Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä teen kun puoliso ei ole antamassakaan seksiä

Vierailija
15.02.2025 |

Olen M parisuhteessa ja puoliso on lopettanut seksin täysin. Sain tietää että hänen entisillä poikaystävillä käynyt sama homma, eli ensin on ollut seksiä mutta sen jälkeen se on loppunut eikä sitä ole ollit tiedossa enään. He ovat ajautuneet myöhemmin pettämiseen ja siitä tämä puoliso on sitten saanut kilarit ja traumoja. Mitä itse teen? Olenko tuomittu vetämään käteen vai otanko eron? Pettäminen on itsellä käynyt monesti mielessä. En vain käsitä, että jos on monet kerrat miehet häntä pettäneet sentakia että on itse lopettanut seksin. Niin miten ihmeessä joka kerta voi vetää kilarit ja saada "traumoja" olisi sitten heti suhtwen alussa sanonut että vuoden päästä seksi sitten loppuu että ota tai jätä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti. Jos toinen ei pistä tikkua ristiin teidän ystävyyden ja rakkauden eteen, ei ehdota seksiä, ei kuuntele sinun toiveita, tai jos "kuuntelee" niin se on vain sitä että tehdään sitä mitä hän haluaa, että hän tietää aina sinua paremmin, tai, syyttää sinua kaikesta, mutta ei syytä kuin vasta sen jälkeen kun otat asian, esimerkiksi seksin vähyyden esiin, eli olettaa että olisit telepaatti, eikä kykene asettumaan sinun asemaan jne jne.

Millainen ihminen on tuollainen?

Tuollaista ihmistä kutsutaan pikku prinsessaksi joka kuvittelee että kaikki ihmiset tanssivat hänen pillinsä mukaan

Tai tuollaista ihmistä kutsutaan tiktokissa demiseksuaaliksi.

Vierailija
42/45 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hormonaalinen ehkäisy, se heti pois. Vie halut naiselta ja joskus luonteenkin.

Jos haluat erota, eroa nyt. Jos petät, älä jää kiinni, koska sitten eron tullen sinä olet se perheenrikkoja, ja vaimosi uhri. Ja trust me, se pettäminen sitten kerrotaan ihan kaikille naapureista ja työkavereista alkaen. 

Seksuaaliterapia, parisuhdeterapia? Mitä vaimosi sanoo kun olette asiasta keskustelleet? Miksi hän ei halua seksiä, joku syyhän siihen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa tietenkin. Alku tuntuu pahalta mutta et halua loppuelämää kärsiä puutteessa. Itse näin tein enkä ole katunut hetkeäkään.

Vierailija
44/45 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hänen tarvitse olla sinun puolisosi. Oma valinta!

Vierailija
45/45 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nainen itse sanoo asiasta? Hän on siis ilmoittanut, ettei aio enää harrastaa seksiä kanssasi ja syy tähän on mikä?

Oletko/olet kai kertonut, että jos seksiä ei ole ei ole myöskään suhdetta? Mitä hän siihen asiaan sanoi?

Keskustelkaa. Ei kukaan random täällä pääse puolisosi pään sisälle ja tiedä hänen syitään asialle. Terapiaa minäkin suosittelen ja jos ei suostu siihen, niin sitten ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi