Vegaaninen juustolautanen. Meinasin järjestää vege juustoillan.
Noudatan itse vegaanista ruokavalioo joten pidän juustot kokonaan vegaanisina. Onko ideaa?
Kommentit (25)
Sula mahdottomuus, koska juusto on maitotuote ja vegaanikorvikkeet eivät ole juustoa vaan esim. "vuustoa/muustoa".
No siinähän järjestät, varmasti kelpaa muille vegeille juustot.
Itse en edes yrittäisi. Hyviä vegejuustoja ei vaan ole.
t. vegaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten kuuluu syödä monipuolisesti mutta kasvissyöjät jättää tärkeän ravintoaineen pois ja syövät siksi yksipuolisesti.
Lihansyöjät syövät myös kasviksia. Kasvissyöjät ottakaa oppia lihansyöjistä.
Me ihmiset olemme kehittyneet apinasta ihmiseksi lihan ansiosta. Jos jätämme lihan pois ravinnosta me taannumme takaisin apinoiksi.
Mistä sinä saat B12 vitamiinisi?
Purkista.
Purkista otetut vitamiinit ja ravintoaineet eivät imeydy yhtä hyvin kuin ravinnosta saadut. Tuotat vain kallista virtsaa ja sen näkee naamasta.
No kyllä mä näytin helvetin paljon paremmalta vegaaniruokavaliolla ollessani kuin nykyään sekaruokavaliolla, mihin ryhdyin ihan täysin laiskuudesta. Iho oli hehkeä ja vyötärö hoikka, olo oli virkeä, nyt naama on löysä ja kalpea ja vyötärö 10 cm leveämpi, ja olo vetämätön. Ja ihan kuin sekasyöjät yleensäkin söisivät aina suositusten mukaisesti, eikä vetäisi mitään extra-vitamiineja. B12 imeytyy erinomaisesti varsinkin suusuihkeena.
😂😂😂🤣🤣🤣🤣