistuttamaan. Ei uskoisi, ellei itse näkisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummiskin sinne tuppukylään tulee joku ja pystytääm pitää se terveysasema auki sielläkin

Vierailija
4/7 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut 😂 Mutta kyllähän tämä Rovaniemen meno alkaa jo B-luokan elokuvaa tai tv-ohjelmaa muistuttamaan. Ei uskoisi, ellei itse näkisi.

Villi Pohjola ei todellakaan ollut mikään b-luokan tv-ohjelma vaan kaikkien aikojen paras feel good tv-sarja😡

Vierailija
5/7 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemi on tätä nykyä outo paikka ainakin talvisin. Olen asunut täällä lähes koko ikäni 50v. Se rahamäärä minkä turismin väitetään tuovan ei ihmeemmin kunnan asukkaille näy eikä tunnu.

Vierailija
6/7 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villi Pohjola ei todellakaan ollut mikään b-luokan tv-ohjelma vaan kaikkien aikojen paras feel good tv-sarja😡

Ei niin, huono viittaus tuli. Se oli hyvä sarja mutta tämä Rovaniemen meno kyllä suoraan kuin Ö-luokan halpisleffasta.

Vierailija
7/7 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Puhelu linjalla yksi"

"Linjoja on vain yksi!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän