Vaimo ei panosta itseensä
Kulkee likaisissa vaatteissa, ei meikkiä, huono ryhti. Elämästä puuttuu ilo. Vaikuttaa masentuneelta? Ensimmäisiä vaihdevuosioireita? Kyseessä 38 vuotias nainen, joka aiemmin panosti itseensä. Ei halua puhua asiasta.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt jo paljon nuorempana noin huonossa ja alisteisessa suhteessa kun kaikki voimat meni perus selviämiseen ja kestämiseen.
Säkin tunnut olevan huolissasi enemmän ulkonäöstä kuin henkisestä puolesta. Ette puhuneet ole?
Aloituksessahan lukee, että ei halua puhua asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda nuorempaan.
Alapeukuista päätelleen ei saa vaihtaa nuorempaan. Mamma raati on päättänyt, että hän jatkaa lompakkoloisenasi.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda nuorempaan.
Minä vaihdan sinut nuorempaan heti kun sairastut tai jäät työttömäksi.
Jos aiemmin panosti itseensä, on hyvä kysyä mikä on muuttunut elämässä? Onko rahavaikeuksista? Liian kiire kotona ja töissä? Puoliso ei auta kotitöissä eikä tue muutenkaan?
Eikös se ole ihan perusjuttu että kun on miehen saanut niin ei tarvitse enää panostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luiskaan vaan. Kyllä meressä kaloja riittää.
Kiitos. Minäkin hylkään sinut kun sinulla menee huonosti.
Niin monet naiset tekee miehelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä hoidin nuorena miestä ja kävi kuten ap:n vaimolle, voimat vaan loppuivat. Kyllä ne sitten vuosia myöhemmin pikkuhiljaa palasivat, kun mies tukeni siihen kuntoon, että pystyi antamaan takaisinkin eikä aina vain ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda nuorempaan.
Alapeukuista päätelleen ei saa vaihtaa nuorempaan. Mamma raati on päättänyt, että hän jatkaa lompakkoloisenasi.
Ei tilanne aina vaihtamalla parane ja kestääkö sinun oma moraalisi sen, että hylkäät toisen kun hänellä on vaikeaa? Etenkin kun kyseessä on kumppani?
Ei kai vaihdevuodet terveellä ihmisellä voi alkaa noin nuorena??
10-20 vuotta liian aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä just toisinpäin. Miehet jättää kun ei nainen enää muistuta por nostaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda nuorempaan.
Myös miehet: "Naisilla on ylivalta parisuhdemarkkinoilla. Nainen päättää, kenen kanssa seurustelee."
Minulle kävin noin, että muutuin välinpitämättömäksi ulkonäöstäni kun söin bentsoja vuosikaudet.
En silloin tajunnut sitä, näin jälkikäteen ymmärrän miksi olin flegmaattinen.
Panostatko sinä itseesi tai vaimoon?
Kyllä esivaihtarit voi alkaa tuon ikäisenä, mutta en nyt ehkä niitä ensimmäisenä olisi syyttämässä. Ehkä hän voi huonosti teidän suhteessa.
Raukka on seksuaalisedti turhautunut, et osaa tyydyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos hän ei halua puhua asiasta niin miksi sinä olet täällä puhumassa siitä? Keskity omaan tonttiisi vaan, sinulla on varmaan varpaankynnet leikkaamatta tai jotain muuta järkevämpää tekemistä
Ai että kuinka tyhmä lukuhäiriöinen kanttura olet!
No nytpä tuli sitten suoraan ilmi, miksi vaimosi voi pahoin. Aika korjata asennettasi ja käytöstäsi, todennäköisesti myös ulkonäköäsi.
Itselläni runsas, pitkäaikainen alkoholinkäyttö on aiheuttanut tuollaista. Aina pian lopettamisen jälkeen alan taas pikkuhiljaa palautua. Nyt yritän tosissani raitistua.
Nyt puuttui pari oleellisinta tietoa aloituksesta. Onko teillä lapsia? Miten päivittäinen kodinhoito on järjestetty?