mitä teen kun puoliso ei ole antamassakaan seksiä
Olen M parisuhteessa ja puoliso on lopettanut seksin täysin. Sain tietää että hänen entisillä poikaystävillä käynyt sama homma, eli ensin on ollut seksiä mutta sen jälkeen se on loppunut eikä sitä ole ollit tiedossa enään. He ovat ajautuneet myöhemmin pettämiseen ja siitä tämä puoliso on sitten saanut kilarit ja traumoja. Mitä itse teen? Olenko tuomittu vetämään käteen vai otanko eron? Pettäminen on itsellä käynyt monesti mielessä. En vain käsitä, että jos on monet kerrat miehet häntä pettäneet sentakia että on itse lopettanut seksin. Niin miten ihmeessä joka kerta voi vetää kilarit ja saada "traumoja" olisi sitten heti suhtwen alussa sanonut että vuoden päästä seksi sitten loppuu että ota tai jätä.
Kommentit (45)
Kuuntele omaa biologiaasi; älä Päivi Räsästä.
En näe muuta tietä kuin eron. Varsinkin jos kyseessä on lyhyt suhde. Pitkissä suhteissa halut vaihtelee, välillä tulee kuivia kausia, toisinaan taas pannan kuin teinit ikään. Keskustelu saattaa auttaa, hetkeksi. Painostamallakin ehkä onnistuu ("harrastan seksiä joko sinun tai muun henkilön kanssa"), mutta tuskinpa kovin vuorovaikutteista. Varsin sama lopputulos harrastaako sitä itsetyydytystä toisen kehoon vai omaan käteen.
Älä nyt hyvä mies tuhlaa elämääsi tuollaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En näe muuta tietä kuin eron. Varsinkin jos kyseessä on lyhyt suhde. Pitkissä suhteissa halut vaihtelee, välillä tulee kuivia kausia, toisinaan taas pannan kuin teinit ikään. Keskustelu saattaa auttaa, hetkeksi. Painostamallakin ehkä onnistuu ("harrastan seksiä joko sinun tai muun henkilön kanssa"), mutta tuskinpa kovin vuorovaikutteista. Varsin sama lopputulos harrastaako sitä itsetyydytystä toisen kehoon vai omaan käteen.
Itse päätin 18 vuoden avioliiton, kun vuosittaiset seksikerrat pystyi laskemaan yhden käden sormilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse päätin 18 vuoden avioliiton, kun vuosittaiset seksikerrat pystyi laskemaan yhden käden sormilla.
Mitä tapahtui? Kummalla teistä on päiheongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista settiä naiselta jos ensin annetaan seksiä mutta jossainvaiheessa vaan katkaistaan seksi täysin. Tuo olis mun pahin painajainen parisuhteessa
:D Tässäkin puhutaan kuin nainen olisi tehdas ja seksi yksi tuotantolinja. Ei se noin toimi.
Väitätkö että seksittömyys suhteessa on ok jos toinen haluaa sitä.
Riippuu siitä kumpi haluaa? Jos mies haluaa on seksityömyys ok, mutta jos nainen haluaa, hänellä on oikeus käydä vieraissa ja tuntea olevansa oikea, haluttu nainen tai jättää se sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista settiä naiselta jos ensin annetaan seksiä mutta jossainvaiheessa vaan katkaistaan seksi täysin. Tuo olis mun pahin painajainen parisuhteessa
:D Tässäkin puhutaan kuin nainen olisi tehdas ja seksi yksi tuotantolinja. Ei se noin toimi.
Väitätkö että seksittömyys suhteessa on ok jos toinen haluaa sitä.
Riippuu siitä kumpi haluaa? Jos mies haluaa on seksityömyys ok, mutta jos nainen haluaa, hänellä on oikeus käydä vieraissa ja tuntea olevansa oikea, haluttu nainen tai jättää se sika.
Raamattu ei anna naiselle tuollaista ohjetta vaan tuo on aviorikos.
"Tuo olis mun pahin painajainen parisuhteessa"
No kyllä mulla pahin painajainen ois että puoliso paljastuu pettäjäksi, rakastuu vuosikymmenien jälkeen toiseen, sairastuu vakavasti, paljastuu vaikka pe-dariksi tmv.
Jos seksi loppuu niin siitä voi aina lähteä lätkimään. En muutenkaan tajua varsinkaan "vain parisuhteessa" olevilta, eli ei lapsia ei yhteistä taloa ei vuosikymmenten liittoa, että miten ei sen verran selkärankaa että lähtee vaan jos seksiä ei yhtäkkiä saa ilman hyvää syytä eikä ongelmaa toinen suostu korjaamaan.
Itse tarvitsen mielellään päivittäin mutta ainakin useamman kerran viikossa seksiä ja niinä päivinä kun seksiä ei ole niin haluan silti puhua siitä ja että on koskettelua ja läheisyyttä. Jos ja kun tällainen on loppunut eikä asiaa ole saatu toimimaan, on loppunut suhdekin. En voi ymmärtää pettäjiä. Minua on muuten petetty vaikka oli päivittäin seksiä ja sellaistakin kuin kumppani halusi. Pettäjät pettää.
Vierailija kirjoitti:
"Tuo olis mun pahin painajainen parisuhteessa"
No kyllä mulla pahin painajainen ois että puoliso paljastuu pettäjäksi, rakastuu vuosikymmenien jälkeen toiseen, sairastuu vakavasti, paljastuu vaikka pe-dariksi tmv.
Jos seksi loppuu niin siitä voi aina lähteä lätkimään. En muutenkaan tajua varsinkaan "vain parisuhteessa" olevilta, eli ei lapsia ei yhteistä taloa ei vuosikymmenten liittoa, että miten ei sen verran selkärankaa että lähtee vaan jos seksiä ei yhtäkkiä saa ilman hyvää syytä eikä ongelmaa toinen suostu korjaamaan.
Itse tarvitsen mielellään päivittäin mutta ainakin useamman kerran viikossa seksiä ja niinä päivinä kun seksiä ei ole niin haluan silti puhua siitä ja että on koskettelua ja läheisyyttä. Jos ja kun tällainen on loppunut eikä asiaa ole saatu toimimaan, on loppunut suhdekin. En voi ymmärtää pettäjiä. Minua on muuten petetty vaikka oli päivittäin seksiä ja sellaistakin
Rakastan pettämistä ja toisen naisen pillun nuolentaa ja kyrvän työntämistä naisen suuhun.
Kuulostaa taas yhdeltä demiseksuaalilta. Demien logiikka on se että he vaativat muka syvää ystävyyttä toiseen jotta voisivat kokea seksuaalista halukkuutta, mutta eivät tikkua ristiin laita sen ystävyyden säilymisen kanssa, ja eivät kuitenkaan tunne seksuaalista halua parhaimpia ystäviään kohtaan.
Tarvitseeko enempää selvittää kuinka demiseksuaalisuus on vain yksi itsekkyyden ja ns hiljaisen narsismin keino, eikä mitään aseksuaalisuutta.
Varoita kerran. Koska tilanne ei kuitenkaan muutu, petä ja sen jälkeen heivaa hänet ja alleviivaa että syynä on hänen seksuaalinen haluttomuus.
tuntuu olevan vallalla että se seksi loppuu muijilta kun suhde tasaantuu, voinen kertoa samaa. ekaksi niellään ja suuseksiä on riittävästi,pillua tulee joka kulmasta ja persereikää saa melkein pyytämäti, sit se loppuu jossakin vaiheessa.
poikkeksena eräs 4 kersan äiti,lyhyt ja pienikokoinen, todella näppärä sängyssä vaihdella eri asentoihin ja laulattaa. anustakin tuli aina kysyttäessä muttei tarjonnut itse. koskaa ei sanonut ei. pysytyin jopa sen työpäikalla käymään ruokatauolla ja vedin sitä toimistopöytää vasten kassit tyhjiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui? Kummalla teistä on päiheongelma?
Ei kummallakaan. Ex-vaimoa ei vain seksi enää kiinnostanut. Näin sanoi jopa pariterapiassa.
miksi kommentteja poistetaan??? vastasin ihan siististi juuri niinkuin asia menee..pännii tämä
Vierailija kirjoitti:
Sellasia kaikki naiset on. Esittävät haluavansa kunnes lopettavat.
Ostakaa kertapanoja niin tulee halvemmaksi.
Koskahan se lopettaminen sitten tapahtuu? Tässä nyt 25 vuotta naitu päivittäin, niin alkoi pelottamaan, jos se lopettaminen onkin ihan kohta, vaikka huomenna.
Varmaan tuokin Pietari muija löysi uuden miehen niin munaa tuli satavatmastijoka reikään
Pettäminen on oikeasti paras ratkaisu, älä vaan jää kiinni.
Miksi tällaista pitää edes kysyä? Jos toista ei seksi kiinnosta ja itsellä on kovat halut, niin ero on ainoa järkevä ratkaisu.
Exän kanssa kävi sama homma. Kovasti yllättyi kun keräsin tavarani ja lähdin.
No kuule juttele sen naisesi kanssa. Ei me voida täällä tietää mikä on vikana. Se nainenkin voisi vähän miettiä, mistä tilanteensa johtuu. Syökö esim vakisuhteessa pillereitä, joiden takia ei haluta.
Jostain se kertoo jos halut omaa puolisoa kohtaan katoaa. Voisiko olla niin että alkun viehätyksen jlkeen tunteet ovat kadonneet. Ei vaan ymmärrä tai halua lopettaa suhdetta vaikkei mitään oikeaa rakkautta ole.